suze; nou normaal rond 23u laatste fles, maar meneer bleef slapen normaal huilt meneer heel de avond vanaf 20u tot 23.30u das ook niet leuk
moi78; tja hij heeft de kans om te drinken, je hebt het hem in ieder geval aangeboden! all; nou morgen kraambezoek, waar ik echt geen zin in heb... zie die liever gaan dan komen maar goed... daarna gaan we lekker eten met me ouders, maakt een hoop goed
@zeepaardje,ja zo gaan de avonden hier ook! Wel lekker als ze dan een avondje slapen! Succes morgen met het kraambezoek! @moi, lekker bank hangen voor jou dus! Hier ook alleen met een huilende baby haha
@choco,succes met het bezoek vanaaf meid! Hopelijk is de kleine meid snel weer van de regeldagen af! Knuffel!
over een uurtje laatste fles, en dan lekker slapen momenteel alleen erg duizelig...bah, nog steeds veel te laag hb gehalte en die pillen helpen nog niet...
Choco welkom meid altijd gezellig. Suze ook welkom of had ik dat al gezegd weet het niet meer. Zeepaardje lekker meid dan heerlijk slapen ik heb ook last van duizeligheid pfff
vonnie; zo manlief maakt de fles klaar ja duizeligheid niks aan... jij ook veel bloed verloren met bevalling? ik helaas ruim anderhalve liter
Zeepaardje: het duurd idd even voordat de pillen zijn werk doen en het hb weer omhoog gaat. Heb je geen transfusie gehad? Ik heb deze bevalling niet zo veel verloren maar bij mijn 2e wel.. Heb me weken een slappe vaatdoek gevoeld ondanks de transfusies die ik had gehad. Sterkte ermee meid!
bloedverlies, allemaal pillen gekregen van de dokter? ik heb ze de vorige keer niet gehaald en nu weer niet..gebruik floradix, maar wel meer als dat er op de doos staat....ik neem 3 pilletjes per dag, dan merk ik dat het wat doet! Weet wel dat bij ons meisje ik tegen een liter bloedverlies aan zat (natuurlijke bevalling met knip) en nu maar 200ml...dus viel deze keer enorm mee! En dat met een keizersnede.... Hmmz..kleine man slaapt lekker ik zou ook moeten gaan, maar doordat ik dus vanmorgen uit heb mogen slapen hahaha, ben niet moe...wil eigenlijk de kelderkast uit gaan zoeken en opruimen....maar denk dat ik dat maar niet doe, manlief ligt namelijk uitgeput op bed en ik wil kleine man en meisje ook niet wakker maken door teveel te rommelen....(al is manlief en kleine meis behoorlijk vaste slapers....) Ben bang dat kleine man teveel op mij lijkt..ik slaap ook behoorlijk licht, hoor een muis nog piepen en word er wakker van....zucht...
Antares: jee maar 200ml en dat bij een ks? Das idd heel weinig. Normaal is gemiddeld rond de 400ml Ik deze keer 1 liter, en bij de vorige 450ml en bij mij 2e kindje 3.5liter en toen 3 transfusies gehad.. En plasma,glucose,vocht enzo. Maar dat kwam door complicatie. Toen heb ik ook floradix gekregen daarna
zo he...3,5 liter...pfff dan ben je vaatdoek geweest zeg... Ja dat is wat op de papieren staat 200ml..dus zal wel zo zijn dan.....weet het ook niet, vind het knap dat ze dat kunnen meten als het in die doeken enz loopt....
Goedemorgen! Dat bloed meten ze geloof ik door de doeken waar het in gelopen is op de weegschaal te leggen... Maar 3,5 liter is veel zeg!!!
@ hier: gister ReneƩ om 20.45 uur de laatste fles, toen om 21.30 uur in bed gelegd en vannacht kwam ze pas om 3.45 uur om de fles! Jeeh, het gaat de goede kant op!!! (Gister was het nog 21.00 en 2.30 uur) De huiduitslag wordt al ietsje minder. En nog een jeeeeh! Ik zit nu op mijn 2e cyclusdag. Gister voor het eerst ongi geworden en vandaag voor het eerst weer getempt. Ik ben benieuwd! (ik was al 2 weken van het vloeien af, dus dit is echt de ongi weer - inclusief bijbehorende pukkels en vreetbuien hahaha) Bloedverlies tijdens de bevalling was ca. 300ml en het vloeien na de bevalling was 2 daagjes iets meer, daarna werd het echt heeeel snel veel minder en de laatste week alleen een beetje licht rozig.In totaal maar 2 en een halve week gevloeid. Ik weet wel dat ik bij een volgende zwangerschap vanaf 34 weer aan de frambozenbladthee ga, want dat is echt goed bevallen (hahaha).
bloed hier 400 ml verloren. pff wanneer leert svenn echt doorslapen haha. hij komt nu om de vier uur.. ga vanavond eens kijken als we hem voor het slapen gaan douchen of hij daar langer van slaapt.. ach we mogen niet klagen hoor hhaa zijn ook kindjes die om de 2 uur komen.
Wel zo snel mogelijk. Aangezien wij voor de vorige zwangerschap al een verwijzing voor de gyneacoloog op zak hadden (mijn LF was veeeeel te kort) en het al een wonder is dat het zonder hulp is gelukt, willen we toch proberen snel voor een tweede te gaan. We gaan er vanuit dat het sowieso langer gaat duren door mijn slechte cyclus voor de zwangerschap. We doen het wel rustig aan hoor... Eerst alleen gezellig maken wanneer we zin hebben (maar geen anticonceptie o.d.) en intussen mijn cyclus in de gaten houden. Over een paar maanden wat bewuster klussen en hopen dat het ons ook deze keer zonder hulp is gegund.
Ah oke. Ik hoop het voor je meid. Je weet het maar nooit. Hier ook 2 wondertjes na jaren van ivf en volgens artsen niet mogelijk om spontaan zwanger te raken