ow Dino fijn! hier nog auw auw hoor LOL De knip is voor mijn gedacht ietsje te strak genaaid Maar goed zal wel beteren he?! ;D Effe op mijn tandjes bijten
ja heel hard op je tandjes bijten dan') Ze hebben mij lekker laten scheuren ze wilde me niet knippen..
vloeien..nee vanaf dag 1 heel weinig...maar nog steeds wel met scheuten dan ineens een hele boel...dat is eenmalig per dag ofzo en dan weer hele dag niets.... Kan het ook niet voorspellen, ene keer in de ochtend andere keer in de avond.....als het nu iedere avond was...dan kon ik zeggen ik doe teveel..maar dus ook net nadat ik wakker ben geworden gisteren dus....
heb je oplosbare hechtingen? je zit nu op de dagen dat het eigenlijk aan het helen is, maar dat het ook nog kan dat er bijv nog een hechtingkje zit die niet los wilt....dat kan de pijn veroorzaken. (knip doet gewoon pijn..ik weet van vorige keer!!) Maar bij mij was het op dag 10 ongeveer zo dat er dus nog 1 hechting binnenin zat die zat te trekken...ik had er zoveel pijn van! steken en bijtende pijn....vk heeft toen ff gekeken en die hechting knoopje los getrokken..en voila pijn was weg!! (nu ja die pijn dan hihi)
en nu heb je totaal ruptuur dus begreep ik? soms is scheuren beter als knippen..maar ik vind een goeie vk/gyn moet zien als het een totaal ruptuur kan worden en dan inknippen! Dat was zo bij ons meisje wel...kreeg achteraf te horen waarom knip en dat was omdat ik anders mijn kringspier ook zou uitscheuren als ik door had geperst en ze niet knipten..... en dan had ik er dus heeeeel veel last van gehad. (zouden ze zelfs speciaal moeten repareren achteraf....)
ja zijn oplosbare, het doet pijn maar vooral als ik te veel bezig was zoals vandaag dus lol... Auw Dino ook pijnlijk :s Bij mij knipte ze bijna meteen, ze ging er toch niet door geraakt zijn... :s Ow ben zooooooo moe!! Ik blijf me bezig houden om echt niet in slaap te vallen he, zit hier aan mijn pc en moet echt moeite doen om mijn ogen open te houden... Zal dan seffens maar iets gaan doen :s Ach paar weken op mijn tanden bijten tot ze enkele uurtjes langer slaapt
Ja dat snapte ik ook niet hoor dat ze me lieten scheuren:S. Wan het deed onwijs veel pijn ze hebben me zelfs nog een prik verdoving gegeven want me kond deed ZEER. MAar gelukkig is het niet raar gescheurd wel netjes naar boven. En je heb je kring spier en daar boven op ook een spier en die is gescheurd joepie:S. En een de zelfde dag nog gewoon moeten grote boodschap:S. Heb ook laxeer spul alleen het werkt te goed want als ik voel dat het romelt dan moet ik snel zijn dus nu niet meer gebruiken
Ons meisje is STERK hihi. Even om der buikje om knoopjes dicht te doen en hop hoofdje om hoog hihi. Ze houd het ook mooi overeind als je der vast houd hihi.
iewh...krijg gewoon verplaatste pijn voor jouw..... kan me die knip nog zooo goed herinneren......brrrr.... hier ook zooo moe.....vannacht bijna niet geslapen. Kleine man is echt enorm veel wakker En constant willen eten ook, ik geef nu zelfs een flesje in de nacht...kan gewoon niet wakker blijven om te voeden! zit te slapen als ik ryan aanleg hahaha En soms schrik ik wakker als die ineens los laat of heel hard bijt ofzo.....
@Nadesy heb eerlijk gezegd de tijd nog niet gehad om bij te slapen... Steeds lopen voor dit en dat, en nu Luc eens thuis was dacht ik ja we gaan eens gezellig winkeltjes doen en iets drinken zonder Noah (die toch al wat drukker kan zijn) Dus... Maar heb daarnet een uurtje geslapen zomaar op de bank sliep ik ineens tot ik Milla hoorde LOL Luc zei mens wat heb jij gesnurkt hahahaha Noah vond het maar grappig Maar goed een uurtje doet al veel he Maar kruip dus nu naar boven onder de douche en hop in bedje met z'n allen AUW AUW DinO!!!! Hihi hier ook zo'n flinke meid! Ze kan ook al flink hoofdje omhoog houden Ik vind dat je echt meer geniet van een 2de, heb minder stress als ze eens niet haar flesje uitdrinkt enzo bij Noah zou ik meteen gehuild hebben als hij eens niet goed dronk en nu heb ik zoiets van ze zal zeker drinken als ze honger heeft he?! Ga ze nu beginnen flesjes van 105 water geven dus maakt ongeveer 115cc, ben benieuwd ;D slaapwel mama's!!!
Ja lekker als je ergens anders bent. Vande week naar benee naar de briefen bus en in de lift voelde ik het al. Tja . OOOO me vent heeft een smoes om sesamstraat en teringtuppies te kijken.
zo wat een flinke flessen eendje!! Hier ook hoofdje heffen al op de buik..zo fier ben ik erop! Alyssa moest ik trainen toen ze paar maanden was...die deed dat niet....heeft echt moeite gekost om dat erin te krijgen hoor! Slapen overdag....wat is dat? hahaha, geen tijd voor hoor....ondanks dat kleine meis hier naar school gaat 3 dagen..Manlief wil ook aandacht, vandaag hadden we afspraak op schooltje....dus genoeg te doen hier ghehehe. Eendje een uurtje kan heel veel goed doen, en als je zomaar in slaap viel...dan had je het nodig! En je hebt gelijk met die 2de...bij alyssa zorgen om de voeding..zit er genoeg in..ze voelen slap...ooh ze heeft honger enz enz enz...constant aan de borst enz....nu gewoon flesje als hij honger heeft en kolven....voila veel relaxter!! ben er echt blij mee hoe het gaat hier. Volgende week eens zien hoe het alleen allemaal gaat dan is manlief niet meer thuis. (niet dat hij heeel erge hulp is....hihi maar hij doet zijn best toch!) Kijk vooral niet uit naar de ochtend, ryan komt tussen 7 en 8 vaak voor een voeding...maar ik moet alyssa dan ook klaar maken voor de bus die haar om 8 op komt halen...ik maak haar om 7 wakker....ben er niet echt voor om haar eerder wakker te maken, ze is nu soms al zo moe als ze wakker word (langslaper!!) we zullen het zien....we zullen zien....hihihihi
a wel...in je broek doen als je niet kan houden...je hebt er een reden voor..... wel beschamelijk, maar als je niet anders kan! Heb bij alyssa na de bevalling ook wel eens in de stad (mocht niet naar de wc in de winkel!! :x) dus ik snel naar buiten op de fiets alles erop sjorren...en toen kon ik het niet meer houden (slechte bekkenbodem spieren na de bevallng) heb in me broek geplast...... wel anders als poepen tuurlijk...maar je was nog bij huis gelukkig.... ghehehe gekke vent van jouw... eendje slaap wel!!! net vergeten te zeggen hahaha.
@Eendje waauw idd wat veel drinkt ze al,60 cc is toch in het begin? @Antares als allebei de kids op school zitten Maandag en vrijdag gaik wel ff bijslapen anders ga ik het niet trekken allemaal
hier wachten tot 22,30 23,00 laatste voeding en dan naar bed,en nu slaap hij als een roosje en straks word het weer drama met zijn krampjes, willen jullie duimen dat hij niet teveel las heeft hihi
las..ooh last...dacht dat je gas bedoelde whahaha. Ik duim voor je! Enneuh, ik denk dat ik op maandags als alyssa naar schooltje gaat ook verder niets doe en eens een slaapje ga doen als ryan ook slaapt... Hij slaapt nu ook als een roos...over een uurtje moet ik weer. En dan zla die zelf wel weer na 3 uur komen...en weer na 3 uur...overdag wakker maken en slecht drinken omdat hij niet wakker wil worden, snacht gillen van de honger en lang drinken......pfff....