Joes had het vanmorgen om half 6 wel gezein in bed, ik nog niet..... En nadat ik er al 4 keer was uit geweest ( waar heeft mijn man zijn oren...?) toch maar op gestaan voor de fles! Wat is dat toch lekker, helemaal alleen in de woonkamer. lekker rust! Haha, tot kwart voor 7 toen was Siem wakker. Straks komt ons neefje Sep spelen ( wordt in juli 2). Wordt een drukke morgen, gelukkig heeft Twan een dagje vrij vandaag!
@zp, sterkte meid, dikke knuffel! @zk, dus het was vroeg dag bij jullie mijn vriend mankeert als hij slaapt ook wat aan zijn oren hoor Gezellig dat neefje ook komt spelen,wel fijn dat je man dan ook thuis is! Veel plezier! @vonnie, merel is weer mooi gegroeid!
zp meid sterkte xx. zd dat is lekker vroeg ach ja mannen horen dat dan niet zeggen ze slape heel diep uhm hahah. Dus een lekkere drukke dagje gelukkig is je man ook vrij scheelt dan toch maar wel gezellig.
Caruli ja ze doet het goed dacht al zoiets omdat de maxi cosi ook behoorlijk zwaar gaat worden. Hoe is het met Ziva groeit ze ook lekker en hoe gaat het met de nieuwe medicijnen. Ik gebruik niet meer de maagzuurremmers nog wel nutriton kan ze nog niet zonder helaas
@vonnie,wat fijn dat ze van de medicijnen af is! Heb je afgebouwd of ineens gestopt? Devon krijgt nu best veel(eigenlijk teveel) maar hij doet het eindelijk goed hier op, over 2 maanden moet ik gaan afbouwen van 20 mg naar 10 mg, heeft merel nog last van de nutriton? Devon nog wel iets maar het lijkt steeds beter te gaan..
zd. dat was vroeg op vanmorgen all thx meiden nou hier de spullen gepakt over een paar uur vertrekken we knuffels
Zeepaardje ik heb ff gemist wat er staat te gebeuren? Ga je nu weer lekker zwemmen? Of toch iets verder en op vakantie? Haha! Sorry....
Zk: ja af en toe is het hier veel te druk met zeurende kids enzo hihi. Met Ziva gaat het best goed, morgen word ze helemaal doorgelicht door de oogarts en donderdag moeten we weer naar het cb. Ze is flink aangekomen denk ik, ze eet ook meer enzo. Hoe gaat het met jou en Joes?
kids die zeuren? Wat gek, dat doen die van ons nooooit! haha! Hier gaat het goed, op de uitslag na dan. Maar Joes is echt een lekker ventje, zal de geboorte datum wel doen of niet!
Wat een rust he hihi. Gisteren met Ziva op controle geweest bij het cb, alles was goed. Laatste inentingen voor voorlopig ook weer gehad, nu over 1.5 mnd weer terug
Hallo Meiden.. Daar ben ik weer mijn nog gemist. Onze midweekje was echt geweldig heerlijk gezwommen Merel vond het heerlijk we waren met zijn 6en en 2 kids merel en Lisa. Nu erg veel was draaien ben ben behoorlijk moe voor de rest heeft merel het goed gedaan. Caruli gelukkig is alles goed met Ziva hoop dat ze geen last krijgt van de prikjes en hoeveel weegt ze nu.
Fijn dat het zo leuk is geweest Ziva is nu 5600gram en 61cm. Ze loopt nu een kilo achter op Merel, terwijl ze in het begin gelijk op gingen Hoe lang is Merel?