meiden fijne moederdag gewenst hier vannacht weer terug gekomen, was 1 groot drama, de vakantie was geweldig super weer... alleen met de heenreis auto kapot ( met de zomer ook al) in oostenrijk smorgens om 4uur daar naar garage gesleept maar alles dicht... dus moest wachten op huurauto... en om 16uur weer verder... wat een ellende op industrieterrein dus kon geen fles maken had geen water echt niet leuk! knuffels
zp meid wat balen zeg en ook geen water in de buurt hoe heb je dat nu opgelost. Maar de vakantie was super mooi weer gehad??
heej.... nou verzekering heeft taxi geregeld... ben ergens naar hotel geweest fles gedaan en weer terug naar auto, 2 x... pff verder geweldig weer gehad
Zeepaardje, wel fijn dat je goed weer hebt gehad! Ja, hier wordt weinig gekletst, ik kijk altijd wel eventjes maar neem dan de tijd niet om te antwoorden..... Ik merk dat het toch wel druk is met 2 kleintjes. Even op de telefoon naar fb vind ik dan wat makkelijker Hier alles goed, hoewel Eliza sinds gister ineens heel slecht gaat drinken. Ze is heel druk en laat meer dan de helft staan! Ik hoop maar dat het niet te lang duurt. Ze slaapt verder wel goed, ze slaapt 's nachts van 8 tot 7 ongeveer
Marije: dat is hopelijk gewoon een fase. Hier heeft Ziva ook geregeld onrustige dagen Wel fijn dat ze zo goed slaapt zeg! Ik vind fb te druk en onoverzichtelijk.
Ach ja, ze heeft altijd al moeilijk gedronken. Is erg snel afgeleid. Maar ze dronk eigenlijk altijd de fles wel leeg. Maar nu al 5 flessen achter elkaar tussen de 50 en 100 cc laten staan. Nou ja, gaat wel over! Hihihi, hier is het niet zo druk, dus wel overzichtelijk
@marije, Devon is sowieso altijd onrustig met de fles soms erger dan de andere keer,maar hij heeft ook regelmatig dat ie een paar dagen 50 tot 100 cc laat staan en na een paar dagen drinkt hij het wel weer op. Hij groeit verder prima,op zulke dagen krijgt hij gemiddeld 600 cc binnen dus dat is voldoende. Hopelijk drinkt ze snel weer beter! @zeepaardje, oh wat balen van de auto... Gelukkig wel mooi weer gehadHoe gaat het nu met Pim? Ik vind het met de tel ook wat makkelijker om even snel op fb te kijken, nu zit ik ook met de tel maar dan moet ik er echt even voor gaan zitten
Zp ohh gelukkig meid maar niet leuk natuurlijk gelukkig is alles wel goed geregeld. Ik blijf gewoon hier schrijven hoor. Marije kan een sprongetje zijn merel heeft er ook ff last van gehad. Zo lekker weer klaar met werken nu paar dagen vrij hopen dat mijn vriend vrijdag ook vrij is.. Ik heb nog steeds geen contact met me moeder is al weer 4 weken geleden dat ik haar gesproken heb. Met merel gaat alles goed praat er op los heerlijk grietje.
@Caruli, ze krijgt nu nog 4 keer 210 cc (+ 7 schepjes). Maar goed, ik heb weer te vroeg geklaagd De fles van 11 uur had ze helemaal op en zojuist heeft ze 30 cc laten staan. Best netjes @Vonnie, geniet van je vrije dagen! En wat heerlijk, dat geklets! Jammer van je moeder..... Sommige moeders ook....zucht....
Marije: gelukkig dus weer een goede dag Geef je al bijvoeding? Ach als ze maar minimaal 500cc binnen krijgen op een dag dan is het goed, en goed groeien
@marije, oh netjes! Fijn dat ze nu weer goed drinkt! @vonnie, geniet van je vrije dagen en lekker kletsende grietje Jammer van je moeder... Af en toe hè...
Nee, hier nog geen bijvoeding. Daar moeten we nog even mee wachten ivm eczeem. Ik heb er ook nog geen haast mee hoor. We zitten met de oudste al drie kwart jaar (echt niet overdreven) in de "fase" dat ze niet warm wil eten... Dus zolang ik nog even alleen melk kan geven vind ik het al best
Marije dat mindere eten kan ook door sprongetje komen Bonnie geniet van je vrije dagen Fb hier ook makkelijker via de telefoon ff kijken hier moet je echt ff de tijd nemen
heej meiden marije balen van het drinken, hier vandaag erg onrustig tijdens fles, hoofd weg draaien en schreeuwen...hoop idd op een fase vonnie; meid lekker genieten van je vrije dagen! all; pim hoest nog wel veel, maar nu wat minder gelukkig Sem ook hoor... morgen drukke dag met opa naar het ziekenhuis... knuffels