Goedemorgen!! Hier lekker vrij vandaag.. Hoewel ik wel wat dingen wil doen, zoals opruimen...pfff, zo geen zin in!
Geniet van deze heerlijke dag vandaag! Kids hebben een studiedag, zitten nu lekker te kleuren. Straks een bak water buiten zetten kunnen ze lekker met water knoddelen. Liefs
Zondagskind dat komt nu mooi uit is heerlijk weer ga straks ook in de bikini zitten lekker zonnen ff een kleurtje op doen
Goed insmeren! Heb vannacht slecht geslapen omdat ik gisteren zo verbrand ben! Geniet van het zonnetje!
Ohh dat is niet fijn nee ben niet verbrand heb me goed ingesmeerd dus heerlijk geslapen, Pfff vandaag ook weer erg warm merel slaap nog straks haar in badje doen buiten lekker
meiden sorry! ga morgen als het me lukt lezen en reageren vermoedelijk heeft pim het kiss syndroom herken veel dingen erin... gister cb geweest... was goed gegroeid he he weet niet meer precies boekje ligt nog bij me ma.. zal morgen ff meenemen... warmte pim heeft nu alleen een mouwloze romper aan gehad, verder niets... heb vandaag zijn eerste tuitbeker gekocht ben er snel weer, weet dat ik aan jullie denk... xxx
Hoi!! Zijn jullie allemaal aan het genieten van het mooie weer?? Het is hier zo rustig! Jeetje, zeepaardje, ben je hier al verder mee gegaan of zijn het ( nog) je eigen gedachten. Sterkte met je mannetje!! Dikke knuf!
caruli; ja wou hem wat water geven, dus ja...wil dat hij weet dat de fles alleen is voor melk en de tuitbeker voor sap... buurjongen is namelijk 5 en drinkt nog uit een fles! zd; cb kwam er mee aan en ik herkende er veel in.... pff... we zullen zien... fijne pinksterdagen allemaal! xxx
Zp jemig dat is echt niet leuk als Pim dat zou hebben bah.. Hihihi tuitbeker Merel krijgt gewoon in de fles diksap vind het nog ff te snel met de tuitbeker met 6 maanden dat ik het ga proberen misschien. Het is mega warm pfff is ook nooit goed he, vandaag vier ik mijn verjaardag ben morgen jarig maar vond dit handiger weg gaan lekker bbq.
Hoi Meiden, ik ben er weer! Zo, de boel overleefd hier... Hoe is het hier? Ik lees hierboven dat Pim wss Kiss heeft, ik heb er eens over gehoord, maar ik weet niet precies wat het is... Mijn vriendinnetje haar zoontje schijnt het ook te hebben, en ik weet ergens dat het met het huilen te maken heeft??? Vonnie, fijne verjaardag! Lekker barbequen??? Ik zag net mooie merel in het badje hihi! Caruli hoe gaat het met jouw kids??? Ehmz.. Toekomstigemam, hoe gaat het met Svenn??? En voor wie ik vergeet hoe is het ermee?? Oke, hier gaat alles oke, drukte van jewelste dat wel, maar ja, dat is goed voor de euries die moeten ook binnenkomen! Vanaf volgende week ff wat rustiger! Lukas gaat het super mee! Hij slaapt heel goed, elke dag 4 voedingen, 8 uur, 12 uur, 4 uur en 8 uur... Na zijn flesje gaat ie zijn bedje in en slaapt meneer tot half 7 de volgende ochtend! Sinds vannacht zonder tut zelfs!! Hij krijgt sinds een week of 2 worteltjes, en vandaag zelfs een heel potje!!! En verder gewoon alles oke Knuffel!!!!!!!!!!!!!!
Moi hoeveel zit er in een potje? Ik maak het zelf en geef hèm nu elke keer 40 ml. Mét svenn gaat het goed groeid lekker 8010 gram is lekker spekje dus..zit nu in sprongetje overdag veel huilen en. Niet in bed willen.snachts slaapt hij heerlijk van acht tot 7-8 dus dat is netjes.. Begint nu ook te draaien komt al tot zijn zij dus begin is er
@tm in een potje zit 125 gram hij vind het echt geweldig! ik ga hem vandeweek een groen prutje geven eens kijken hoe hij dat vind hihi! heerlijk dat ie zo goed groeit!!!
Moi Lukas doet het lekker goed meid, ik geef merel nu nog half potje groenten zit nog op de 4 flessen hou het nog maar ff zo voordat ik weer naar de cb moet. En lekker meid dat hij nu niet meer wakker word als de tut er uit is. Tm in een sprongetje Merel heeft die van 19 weken gehad slecht slapen s,nachts pfff paar keer wakker maar dat gaat nu weer goed. Bedankt voor de felicitaties ben lekker wezen bbq merel ook heerlijk in het zwembadje geweest vond ze heerlijk met de nichtjes. Nou mijn moeder heb me gefeliciteerd maar wel via facebook bener best wel erg verdrietig over en me zus heb ik helemaal niks van gehoord.
@vonnie, ja, ik begrijp het dat je verdrietig bent.. tis niet niks.. tis toch je zus en je moeder.. potjes mmm vandaag weer fruit op, hij heeft zitten smullen! vanavond denk ik dat ik rijstebloem door zijn flesje doe...