Januari 2012 Mama's!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Antares, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Moi owhh dat gaat heel anders bij jullie hier bambix met 4 maanden.. Maar meid je kan het ff aan kijken of anders de laatste fles 210+7 schepjes geven. Merel krijgt dat ook al maar nu 4 flessen van 210+7 overdags komt ze om de 5uur wel wakker maar nog geen trek en ja de nacht gaat ze helemaal over krijgt ze om half 10 de fles. Dus je kan proberen om de eerste fles op te hogen.

Zd fijn dat de gesprek goed ging en hopen dat ze er gauw van af is voor haar ook niet leuk natuurlijk. Wel goed dat er een hoop opties zijn.
    Dus Joes vannacht wezen spoken wie weet vandaag weer beter.

zp dank je wel ja dat is al een jaar zo alleen ben ik er nu zo klaar mee ze bekijkt het maar ik kom niet meer

2. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Caruli ik las net op jullie topic ben er al een tijd niet meer daar geweest om te lezen maar dit slaat echt op alles (Ze wilde ook het topic samen voegen maar dat vind ik niet zo..
    Het begint idd als een verplichting te voelen en dat vind ik niks. Ik kom geregeled op het forum als het kan, als het niet kan niet. Ik heb 3 kids. Zij maar 1, dat scheelt ook he ;))

Ik wil jullie topic totaal niet samen toevoegen weet niet hoe je er bij komt is nieuw voor me en het is ook niet verplicht om hier te schrijven hoef ook niet maar af en toe is het leuk als iemand hier wat schrijft en ja ik heb maar 1 kind maar werk ook wel de hele week dus dat betekend niet dat ik niks te doen heb.

3. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Vonnie, jammer dat het zo moest lopen met je moeder. Knuf meid, want het zal zeker een heel lastige keuze zijn geweest om voor jezelf te kiezen!

En wat je vorige bericht betreft.... ik weer niet waar je het over hebt, sorry.

4. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.146
    1.835
    113
    hoiiii..
    Vonnie kan je niet proberen met groene thee?
    Ik zelf moet heel erg veel plassen van thee hihi

5. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Groene thee drink ik ook al merk er niks van.

Dus ja wat er aan doen weet het niet misschien chinezen kruiden proberen ofzo misschien werkt dat wel.

Nou duik me bedje in nog steeds ziek hoop dat ik gauw beter word kan ik weer werken

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    vonnie, kijk hier eens. staan verschillende theesoorten ie vocht af drijven...mijn mama zweert trouwens bij brandnetel thee.....van echte!! (dus zelf maken....)

7. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    zo zo ik ga vanf nu ook terug komen meeschrijven :) Ik heb hier toch hele leuke dagen gehad :p :)

8. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    ik ga ook proberen weer wat vaker mee te schrijven hier..

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik vind fb ook makkelijker! omdat die op mijn telefoon staat en daar altijd meldingen van binnen krijgt,en hier vergeet ik vaak te kijken als ik geen mail ontvang,sorry daar voor

10. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @nadesy dat heb ik dus ook vind fb zo makkelijk omdat het ook makkelijk ff met telefoon of ipad kan hier doe ik vaak alleen via laptop omdat je hier toch vaak wat meer typt

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik krijg geen meldingen meer van fb, zal eens gaan kijken. Vond het al zo rustig daar :)
    ben bang dat ik veel moet terug lezen!

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja klopt helemaal,en omdat de meeste ook op fb zitten,ga ik zeker niet dubbel posten hihihi,

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    krissie, welkom!

he meiden, goede nacht gehad vannacht! om 23 uur laatste fles en geslapen tot half 7! heerlijk, en snachts niet eens gekomen omdat ie zijn tut kwijt was!!!

@vonnie ik drink hier venkelthee, en dat is ook vochtafdrijvend...

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik kan hier niet posten op mijn telelfoon!! en ik heb probelemen met de laptop..die is dood ana het gaan...

En meldingen rijg ik sinds de update van fb ook niet meer...had ik niet moeten doen toenstraks..me foon zit nog steeds vast!

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    neeeeeeeee is je laptop dood aan het gaan??? wat is er mee aan de hand????

ik krijg teveel meldingen van fb pffff

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    de batterij is dood, en de interne batterij ook..dus constant aan de voeding..die nu ook kapot aan het gaan is! (de snoer is gebroken...) Verder krijgt hij heel veel blauwe scherm meldingen...dit komt omdat hij zijn warmte niet kwijt kan.

De ventilator kan het niet meer aan waardoor hij oververhit en zomaar uit gaat...en daardoor is ook de casing helemaal gescheurd en gebroken hahaha, je kijkt aan 1 kant zo de binnenkant in.

Die scheur loopt ook door naar waar het scharnier van het scherm zit, en daar zitten ook natuurlijki......alle electronica doorheen om het scherm enz te laten werken! dus als dat kapot gaat werkt hij echt neit meer....

verder laten al mijn toetsen los...de demping is er ook afgesleten...dus al sik tik lijkt het net alsof ik op de toetsen ram....verder krijg je hem dus af en toe niet aan! De aanknop reageerd niet altijd hahahaha

pff...teveel om op te noemen eigenlijk maar dat zijn de grootste dingen.

(nu hebben we al een nieuwe hier....manlief heeft die gekocht..maar ik vind het een onding! Deze is mijn ding..helemaal lekker naar mij ingesteld...en die andere heeft groter beeldscherm en ligt niet lekker op schoot (heel licht) ghehehe.....ach....we doen gewoon door totdat hij echt dood gaat en dan ga ik aan de andere.)

Groetjes, En nu ben ik echt weg!!

Miranda

17. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Moi, fijn dat Lukas een goede nacht had! Ik heb Joes vannacht ook niet meer gehoord, de mannen zullen het wel eenmalig gedaan hebben! Tenminste dat hoop ik!

Je kunt de meldingen van fb toch uitzetten? Ik krijg helemaal geen meldingen.

18. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Moi fijn dat Lukas lekker geslapen heb voor mama en papa ook heerlijk toch misschien ff eenmalig geweest nachtmerrie gehad je weet het niet. Dan ga ik ook maar venkelthee halen groene thee werk niet plas wel veel maar raakt het niet kwijt.

Zd misschien Joes ook wel een nachtmerrie gehad of was zijn dag niet.

Antares rot laptop toch soms kunnen dingen zijn eigen leven gaan leiden hihihi.

Ik krijg hier ook geen meldingen van hoef ik ook niet op fb heb ik hem ook uitgezet want mijn telefoon bleef maar piepen hahaha.

Merel kwam vandaag pas om kwart over 9 wakker mama ook lekker geslapen was wel om half 7 wakker vriend lief naar zijn werk maar ben toch weer in slaap gevallen komt ook omdat ik niet prut ben. Heb mijn ma nog steeds niet gesproken ga ook niet meer bellen zij moet maar de eerste zijn maar jemig doet wel pijn dit is al een jaar bezig bah.

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @antares haha hier ook fulltime aan de stroom, zonder stroom zegt ie 91% en dan 2 seconde later PLOP en dan is ie uit...

@melding fb je kunt ze uit zetten hoor

20. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Vonnie, jammer van je moeder.... knuf!

Joes is vandaag ook al weer aan het spoken, was vanmorgen bij mam want ik mocht werken. Erg onrustig, slecht drinken en veel slapen. Of een sprongetje (?) of wordt hij ziek.... we zien wel!!

Deel Deze Pagina