Januari 2012 Mama's!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Antares, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Wij gaan zo ook lkkr naar de stad heb een leuke zomerjas gezien bij de h en m dus ff kijken of dat ook echt wat is end wil ff voor svenn kijken voor kleertjes

Bv. Hier moet ik nog 7 kilo tot mijn begin gewicht helaas gaat het niet meer zo snel alsmaar de bevalling haha

2. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    goh ssst we zwijgen over kilo's he?! LOL Ben er nog maar steeds 10 kwijt... En die was ik wee 2 al kwijt. Dus nu niks noppes dat er af gaat!! Maar eerlijk zijn ik kijk ook niet echt naar wat ik eet :s Nog weekje ofzo en dan begin ik er echt wel op te letten want wil echt wel terug een lijf krijgen hahaha :p

Deze nacht lief Milla 2x 5uurtjes tussen de flesjes ZALIG hoor!! Deze morgen de hele fles opgedronken 135cc en ze bleef wakker, niet willen slapen, om 10u badje gekregen en toen bleef ze zo huilen dus maar flesje gemaakt, heeft ze nog eens 75cc gedronken, dan sliep ze wel hoor :) hehe
    Nu wachten tot 12u dan krijgt ze flesje voor onderweg, maak nog eentje warm voor de baan want is wel zo'n 4-5uurtjes rijden ;) Maar zo kan ze de eerste uren toch slapen he ;)

Ow ja wilde het hier schrijven GEFELICITEERD met de laatste januari mama!!!!!!! :D :D

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ik ben nog maar 5 kilo kwijt... maar was dan ook maar 7 kilo aan gekomen ;)

4. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @moi, devon wilt sávonds na de fles van 7u/half 8 ook alleen maar op de arm slapen totdat hij de laatste voeding krijgt voor de nacht.

hier zit ik nu 11 kg onder mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar was maar 1 kg totaal aangekomen ivm de zwangerschapssuiker.

devon had gisteren de hele dag gehuild, gelukkig voelt ie zich vandaag weer wat beter! hij heeft echt erg last van zijn darmen, vind dat zo sneu...:(

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ben nu 12 kilo van de 26 kwijt. Maandag begin ik met mijn work-out programma (eten hield ik al in bedwang).

Heb bij de Aldi een fitnessbal gekocht (ook voor een eventueel volgende zwangerschap handig). Ook ga ik de Wii fit weer eens gebruiken voor steps en yoga... Kan ik mooi een uurtje sporten als Reneé haar middagslaapje in bed doet.

m.b.t. fles: Reneé zit nu op 5x 150cc+5scheppen met een schep Nutriton erin. Gisteravond om 21 uur de fles en haar naar bed gebracht. Vervolgens kwam ze om 2.30 uur...

6. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Heej meiden!

Ik ben ook weer van de partij!

Geen flauw idee hoeveel kilo ik al weer kwijt ben, de batterijen van de weegschaal zijn op en ik heb nog geen lef gehad om er nieuwe in te stoppen, haha!

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hhahahahahaha, heb veel smoesjes gehoord om niet te wegen, maar deze is echt geniaal...;)
    Hier ook nog niet gewogen. Zal me een worst wezen nog even.

Sterf wel van de honger trouwens sinds ik ben bevallen. Kan wel blijven eten.

Sorry meiden dat ik jullie zo verwaarloos. Maar heb het gewoon echt heel druk. Vriend is weer aan het werk, dacht dat het dan wat rustiger zou worden. Maar nee hoor. Maar ben jullie niet vergeten hoor!

Ben het bezoek ook behoorijk zat nu, heel lief bedoeld allemaal. Maar ben er beetje klaar mee. Nog steeds bijna 3 x per dag mensen over de vloer. En dan nog maar te zwijgen over die oma's, opa's, tantes die iedere smoes aangrijpen om langs te komen.
    Maar die zet ik er gelijk uit als ik er geen zin in heb!

Alle Jan mama's bevallen!! Super!! :D

Floor heeft veel last van krampjes, zo zielig. Heb al andere flessen (difrax) gekocht, ik gebruik infacol voor de fles. Dat helpt wel iets gelukkig. ze drinkt ook mega snel, 130 cc doet ze 10 min over, en laat geen druppel lopen. Alleen dr ontlasting is zo hard, geef al klein beetje meer water per fles. En oohh mevrouw boert zo slecht, zeg maar gerust bij niet. Heb volgens mij echt alles al geprobeerd. Maar het zit haar wel vaak dwars.
    Jullie nog tips???

8. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Wen ik heb die dr brown fles gekocht omdat Merel nu opeens in nog een 10 minuten de fles leeg dronk en ja dan is ze niet moe. Moet de fles nog proberen maar CB zij dat die goed is dat ze dan rustiger drinkt ik ben benieuwd. En over het boeren ik zet haar recht overeind niet over mijn schouders heen en ze boert goed nu eindelijk

9. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden. Is het goed als ik me ook hier aansluit? Ik ben 17 januari de trotse mama geworden van een dochter: Quinn. :)

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Chocochick, welkom!!!

@krampjes, ik heb een pompje wat men hier kan kopen tegen de buikkrampjes, het is van het merk Bayer en het heet LEFAXIN zie hier de website:

Bayer HealthCare - Lefaxin Tropfen

het helpt bij Lukas tegen de buikkrampjes, en je mag elke voeding 2 pompjes geven, maar 1 pompje werkt al...

11. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Zo weer terug van de stad wat is et weer lekker zeg heb zelf een nieuwe jas en svenn heeft nieuwe schoenen van de Hema

Nu svenn eten en dan komt de buurman svenn bewonderen vanavond komt me broertje met vriendin morgen ochtend een vriendin en morgen middag oom en tante met de kinderen en aanhang dus druk druk

12. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey chocochick:D

@moi, dat bestandsdeel zit hier in de infacol,maar zie dat 1 pompje bij jullie veel meer bevat als hier de infacol, fijn dat het zo goed helpt!!

@wen, hier ook flink in de krampjes.. ik gebruik ook infacol en de dr brown fles, devon boert ook bijna niet,maar volgens de kraam komt dat omdat hij met deze fles geen lucht mee zuigt,maar ik merk als hij wel boert hij toch minder last heeft, ik heb nu sab simplex bestelt uit duitsland, daar zit ook meer in dan de infacol en voor de rest is het helaas uitziten de eerste maanden..maar vind het zo sneu!

@curali, volgens mij las ik het in het andere topic,maar idd op de buik op de onderarm vind devon ook wel fijn als hij krampjes heeft.

@toekomstigemam, lekker even de stad in geweest:D ik loop zo ook even met de kids naar de winkel, even eruit..

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    okee, dat ken ik niet infacol... ze zeggen hier wel allemaal dat het bij jongens meer buikkrampjes is dan bij meisjes... hihi

vandaag een hoop kraamvisite gehad, omdat we een gasthof hebben komt iedereen ff voorbij schauen hihi! ben aardig verwend door iedereen, echt heerlijk!!!!

14. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @moi, ohhh heerlijk he, laat je maar lekker verwennen!!
    hier is het de 4e en ik kan je zeggen, dat is niet meer zo 'intressant';) ik heb buiten de dichtbijstaande famillie nu 1 kennis gezien...:( maar goed, voor ons is hij even speciaal ook al is het de 4e...

nou dat zou goed kunnen kloppen dat jongetjes meer krampjes hebben dan meisjes, dat heb ik hier ook gemerkt en zie het ook om me heen,maar kan natuurlijk ook goed toeval zijn;)

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey meiden,

Over afvallen...ik zeg niets...zit nog steeds 14 kg onder mijn start gewicht voordat ik zwanger was.................. Wil er nog meer af, maar voor nu is het goed zo! Zolang ik niet aankom weer!

Krampjes....enorm! En een jongen hier, meisje had ze ook maar niet zo als hem hoor...pfffft.

Hij is echt niet in zijn hum vandaag..en ik ook niet. Manlief en ik hebben ruzie gehad om 3 uur vannacht...ik kon niet meer. Enige wat ik vroeg of hij de fles en luier wou doen en mij ff wou laten liggen....

Kreeg ik als commentaar, ja he ik ben ook moe (slaapt altijd als ik voeding doe, hoor hem snurken en dan ontkennen he....) En ik moet ook nog overdag werken! Euhm...jah en ik doe niets met 2 kids...kom soms nog niet aan toe om me kont goed af te vegen als ik naar toilet moet omdat er weer eentje staat te gillen of ligt te huilen....

Het is hier voeden, kolven, voeden, kolven, alyssa aandacht geven, alyssa verzorgen, luiers verschonen van beide, ergens ook nog badjes en plasjes doen....en dan mezelf ook niet vergeten! En het huishouden ergens tussendoor ook nog doen........de was schiet er bij in. Ben al blij als ik avond eten soms klaar heb.........

En het heeft geholpen, hij heeft de voeding gedaan. Dochter was wakker geworden van mijn boosheid.......(lees geschreeuw) dus die moeten sussen en toen was boyke ook weer wakker (of nog steeds). Manlief heeft dus vanmorgen om 9.30 (toen werd dochter wakker) en vanaf 3 uur alle voedingen op zich genomen.....en mij laten slapen tot 1 uur, toen kwam die ik moet echt boodschappen gaan doen en dat kan niet met 2 kids...euhm........naja zeg maar niets hahaha. (ik moet ook alles doen met 2 kids...., enkel nog geen boodschappen omdat ik nog niet zo ver kan lopen en de wandelwagen nog steeds die adapter mis om de wagenbak erop te zetten....grrrrrr)

Mijn vader en moeder willen een fietskar voor me kopen die je eraf kan koppelen en als wandelwagen gebruiken, omdat meisje nog niet kan fietsen...niet meer in haar fietsstoel past (mag tot 25kg en dat is ze al...) En niet zo ver kan lopen naar de winkel (10 min heen en 10 min terug..maar is toch nog te ver voor haar)

Ik ben er blij mee!! was zelf al aan het kijken hoe ik dit op ging lossen omdat ik dus niet met 2 wagens kan lopen, een wandel wagen vaak maar net tot 25 kg gaat...en duo wagens dus helemaal niet, daar past ze qua lengte gewoon niet in.......moeilijk! Toen kwma ik via hier op tips van die fietskar....meteen fietsprobleem en wandelprobleem opgelost in een keer!!! (voor mij dan, want als manlief er is dan hebben we 2 wagens als we ver moeten lopen enz...)

Oh en voordat iemand zegt en een meerijdt plankje...dat past niet! Hebben we geprobeerd....en ook meisje kan zo lang niet staan ook niet.....dus dat werkt niet helaas.

Hmmz...kleine man heeft verhoging, ik merkte het vannacht al. Hij was wat warm, en toenstraks heb ik hem getemperatuurd..het is niet hoog maar 37,6....maar toch...ff in de gaten houden want in combi met dat hij zich niet lekker lijkt te voelen enz.

Groetjes,
    Miranda

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

stampertje; fijn dat alles goed gaat!
    en dat J alweer op zijn geboorte gewicht zit!

vonnie; veel plezier op de markt!

toekomstigemam; zo lekker geshopt!

eendje; lekker zo'n nacht!

suze30;vervelend als hij last van zijn darmen heeft!

gewicht; heb geen weegschaal dus geen idee:)

wen; op de buik boeren?

Chocochick; gefeliciteerd en welkom!

antares; balen van de ruzie:( idd temp ff in de gaten houden...!

all;
    gisteravond iets voor 20uur de fles toen om 3uur en om half 8...

net lekker naar de markt geweest en boodschappen gedaan:)

vanmorgen heeft sem zijn broertje de fles gegeven... zo lief:)

Fijne dag allemaal! xxx

17. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Mag ik f klagen? Om 4 uur zou de buurman komen dus ik niet slapen en hij is nu nog niet geweest Pff waarom maak je dan een afspraak

18. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje dat is irritant zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je daar sjacho van wordt!

Wij hebben vanmiddag bezoek gehad en om half 8 komt er meer. Lig nu op de bank extreem gaar te zijn. M'n meisje is gisteren begonnen met een regeldag en die lijkt vandaag lekker door te zetten. Ik lijk wel een melkkoe!

19. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @antares, hou m maar goed in de gaten als hij wat verhoging heeft,dat met die mannen is herkenbaar haha,

@tm, oh irritant zeg!!!

@zeepaardje, oh lekker zo die tijden s'avonds dan kun je ook een beetje optijd na bed als je wilt,hier is het s'avonds standaard op de arm...

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @tm vervelend zeg!!

@antares, goed dat je ff ruzie hebt gemaakt, soms moet het even, maar tis desondanks niet leuk he.... *knuf*

@hier over een anderhalf uur weer een flesje geven aan meneer, en dan hem lekker in zijn bedje leggen! mamma gaat dan languit op de bank :D hij meldt zich vandaag al heel de dag om de 2 en een half uur zo ongeveer, we mogen hem vandaag ipv 60ml 70ml geven, alleen drinkt hij dat net niet op hihi!!

ik ga eens ff met mijn knul kroelen!!!

Deel Deze Pagina