Januari 2012 Mama's!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Antares, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @vonnie je kan ook met paraplu lopen en regenhoes over de kinderwagen zo heb ik vrijdag gelopen naar de stad is een uur heen en uur terug

2. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Ja dat weet ik ook maar met onweer ga ik niet met een paraplu lopen natuurlijk.

zd ben erg benieuwd hoe Joes het vond de fruithapjes

3. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Oh sorry had over de onweer heen gelezen nee dat had ik ook niet gedaan nee

4. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Vonnie, die fruithapjes dat is natuurlijk een groot feest en niet alleen voor Joes, haha! Onze Siem is helemaal enthousiast, hij zit er met zijn neus boven op!
    Ik heb alleen nog maar banaan geprobeerd en dat gaat erg goed, alleen stukjes die spuugt hij uit. Ik ga hem vandaag wortel geven, eens kijken of hij warm ook lekker vind.

Gaat het al beter met Merel en het maagzuur?

5. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    tm: hahaah dat dacht ik al maak niet uit hoor.

zd: mmm lekker verse banaan vind merel ook zo feest om te eten doe ook soms liga bij kruimelen en een beetje heel weinig sinaasappelsap vind ze ook zo lekker.. Nou ben benieuwd met de warme wortel is toch ook wel een beetje zoet hihi maar Siem wil er ook lekker van eten geef hem geen ongelijk hahaha.

Met Merel maagzuur gaat het goed weg met de medicijnen gelukkig heb net ff hoop groentehapjes gemaakt varkenshaas met broccoli en wortel en bloemkool kan ik weer invriezen.

6. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Wat een weer he meiden! Heerlijk lekker buiten leven... morgen nog een late dienst met een slaap er achter aan en dan dinsdagmorgen half 8 ..... VAKANTIEIEIE!!!
    Deze week hebben we in ieders geval mooi weer, volgende week is nog ff afwachten. Maar goed, 3 weken niet werken is al lekker!

Joes doet het erg goed met zijn fruit en groenten! Hij vind het erg lekker. Is alleen nog niet van de grotere stukjes die spuugt hij uit, haha!
    Verder is het zo een lekker en tevreden manneke!

7. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    zd heerlijk meid 3 weken ff niks doen is al lekker toch en ja mooi weer is ook wel fijn maar dat is het deze week echt super. Zit nu ook heerlijk buiten genieten van het weer. Merel wil ook nog niet grove stukken alles lekker glad groot gelijk heb ze komt wel met 8 maanden zien we wel weer verder.

Straks nog ff wandelen met Merel daarna lekker in badje buiten woensdag komt me moeder oppassen op Merel moet ik werken dus dat is wel leuk

8. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Wat fijn dat je moeder op komt passen, dat betekent dat het contact weer beter is!? Fijn zeg!
    Geniet lekker van deze heerlijke dag!

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Leuk dat het contact weer wat beter is meid.

10. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Bedankt meiden..

Ja gaat weer helemaal goed ben daar wel blij om voelt toch beter aan en vind het vooral leuk voor Merel. Morgen is ze hier om half 9 kan ik daarna zo naar me werken.

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Vonnie wat fijn dat het contact weer beter is met je moeder! en ik hoop ook echt dat het zo mag blijven! xxx

12. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Nadesy bedankt meid lief van je ik hoop het ook dat het zo blijft en niet weer wat gebeurd maar deze dag pakken ze niet meer van me af :)

13. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Up Up!!

Hoe is het met de meiden???

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    goed en bij jou?

15. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Hier alles goed genieten van Merel vrij van werken.
    Morgen komt mijn mamafiets ben zeer benieuwd stoeltje besteld.

16. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Ik zag de foto op fb staan! Mooie fiets, En hoeveel km. staat er al op de teller?
    Joes begint steeds meer recht op te zitten in de wipstoel, natuurlijk nog niet genoeg om lekker te gaan fietsen. Hoewel ik een but fiets heb en eigenlijk ook een andere wil. Dus zo lekker is dat fietsen niet, haha!

Leuk is dat als de kids steeds meer kunnen en gaan reageren op dingen die ze zien. Als Joes de aandacht wil van iemand dan gaat hij gewoon geluiden maken en blijft de persoon aankijken tot hij reactie krijgt! Zo grappig! Ik kan me dat van Eef en Siem helemaal niet meer herinneren. We genieten dus op en top ook omdat we weten dat hij de jongste blijft...

17. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    staat nog niet veel op de teller alleen ff opgehaald maar hij fiets heerlijk echt een top fiets zeer blij mee :). Merel kan zelf al zitten valt niet meer om alleen rollen doet ze nog niet en op de benen kan ze ff staan. Maar ga nog niet met haar fietsen hoor wacht nog ff denk ik.

hihihi dus Joes vraagt lekker veel aandacht hier ook eentje naar iedereen lachen vooral naar mannen hahaha.

18. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Mooie fiets Connie ik wacht ook met fietsen tot hij uit zichzelf gaat zitten hoop dat het heel snel is kan niet wachten hihi.

Hier ook zon ventje die naar iedereen lacht. En kan heel boos worden als hij iets niet voor mekaar krijgt hij gaat dan schreeuwen mopperen en snuiven met zijn neus

19. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Meiden ik stop hier heeft niet zoveel nut meer!!!

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Volgens mij zit toch iedereen hier op fb ;)

Deel Deze Pagina