hallo, kwam weer eens kijken hier... ben er veel te druk voor, haha... zal proberen wat vaker te komen! Gefeliciteerd allemaal met jullie mooie kindjes! xxx
@escal gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! vraagje, Lukas wil sinds half 8, na zijn flesje, overigens maar 30cc van de 60cc niet in zijn bedje slapen... hij ligt wel al heel de tijd te slapen, maar op mijn arm, of bij lief op zijn arm... om half 11 had hij weer een flesje gemoeten, maar moet ik hem nu laten slapen tot hij zich meld, of moeten we hem wakker maken???
moi78; als zijn gewicht het toelaat en hij het goed doet, zou ik persoonlijk wachten tot hij zich meld...
heb nog ff gewacht, en hij meldde zich net gelukkig pappa geeft hem nu zijn flesje, en daarna gaan we lekker proberen te slapen... als hij nu in zijn bedje wil... vanavond wilde hij niet en heeft hij heel de avond op mijn arm gelegen...
heb deze pagina's even gelezen... las over antares en nadesy... die horen bij de dec. mama's... ik was in dec uitgerekend, wel in januari bevallen, maar klets toch nu hier mee hihi ach maakt niks uit toch vloeien; is hier nu gestopt, wel mega veel slijmverlies eendje; hopelijk is het spugen snel verholpen... pim spuugde ook erg veel, gebruik nu friso comfort tegen spugen en krampjes, werkt goed hier! hoe het hier gaat.. 120cc water +4 scheppen friso comfort ivm spugen overdag 4uur ertussen savonds rond 23.30u laatste fles en dan rond half6/6uur weer savonds echt een paar schreeuw krijs uren zonder dat ik weet waarom! erg vervelend 2-2- gaan we voor het eerst naar cb dan eens overleggen
moi78; hier over een uurtje laatste fles... dus wacht ook nog even... gelukkig wil hij wel in zijn bedje slapen, op je arm is toch wel vermoeiend, maar wel erg gezellig slaap lekker!
ja, hij gaat zo lekker zijn eigen bedje in! pappa geeft hem nu de fles en daarna ff knuffelen en dan lekker slapen... een paar uurtjes kunnen wij ook wel gebruiken nu
Ik ben ook weer present! @ hier: Jim zat gisteren al 40 gram BOVEN z'n geb.gewicht!! Normaal gesproken wegen ze hun geb.gewicht op dag 10 ofzo! Ben m nu de borst aant geven, ik zou t iedereen aanraden! Ik was bij de zwschap 13 kg aangekomen, ik hoef r nu nog maar 3.5 kg af dan zit ik weer op de 65! snel he? Voordeel van borstv en jong zijn! Echt super.
he stampertje fijn dat je er weer bent! fijn de borst geven, maar niet fijn als het niet goed gaat... dan maar afkolven en daar gaat lukas perfect op!!
Stampertje jou dat wou ik ook graag geven BV maar omdat onze kleine meid erg ziek was lukt dat niet ik ben 13 kili nu kwijt maar was ook 35 kilo aangekomen door vocht Zo ga me aankleden en dr brown fles halen deze meid drink nu te snel haar flesje leeg en wil nu niet slapen. En we gaan zo naar de markt kan ze lekker in de wagen slapen