Jaaaa, onze kids 5 maanden!! Gaat inderdaad erg snel! Joes heeft zijn sprongetje ook weer achter de rug, en voila, menner krijgt zijn laatste fles rond 20.00 uur en slaapt de klok rond, lekker!! Ben je nog ziek geworden? Of alleen even een baaldagje? Ik zal aan je denken zaterdag! Nog 3 nachtjes slapen.... bleeh, ik lust geen sushi. haha! Hier staat de 4- daagse er aan te komen, morgen eerste dag. ik hoop dat het weer een beetje mee gaat zitten. We zullen zien!
zd ja al weer 5 maanden wat gaat de tijd hard. Merel was ook uit de sprongetje maar lijkt of ze er weer in zit pff ochtend 10 minuten slapen en dan spellen met de voeten heb haar maar weer ff ingebakerd met de puckababy want dat is niet de bedoeling lijkt me pffff. S,nachts ook 2x wakker speen er in slaap ze wel weer dus word weer puckababy denk ik. Ik ben ziek bleeh mega veel hoofdpijn keelpijn echt balen.. Leuk 4 daagse lopen hoop dat het mooi weer is zal wel fijn zijn
Zeepaardje he jakkes meis sterkte vanuit hier! ja breek af en toe even in heb de meeste inmiddels op FB Gezellig tja de 5 maanden zijn we al voorbij .al een tijdje Geniet van jullie kleintjes!!
He hallo! Zo, ik kom ook weer even om het hoekje gluren! Hoe gaat het met jullie? De meeste van jullie spreek ik op FB dus daar weet ik van hoe en wat hihi... Hoe is het hier, rust is wedergekeerd, en dat is heel lekker voor de RRR, maar, wij hebben hier allemaal een terugslag mbt het overlijden van mijn pappa... Meer tijd om na te denken, en dat is best ff pittig.. Er is in korte tijd een hele hoop op ons af gekomen, en we beseffen nu best dat we hierdoor extra werk, dus minder tijd voor onszelf hebben... Dat is moeilijk, lief staat fulltime in de keuken, 7dgn per week, en de keuken is open van 11 tot 21 uur... Dan de hotelkamers, die moeten gepoetst, opgemaakt, de gasten moeten ontbijt hebben, en de bar moet ook gedraaid worden... Gelukkig maak ik mijn tijd voor Lukas vrij... Dat moet wel, dat kan niet anders! Bij het poetsen gaat hij gewoon mee, ik heb een box op wieltjes, en die rijdt door het huis heen mee haha! Je moet nu naar oplossingen gaan zoeken, en met de tijd komt dat ook allemaal wel... Lukas groeit heeeeeeel goed, de exacte maten weet ik niet, as woensdag moet hij voor prikjes, dus dan vraag ik meteen ff de lengte en gewicht... Inmiddels 1 fles ingeruild voor een potje, en daarbij, het ligt eraan wat hij opeet, een flesje diksap, of vruchtenthee... Hij slaapt goed, alhoewel hij 2 dagen wat minder geslapen heeft vanwege verkoudheid.. Zo, weer op de hoogte! Dikke kus aan allemaal!
@buddy fijn dat je hem zo op sleeptouw kunt nemen hihi Lukas zal als hij 5is mama al heel goed kunnen helpen! Ja het is tenslotte 1 man minder he... Goed dat je toch je lukas-tijd hebt! Dikke knuffel meid!!!
Moi, respect hoor voor jullie allemaal! En een heel dikke knuf! Is het werk wel te combineren met Lukas erbij? Toen we zwanger waren had je het er over om misschien iemand aan te nemen om mee te werken, is dat er nog van gekomen of is het niet nodig? Eendje, heb je je al aangemeld bij de januari/ februari moeders, hihi!
@zondagskind, ja had ik bij de januari mama's maar is best raar :s hetzelfde onderwerp maar toch allemaal andere namen-personen... dus ik klets lekker gewoon op fb verder met jullie
@joyce, hoe gaat het nu met haar? Wil niet bot overkomen he, maar gaat ze een zorgenkindje blijven? Of gaat het beteren met opgroeien? knuff!
hoi meiden sorry dat ik er zelden ben de afgelopen tijd, met me opa en alles me hoofd staat er niet naar... maar eendje gefeliciteerd met je zwangerschap! hier regelmatig bij opa en oma en van alles aan het regelen, gisteren nog met opa naar het ziekenhuis ivm trombosebeen. pim doet het super goed allemaal.... slaapt op zijn buik en kan rollen van rug naar buik en terug. we zitten op 3 flessen van 180...tussen door fruit en groente.. sem vandaag ziek 39 koort erg sneu... knuffels van mij
3flessen al? Wow wat gaat het toch vlug zeg hier nog steed 700 bv 0930 fruit 1100 Fv of pap 1500/1600 Fv 1700/1730 groente 1900 bv
hier meestal zo: 8 uur 180+6 12.30 uur 180+6 14.30/15.00uur fruit 17.00uur groente 20.15uur 180+6 water of diksap wil hij niet haha
TM gaat goed hoor mag niet klagen ze is al 8 mnd nu en eet dus fruithajes en pap maar nog niet van harte iets in haar mond is niet tof, drinken uit de fles doet ze helemaal niet dus sonde voeding maar goed dan verder nog zuurstof..maar ze is al wel 60 cm en weegt 5655 gram lacht de hele dag krijgt twee tanden tegelijk en slaapt weinig haha Eendje nee hoeft niet natuurlijk de eerst jaren zijn moeilijker maar ze haalt het vast wel in alleen komt er in de toekomst voor haar 3e jaar nog een operatie aan het hartje aan helaas.. Zeepaardje hoop dat het toch nog wat opknapt met je opa zijn been Voedingen hier 07.00 fles 150 ml 11.00 fles 150 ml 13.00 fruit/pap 15.00 fles 150 ml 17.00 fruit/pap 19.00 fles 21.00 als ze komt dan pap 23.00 fles maar ze kijgt allen fruit/pap als ze komt anders niet