Januari 2012 Mama's!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Antares, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Goedemorgen meiden, hoe gaat het met alle ukkies bij jullie????? Lukas heeft het rollen helemaal door, en rolt de box door, stoot natuurlijk elke keer zijn koppie, want het ontbreekt er aan ruimte... Dan maar onder de babygym, hoppa, op de buik, en de benen gaan dan spartelen... Ben erg benieuwd wanneer hij doorheeft om te kruipen, maar gaat niet lang meer duren... Eten gaat heel goed, gisteren had hij pompoen met aardappels... Na een half potje kokhalzen. Gestopt, en lekker om kwart voor 10 in badje gedaan, het is in zijn eigen kamertje al 27 graden.. En daarna een lekkere papfles volledig naar binnen gelurkt! Vannacht zonder dekbedje laten slapen, en hij lag vanmorgen helemaal in een hoekje bovenin het bedje... En in de ene hand blauwtje, en in de andere hand een witte knuffel hihi!!! Dan besef je je, dat je de gelukkigste mens op aarde bent... Zo, en nu weer over tot de orde van de dag... WERKEN! Het is nog steeds om de 30 graden... Vandaag 3 kamers poetsen, je moet bezig blijven!

2. @ eendje jaa ben ook zo trots ik vergiste me ook nog tis al dag 6 van overdag geen zuurstof haha de nachten wel hoor :) rustig aan doen ze heeft ook weer een beetje een verkoudheidje. ze is zoohoo vatbaar

Moi wat goed van Lucas , nienke doet dat nog niet , maar dat is ook door de achterstand wel slaapt ze met knuffeldoekjes en ze moet er altijd 2 hebben 1 om mee te kroelen tegen haar wang en de ander gaat ze eerst mee spelen en dan ligt die op haar gezicht en daarna gaat ze slapen raar kind hihi de benen gaan wel alle kanten op maar het zelf omrollen vind ze moeilijk we helpen en stimuleren haar ermee, maar de fysio was heel tevreden we hoeven nog maar 1 keer

30 graden oo lekker hoor! nja neit om te werken in natuurlijk

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Zo je mag hartstikke trots zijn op Nienke hoor!!!!! Ze is een vechtertje!!!

4. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Joyce meid wat een super nieuws zeg ze doet het super. En ja dat ze nog niet rolt komt van zelf wel ze is natuurlijk te vroeg geboren Merel rolt ook niet niet hoor ja naar de zijkant dat is alles maak me er ook niet druk om komt van zelf. Hoop dat de verkoudheid snel over gaat.

Moi meis lekker druk en dan die hitte pfff. Maar Lukas is lekker is lekker druk bezig in zijn bedje hahaha geweldig toch zag al wat foto,s voorbij gaan leuk om te zien.

Sow ik ga volgende week babyzwemmen nog helemaal niet gedaan schandalig hahaha is hier 5 minuten lopen maar ja gewoon zo druk en werken nu ben ik dinsdag vrij en dan is er ook babyzwemmen dus laat ik dat nou eens een keer gaan doen:D

5. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Jaja vandaag is Merel 6 maanden ohh wat gaat de tijd snel zeg ook nog de dag van de bevalling heb er gebakjes opgehaald hihi

6. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Ik sta er nog steeds zo versteld van wat ze in een half jaar al allemaal kunnen/ leren!

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Joyce: super zeg dat het zo goed gaat met Nienke :D

8. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Zd ja dat heb ik ook en het gaat zo hard nu vind ik.

Sow straks naar katwijk rijden lekker high tea met me moeder en zus Merel blijft bij Jeroen daarna weer terug naar amsterdam spullen in pakken en dan naar mijn schoonzus dochtertje jarig viert een feest dus druk druk maar wel leuk.. Eigenlijk best wel raar om zonder me dochter weg te gaan

9. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Yoehoeeeee ff maar om hoog houden

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hihi dat is idd soms wel nodig he ;)
    Komt door fb. :D

11. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Hihihihi ja op fb lees je ook veel meer maar dacht we houden hem omhoog..

Caruli hoe is het met jou meid en de kids

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja gied, Ziva is een fijn poppetje :D
    Heeft alleen flinke heftige reacties op bepaalde groenten.. Das wat minder.
    Nu met 7.5 mnd weer naar het cb en met 9 mnd terug naar de ka.

Hoe gaat het met jou en Merel?
    Die heeft Ziva al ingehaald zie ik ;)

13. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Caruli

Joh dat is wel minder dat ze zo heftig reageert om de groenten en wat mag ze dan wel?? Weet je al meer. Ja Merel heeft Ziva nu wel in gelopen ik ben gisteren geweest ze weeg nu 8710gram dus dat gaat hard ze heeft ook een flinke groeispurt gemaakt zit nu al op maatje 74 maatje 68 heeft ze overgeslagen. Ik moet ook 7,5 maand terug alleen moet ik ff weer ka bellen in het ziekenhuis want er komt weer maagzuur uit de mondje na 4 uur van de groentje hapje komt de maagzuur en dat is wel zielig dus die moet ik weer bellen. En met mij gaat het goed druk aan het werk daarna als ik thuis komt Merel doen en dan ben ik soms wel blij als s,avonds me man weer thuis is kan ik ff relaxen hihii:D

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wow je meissie groeit goed zeg.
    Dan heeft ze Ziva goed ingehaald ;)

Tot nu toe weten we dat ze niet tegen peer, bloemkool en broccoli kan.
    De dietiste belt deze week nog als het goed is en ga ik het overleggen.
    Ze weegt nu 6600gram en 66cm :D

Krijg je niks voor het zuur?
    Is idd niet fijn voor ze.

Dat zal wel druk zijn ja, werken en Merel. Fijn dat je man dan savonds mee kan helpen.

Wat een verschil kwa groei hebben kids toch he, zie je, ziva en Merel zijn met hetzelfde gewicht geboren hihi

15. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    We zijn weer terug van de test voor de kma. Ben benieuwd, volgens mij heeft hij vandaag zijn eigen voeding gehad. A.s. vrijdag belt de ka om te vertellen hoe/ wat. En dan ben ik heel benieuwd hoe Joes gaat reageren op andere voeding! Want dat blijft toch spannend!

Wat grappig die dames van jullie, en Caruli maak je geen zorgen Merel heeft zelfs Joes in gehaald en die woog bij zijn geboorte maar liefs 4455 gram! Joes woog op 3 juli 7230 gram en was 65,5 cm.

16. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Caruli Ja Merel en Ziva wogen even samen en nu schiet ze erg omhoog nu zijn wij allebei erg lang ze eet ook erg goed had eerst een slechte start maar ze drink nu 3 flessen van 210.

Maar Ziva doet het ook erg goed ben benieuwd wat ze gaat zeggen en wat ze wel mag eten jemig wat is dat lastig zeg en ja je kan van alles wel uitproberen maar niet leuk voor Ziva natuurlijk dan maar wachten wat de diëtiste zeg.

Ja ik moet weer maagzuur vragen en daar weer mee beginnen voordat ze er echt last van krijgt nu gaat het wel maar bah was is dat toch goor ga bijna zelf over me nek hihii.

Zd wat spannend meid wat de uitslag zal zijn. Gaat zeker spannend worden hoe Joes er op zal reageren.

Zo ik heb dan wel een reuze baby hahaha

17. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Geen reuze baby Vonnie, gewoon een gezonde hollandse meid!
    Gaat het beter met haar maagzuur nu. Of heb je nog geen medicatie?

Joes heeft van gisteren de test geen last gehad, geen uitslag gekke poep broeken, helemaal niets. Nu weet ik eigenlijk wel zeker dat hij gisteren zijn eigen voeding gehad heeft. Vorige week de gewone melk war hij dus een klein beetje op gereageerd heeft, ben benieuwd morgen. Rond half 2 belt de arts.

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zk: ben benieuwd, dan lijkt het idd zo dat hij vandaag zijn melk gehad heeft.

19. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Merel krijgt weer maagzuur remmers. maar die werken niet gelijk over paar dagen.

Zd Ben ook erg benieuwd naar morgen meid spannend.

Nou zij gaan babyzwemmen regen het echt mega hard en onweer dacht laat maar heb geen auto is ook niet nodig zo 10 min lopen dus ver is het niet maar met dit weer wel dus dan maar dinsdag baalde er wel ontzettend van

20. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Joes heeft inderdaad nog last van de koemelk. Ik mag nu wel gaan beginnen met groenten en fruit. Evt. ook brood ( zonder km.) maar daar wacht ik nog ff mee.
    Over 3 maanden weer een test om te kijken hoe het dan gaat.

Deel Deze Pagina