Januari 2012 Mama's!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Antares, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @joyce, super dat het zo goed gaat!! Wel nog een moeilijke weg te gaan, maar ik zeg altijd moeilijk lukt ook!!! :)
    You can do it!! :)

@zp dank je!! :) Fijn dat hij zo lekker eet :)
    Hier trouwens ook op 3fl... Ze wil niet meer!
    7-8 210cc fles
    12 210cc fles
    16.30 fruithapje, potje met koek erbij
    20 210cc fles

2. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Joyce leuk om weer wat van je te horen ik heb jou nog niet op fb zal straks ff zoeken.. Maar Nienke doet het goed zeg wel een hele weg nog te gaan zeker petje af hoor.

Dinsdag moet Merel weer naar het cb de laatste prikjes eindelijk dan pas weer met 11 maanden zo zielig zie er tegen op bah.

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Joyce: jee wat fijn dat het goed gaat met jullie meissie.
    Ze is heel sterk, ze komt er wel!

Vonnie: nu nog een inenting? Hier als het goed is de laatste met 4 mnd geweest en dan met 11 mnd pas weer.

4. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Wel fijn dat het zo goed gaat meisje. Ondanks alles maar ze komt er zeker wel!

Svenn kan sinds gisteren omrollen ben zo trots!

5. TM omrollen wauw wat goed!~

Eendje haha die koek serieus?? na nienke dan banaan maar vind ik nog wel eng hoor!

Vonnie Gevonden haha

Caruli dank :)

6. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Joyce, wat leuk om weer van je te horen/ lezen! Fijn dat Nienke het zo goed doet! Komt vast en zeker goed, het is een kleine vechtster!!!

Vonnie, moet Merel nog prikjes? Succes voor de kleine meid!

Hier vandaag de bak van de wandelwagen aan de kant gedaan, Joes pastte er nog maar net in en wilde de hele tijd kijken. Hij vind het helemaal geweldig nu!
    Donderdag met hem naar de kinderarts, hopelijk mag hij dan met wat groente beginnen, krijgt nu nog alleen de fles ivm. de kma. Maar deze drinkt hij niet meer goed op, volgens mij vind hij het niet meer lekker, heeft hij behoefte aan meer!

7. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Meiden..

Omdat de eerste prik wat later is gezet omdat ik ziek was en moest toen afzeggen en kon daarna pas 2 of 3 weken later komen vandaar.

Joyce leuk ik heb je nu op FB gezellig.

Zd leuk hoor de foto Joes vind het echt helemaal geweldig. Merel vind de bak al een tijdje niet leuk ja ff voor in te slapen en dan was ik lekker aan de wandel werd mevrouwtje wakker en vond het niet meer leuk beetje zeuren was gelukkig bijna thuis, Nu alleen maar in de mc wil pas dat andere doen als ze een beetje kan zitten ik weet het niet opzich kan ik de wandelwagen ook laten zakken dus zit ze niet recht overeind nou ja kijk wel ff.

Zo morgen weer werken 1 dag vrij op dinsdag de rest erg druk moet er nu nog ff niet aan denken hahaha:p

8. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Hier ook steeds de mc op de wandelwagen :) Kan ze lekker mee rondkijken ;)
    Hier word er sinds 2 dagen weer lekker aan de flesjes gedronken!! Doe er een lepen koekjesmeel in, is eigenlijk fijngemaken koek, kun je zo kopen in de winkel, maakt het iets dikker en natuurlijk zoeter... Maar Milla vind het heerlijk! ipv 100-150 drinkt ze nu bijna steeds de fles leeg of er blijft max 50 inzitten :D leuk dus!

9. daas wel een goeie eendje die koekmeel

aha daarom zo laat nog prikje, wij mogen met de prikjes van te voren emla pleitsters op en paracetamil dus ideaal zeker voor de rs prik

wie hebben er nog meer fb dan die ik niet heb??

dan kunne jullie foto;s zien ook van nienke :)

joes leuk leuk nienke zit ook al een tijd in de mc op de wandelwagen vind ze geweldig!

10. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Volgens mij heb ik je ook niet joyce

11. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    En ik ook niet Joyce, zoek me maar even Sanne thielen! Gezellig, en ik ben ook erg benieuwd naar jullie kanjer!

12. komt goed zondagskind:)

tm jou heb ik nu toch ? haha

pff heb er van vannacht een filmpje opgezet er was er 1 wakker haha pff

13. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Joyce ja je hebt me haha mooie foto,s en wat is ze al flink gegroeit

14. ja goed he!! haha ze doet het zo goed

15. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Joyce mooi meisje hebben jullie hoor ze is al flink gegroeid:D Leuk om de foto,s te zien leuk paardje ook.

Eendje ja dat kan ook koekmeel haha ik gebruik bambix vanille smaak. Maar wat goed dat Milla nu de flesje lekker leeg drink en ach als er wat in blijf zitten ook niet erg halen ze wel weer in hihi

Zo bijna klaar met werken ben het behoorlijk zat last van me bekken en ben ook nog eens ongi die heb ik totaal niet gemist toen ik zwanger was:D. Morgen vroeg naar de cb ik ben zo benieuwd hoeveel ze weegt ik denk dat ze op de 8 kilo zit.

16. 8 kilo?? mijn hemel wat een bakbeest hahah nienke hopenlijk volgende keer tegen de 6 aan:p

wij hebben nu ontdekt dat bambix met appel smaak geweldig in de smaak val en het broodpitmeel was op nou kon vanancht en vanmorgen weer ruimen bah dan komt het er met vlagen uit gewoon zo sneu

paardje heb ik al 15 jaar is me grote trots!! hii

17. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Ow wat sneu voor Nienke! :(

Zo hier net bakje fruit binnen en hop huilen... grrr pamper aan en box in, en oogjes toe! Ze was moe hehe :D

Deze middag een dutje gedaan, phoe wat ben ik moe deze zs en misselijk!! gelukkig *houd hout vast* nog niet moeten overgeven maar zooooo slecht! smorgens ogen open, grote slok water, naar beneden, koekje eten, milla fles geven en dan een boterhammetje... Dan kalmeert de buik en tegen de middag zelfde liedje, maar dan eet ik meteen iets, en dus vanaf die maag een beetje leeg komt word ik zo ziek...
    ja ja leuk he zwanger zijn :p hahahahaha

@vonnie bah bah ongi zijn! en wauwie al 8kg :D Hier is ze wel al de 6 voorbij :D Ben ook benieuwd! pas terug afspraak 5/07 dus nog effe geduld :D

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Lukas krijgt ook nog een prikje hoor, overmorgen... de 2e deelenting dktp geloof ik...

19. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Joyce svenn woog met vier maand als kilo

20. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    joyce ja ze eet lekker toen ze geboren was woog ze 2990 gram en at heel erg slecht ook een weekje in het ziekenhuis gelegen kreeg sonde voeding maar nu gaat het erg is wel te zien aan de gewicht hihihi spekkie.

Maar echt een mooi paardje hoor ik heb zelf een haflinger gehad en mijn vriendin heeft 4 forden en nog 2 paarden en daar rij ik ook vaak op heerlijk.

Eendje deze zwangerschap is wel anders he meid nou lekker aan toegeven als dat kan een een power nape doen sterkte meid.

Moi ach arme Lukas overmorgen zo rot bah.

Deel Deze Pagina