@vonnie ow ja deze is idd zo anders.... Ik ben zo misselijk!! de hele dag door Moet nog niet echt overgeven, maar het gevoel elke moment te moeten is genoeg bleh! Heb ergens gelezen dat die zee-bandjes zouden helpen? Iemand hier ervaring mee? Laatste prikjes waren hier al aan 4m... Nu pas terug als ze 1j is Ikke blij! Succes Vonnie en Buddy voor de laatste prikjes he!!
@caruli heb iets voorgeschreven gekregen maar is nog niet dat ik moet overgeven... Of helpt het ook tegen het gevoel?
@caruli thnx voorlopig wel Heb wat kunnen eten en hopelijk blijft het zo, ben nu wel zo moe, kan de eerste dagen door de pilletjes erger worden... En net vandaag woensdag dus Noah is om 11.30 thuis haha geen middagdutje voor mij Ach ja deze avond weer om 21u in bed hahaa
Oh das fijn dat je wat hebt kunnen eten. Lastig he met kleine kids erbij. Maar neem je rust zodra het kan. Straks als de volgende beeb er is word het nog minder
@caruli, idd!! haha geef me wat moed he! LOL Tja ik weet het worden lastige maanden Maar geraak er wel door he Ja ga me seffens effe ''uit'' zetten haha Hopelijk kan Noah effe bezig blijven Maar hij is lief! en kijkt tv met me, enkel zijn mijn oogjes toe hahaha
Sow!! Lekker druk hier! Haha! Gisteren een super feest gehad van Siem, eindelijk 5 jaar! Lekker verwend met alleen maar playmobil. Onze vent heeft genoten! Verder weinig nieuws hier!
Zk: nog gefeliciteerd met de verjaardag van Siem Playmobile blijft leuk voor de kids he. Het is hier idd heel druk, kan het haast niet bijhouden
Zk nog gefeliciteerd meid hij is dus lekker verwend mooi zo. Hier ook voor de rest weinig nieuws goed ziek geweest vandaag weer wezen werken morgen ff de huisarts bellen ik heb zo erge pijn in me onderrug dat ik Merel amper kan tillen en het straalt ook uit naar me benen voelt niet fijn aan toch maar een keer na laten kijken.
Nee rugpijn is nog steeds niet weg vandaag gebeld helaas was het erg druk dus morgen maar weer proberen..
Vonnie, ben je ondertussen weer iets wijzer geworden over je rugpijn? Of is het over, dat zou natuurlijk super zijn! Hier weer lekker 2 weken ongi! De eerste week stelde het niet zoveel voor, ik dacht daar kom ik mooi vanaf.... Helaas! Vanaf woensdag is het weer feest! Jippie!
Zd nou meid dat is wel ff flink balen zeg bleeehhh ongi zijn ik heb dat zo niet gemist. Nou ik heb niet meer gebeld ook erg druk werken en dacht word wel iets minder maar dit weekend is het weer raak ik verga van de pijn. Dus dinsdag maar ff bellen moet morgen werken dus dan gaat het niet. Maar om Merel uit de bedje halen doet zo mega pijn zitten ook in de auto echt vervelend. Dus nu moet ik echt ff een afspraak maken.