Januari 2012 Mama's!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Antares, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Je moet wel echt bellen hoor! Zoveel pijn is ook niets!
    Wat las ik op je fb, zijn je moeder en je zus langsgeweest? Wat fijn! Of niet!?

2. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Zd morgen ben ik vrij dus om 8uur ga ik al bellen ben er nu wel klaar mee.. Ja mijn zus en moeder zijn geweest en het was erg gezellig vind het vooral leuk voor Merel dat is het belangrijkste en het blijft toch je familie en nu hopen dat het goed blijft gaan aan mijn zal het niet liggen. :D

3. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Nou medicijnen gehad voor me rug pijnstiller werken erg goed maar zodra ze uitgewerkt zijn verga ik van de pijn en ik mag er maar 2 per dag ik hoop dat de ontsteking gauw weg ga ben er wel een beetje klaar mee.

4. bah vonnie hoop ook dat het snel beter mag gaan ..

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    he meiden,

ik denk dat jullie allang zoiets hebben, van, he daar heb je haar weer.... wel op fb lekker kleppen, maar hier niet... ja, dat is zo.. fb is op mijn gsm, en die heb ik heel de dag bij mij.. dan is het gewoon makkelijker.. geen excuus, maar ik kan er niets anders van bakken.. sorry.. het seizoen is hier nu van start... morgen vol huis, en nu tot aan september genoeg gasten...

anyway, ik meld me binnenkort wel weer hier, als ik dan nog niet vergeten ben ;) en ik denk aan jullie allemaal, en ik mis jullie allemaal, en ben blij dat ik jullie (bijna) allemaal op mijn fb heb...

dikke kus monique

6. hihi nou ik denk niet zo hoor Moi we hebben elkaar op FB ;)

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    gelukkig maar! :D

8. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Hahahah Moi komt wel goed hoor meid ik heb ook FB op mijn mobiel en ja daar kom je sneller op als ik thuis ben log ik ff hier in om het toch een beetje bij te houden.

Ja zolang ik de medicijnen slikt gaat het goed vandaag vergeten oeps en pijn weer ach je we komen er wel weer doorheen

9. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Wauw, er is gekletst hier! Haha!

Moi, maak je alsjeblieft niet druk om wel of niet aanwezig hier! ij weten allemaalm dat jullie het druk zat hebben in de zomer.

Vonnie, vervelend zeg die ontsteking, veel beterschap!

En hier, de kids hebben lekker vakantie!! En om dat goed in te luiden was de kleinste vanmorgen om 6 uur al wakker, 10 minuten later geveolgd door ne middelste en om kwart voor 7 kwam de oudtse uit bed! Dus dat wordt een lekker lange dag!
    Vanmiddag kinderfeest van Siem, Twan heeft vrij en gaat met de jongens het bos in naar de zandbergen om een hut te gaan bouwen! Dat wilde Siem, prima!

10. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Zd ohh lekker vakantie maar wel vroeg er uit dat word zeker een lange dag nou hier ook hoor Merel was eerst om half 5 al wakker s,ochtens pfff en wilde echt niet slapen kletsen in bed later toch tutje in gedaan in slaap gevallen toen weer wakker daarna om 8uur maar ik was wel gebroken.. Ze slaap de laatste dagen weer slecht zal wel door dat sprongetje komen want als je van de uitgerekende datum telt is ze nu 22 weken bijna 23 weken dus dan zit je nog in dat sprongetje ff in oei ik groei boek gekeken deze duurt wel lang hoor. Voor de rest is het een vrolijke meid.:D

11. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Wanneer was je van Merel uitgeteld?

Ik kan niet merken dat Joes in een sprongetje zit, hij doet gewoon lekker door...

12. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Merel heeft er ook niet veel last van maar is wel de laatste dagen vroeg wakker en dat heeft ze nooit gedaan. Ik was 24 januari uitgerekend maar ze is op 6 januari gekomen

13. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Ik was 18 januari uitgeteld en was blij dat Joes ook de 6e kwam!
    Maar nu je het zegt hij is wel vroeg wakker, had nog niet eens aan het sprongetje gedacht!
    En nu al 2 avonden rond een uur of 10- 11 weer wakker. Huilen, ff iets te drinken en spelen en weer naaar bed. Deed die eerst niet.

14. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Uitgerekend op 21 Jan 4 Jan bevallen

15. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Daarom heb ik ff oei ik groei boekje gepakt want Merel is nooit vroeg wakker en onrustig slapen zucht hoop dat het gauw over gaat ben best wel gesloopt hihii

16. hihi 10 januari uitgerekend 10 oktober bevallen, nu lach ik erom maar toen niet hoor:D

17. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @joyce het was ook best heftig he!! Maar ze heeft bewezen dat het een vechtertje is he ;) :)

18. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Joyce ja toen kon je er zeker niet om lachen maar wat is zij toch een vechtertje echt een sterke meid

19. thx lieve ladys zijn ook zeer trots op haar hihi al dag 4 overdag zonder zuurstof!!

20. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    super!!!! :) :) :)

Deel Deze Pagina