Januari 2012 Mama's!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Antares, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ah wat een schatje :D

2. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Agossie wat een droppie

3. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Kijk eens aan! Vonnie is terug van vakantie en daar begint het geklets weer! Fijn!!

Zeepaardje, wat een geweldige foto! Heerlijk dat je vanakantie zo lekker was, en tja, die auto's ook!

Marije, Joes heeft ook een paar dagen erg slecht gedronken, maar vanaf gisteren weer helemaal de oude! alleen wil hij bij ons thuis niet goed drinken, volgens mij mist hij ons dan. Want thuis is er niets aan de hand.... jaja!

Met Joes gaat het steeds beter, de uitslag is bijna weg nu, alleen jeukt het nu heel erg. Dus als je hem vast hebt dan wrijft hij de hele tijd over je trui, gezicht, nek met zijn voorhoofd. Ziet er wel grappig uit maar het is natuurlijk best zielig!
    Hij drinkt nu 3 x 210 en voor de nacht 240. Bijvoeding pas over 2 maanden ivm de kma.

Vandaag Twan jarig, 40!! Dus vanmorgen om 6 uur stonden er al 2 langs het bed, maar die konden we nog even terug sturen.... gelukkig....

De boodschappen zijn binnen, de vlaai is gehaald, morgen is het feest!
    En ik.... lekker een weekje vrij, hoe goed kun je het hebben!

4. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    zondagskind gefeliciteerd met twan fijne dag vandaag en morgen

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zk: gefeliciteerd met de verjaardag van Twan :D

6. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Zp wat een lekker ventje zeg echt een mooie foto:D.

zd gefeliciteerd met Twan gelukkig kon je de kids nog terug sturen hahaha. Merel drink ook zo veel 3 flessen van 210 en de laatste fles 240. Merel krijgt wel bijvoeding niet veel maar ze vind het heerlijk.. Ach arme Joes zo zielig hoop dat het snel over gaat jeuk is erg vervelend vooral bij zo kleintje.

Oja me zus heeft me ook verwijderd via fb gaat lekker zo met mijn familie ach ze doen maar ik geniet van mijn gezinnetje en ja tuurlijk doet het soms wel zeer niet reageren op de foto,s die ik op fb zet nu kan me zus het niet meer zien maar me moeder wel ik denk dat wat heeft Merel er nu mee te maken. Heerlijk vrij zijn nu nog een beetje mooi weer.

7. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Vonnie, ik snap dat het verdriet doet. Logisch toch!
    Het heeft inderdaad niets met Merel te maken maar daar raken ze je het hardste mee, toch? Ik kan er met mijn verstand niet bij, je eigen moeder en zus. Heeft je moeder je zus omgepraat, slechte dingen over je verteld? Dikke knuf meid en geniet maar lekker van jullie mooie meid!

Meiden, de hut is schoon, het feest kan beginnen! Op zich wel gezellig maar het enige nadeel aan een verjaardag is dat je de hele dag aan het rennen bent! Jak!

8. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Zondagskind doet ontzettend veel verdriet het laat me niet koud zeg maar. En zit ook soms te denken zal ik dan toch bellen en dan denk ik ja dag laat zij me eerst een keer bellen. En ja ik vind je kan toch ik vind het leuk klikken van Merels foto,s maar nee doet ze ook niet en dat van me nichtje en neefje wel. Beetje jammer.

En hoe was de party lekker gezellig vandaag weer bij komen?? Ja dat vind ik ook een nadeel dat je de hele tijd aan het rennen ben af en toe wat kletsen iedereen weer drinken vragen hihihi

9. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Vonnie, jammer dat het zo moet gaan met je familie. Mag ik vragen of je ook een vader hebt. Dikke knuf meid!

Feestje was leuk, om 11 uur zat de hele kamer al vol en dat duurde tot half 8 s'avonds. En inderdaad rennen.......
    We zijn er weer vanaf tot 17 juni, dan wordt Siem 5.

10. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Zd ja ik heb ook nog een vader maar die zegt niet veel dus schiet niet echt op hahahaa.

Nou meid je bent er weer ff vanaf op naar de volgende verjaardag. Maar het heeft lekker lang geduurd ach ook wel weer gezellig

11. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Daar schiet je inderdaad niet veel mee op! Maar die zal zijn kleinkind toch ook missen? Ik heb er geen woorden voor!

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

wat een narigheid zeg:(

hier ook een oma die nooit komt, alleen met verjaardag, bah!

xxxx

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Leuk is het zeker niet..
    Hier ook geen contact met mijn moeder al jaren niet, alleen als er iets is in de familie wat belangrijk is. Ze heeft mijn oudste 4 x gezien en middelste 1 keer en Ziva nog nooit.
    Ach ze hebben niks aan een oma die ze niet wil leren kennen dus dan maar geen oma.

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Goedemorgen meiden... Ik heb jullie een beetje verwaarloosd, wees niet boos... Ik had vanaf 4 mei vol huis.... En dat allemaal jonge gasten met GTI autos... Dat hield in elke dag om 6 uur paraat staan, tot savonds half 12... Tussendoor natuurlijk de kamers checken voor de mensen die blijven slapen, en de kamers schoonmaken voor de nieuwe aankomsten... Dus eigenlijk ben ik helemaal kapot... Sorry dus dat ik er even niet was...

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Moi: geeft niks meid, lijkt me echt zwaar.

16. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Moi meid geen sorry begrijpelijk hoor dikk knuffel..

Caruli nou dat is ook wel weer waar wat je zegt. Maar toch vind ik het klote blijft je moeder.

Zp ook niet leuk meid.

Zo vandaag was merel om 5uur wakker tut in gedaan geslapen tot 9uur ze is erg onrustig in de slaap zit in de sprongetje. Nou het zou zonnig worden maar dat is hier niet te vinden jammer.

17. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Dikke knuffel meiden!!

Hier is het prachtig weer, mijn nek al verbrand en de kids rennen rond in het zwemkleding.

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    dank lieve meiden!!

19. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Hier is het toch ook nog zonnig geweest lekker ff naar de kermis was gezellig. Ben nu wel heel erg moe de laatste dagen steeds meer pff weet niet wat dat is. Morgen weer werken heb gewoon geen zin hihihi

Deel Deze Pagina