Januari 2012 Mama's!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Antares, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Bloedverlies hier maar heel weinig 50 ml maar ik vloei nog wel steeds.

Onze evy slaapt redelijk door snachts van 23/4/5 en dan weer tot 8 uur alleen ze wil niet in haar eigen bed of wieg dus ze slaapt bij mij.

Mayd hopelijk is het zonder hulp raak!!!

Hier blijft het bij 2 kindjes!! wij voelen ons compleet zo haha

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    haha... als ons een tweede gegund is laten wij het ook daarbij hoor. We zijn nu al enorm happy met onze kleine meid. Een tweede zou helemaal mooi zijn, maar als het ons niet gegeven is zijn we net zo blij hoor.

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hier 500 ml verloren bij de bevalling en ik vloei nu nog steeds een beetje... :( Heb wel het idee dat ik gisteren m'n eisprong heb gehad...tenminste het leek zo te voelen :D

MayD, ik hoop dat je zonder hulp nog een tweede wondertje kunt krijgen!

Voor Suzanne zijn wij ook ruim 2 jaar bezig geweest en uiteindelijk moest er inseminatie aan te pas komen. Voor Eliza heb ik nog 3 miskramen gehad, waarvan de eerste 7 maand na de bevalling van Suzanne. Wij deden toen net zoals wat jij zegt Mayke, gewoon doen wanneer je zin hebt. Ik deed toen wel wat ovulatietestjes om te weten hoe lang m'n cyclus zou zijn, maar niet om doelgericht te klussen.
    Je hoort het wel vaker he, dat als er eenmaal eentje is de tweede er makkelijk achteraan komt.
    Helaas hoor je het ook wel eens juist andersom....

4. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    TM, bijna vergeten, maar wat een mooie foto!!

5. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.132
    1.831
    113
    hallo:D.
    Was gister echt druk maar o zo mooi:D.
    Kleine bij overgroot oma en opa op schoot zo mooi.
    8:45 flesje en daarna klaar gemaakt en hup in de maxi.
    Rond 12 u weer flesje gegeven (niet heel veel gedronken).
    En in de maxi onder weg ging prima:D.
    En we waren 13:30 in het gehucht.
    En vanaf daar bijna niet meer geslapen alleen haze slapjes.
    En rond 1500 weer flesje dronk ze nu wel dik 90 dus dat was mooi en ooma heeft haar de flesje gegeven :D geweldig.
    En lekker vast houden.
    En 18:30 weer fles en bijna op gedronken.
    Half 8 weer weg en ze heeft heerlijk geslapen in de maxi en ze lag pas half 12 in haar bedje (we waren een beetje verkeerd gereden).
    En dacht ojee die komt om 1 uu maar nee hoor half 4.
    Dus ze heeft vanaf half 7 geen fles gehad.
    Bijna 9 uur geen fles.
    Maar ze was mooi alert en dronk de fles goed leeg.
    Het was ook zo'n lange dag haha.

Vind het zo mooi he overgroot oma en opa die hun achterklein kind vast houden en dan die blik geweldig.
    Ze heeft ons manneke ook nooit gezien :( dus wilde haar dit niet ontnemen.
    Ik heb een nicht en die heeft nu ook 2 kinders en oma heeft hun nog nooit gezien hoe erg is dat.

@ nieuwelingen welkom;).
    @ gewicht vorig jaar 63 nu weer 63 kilo :D.
    Wil wel wat afvallen maar doe geen moeite

6. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Tm wat een mooi mannetje zeg!

vloeien doe ik nog steeds, en dat na een keizersnede! ik vind dat toch vrij lang duren nog!

wat betreft een 2e, we willen wel graag 2 of 3 kinderen, maar voor eerst nog geen 2e hier. sowieso is het niet slim om binnen het jaar weer zwanger te worden in verband met de keizersnede. maar wij vinden een leeftijdsverschil van 2 á 3 jaar het mooist.
    maar kan me voorstellen als de je van de eerste al moeilijk zwanger kon worden dat je dan eerder voor een 2e gaat hoor ;)

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    mooi he dino dat je achtergroot oma je kindje heeft kunnen zien.

evy haar achtergroot oma is met de 33 weken overleden toen lag ik in het zh met weeen heb geen afscheid kunnen nemen

bij ons begon het te kriebelen toen sem net 1 was we hadden veel geluk dat het weer direct raak was

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

caruli; heb er met de eerste ook erg lang last van gehad:(
    maar zit nu bijna 4wk aan de tabletten... en is nauwelijks omhoog gegaan:(
    transfusie heb ik niet gehad, wat een hoop mensen ook niet begrijpen waaronder de zusters in het ziekenhuis...

antares flodidax gebruik ik ook erbij...idd 3 per dag

MayD zo weer ongi..ellende haha

TM mooi ventje hoor!

Din0 heb zelf ook nog 2oma's en een opa, vind het geweldig om hun te zien genieten!

all; hier goede nacht gehad...
    2300u 6.30u:)

Krijg zo kraamvisite, xxx
    fijne zondagdag allemaal!

9. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.132
    1.831
    113
    ja ik heb nog 2 oma's.
    En een opa.
    Maar waar we geweest zijn zijn al in de 70 en 80 en met opa gaat het niet zo best.
    Me oom is geweest en opa heeft ook gezegd dat ik de kleine wil zien voor dat ik kan gaan.
    Dat zegt wel genoeg :(.

En nu hebben we weer gezeik van me andere oom.
    Hoe we het lef vandaan halen om daar heen te gaan met me schoon moeder:S.
    Stelletje gekken me oma is niet dibiel en ze heeft me schoon ma wel gezien en ze vond het geweldig dat zij ook mee is gegaan.

10. Zeepaardje

din0 herkenbaar...me opa en oma zijn 81/82 jaar en opa is stervende... oma helaas erg dementerend en valt veel...
    gezeik heb je allemaal niks aan:x sterkte!

11. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Stom gezeur Dino, niks van aantrekken!

12. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.132
    1.831
    113
    Ja trekken er ook niets van aan.
    Maar het is altijd wel wat haha in de fam.
    Aan me pa zijn kant.
    Heb 3 ooms W T R.
    W mag T niet omdat hij achterlijk is (is zo) is net een kind haha en is homo (niet erg maar te overdreven ;)).
    R is een mietje want vrouw heeft de broek aan en bemoeit dus met alles en iedereen (dat is de oom die het achterlijk vind dat ik na me oma ben gegaan). En me pa heeft weer geen contact met hun omdat ze dus niet normaal kunnen doen).
    Pa heeft ook bonje met T lekker he.

Maar me meisje is lekker verwend 4 pakjes gekregen luiers.
    En daar gaat het om dat ze het meer dan geweldig vinden dat ze is geweest en wat de rest vind boeit me niet.
    Wat hafd ik dan moeten doen wachten tot me pa een keer vrij heeft en me oma op kan halen opa kan niet mee.
    Dus dit was geweldig en harstikke tof

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Zeepaardje: ik ben nog nooit zo blij geweest met een ongi, dus zo ellendig vind ik em niet hoor hahaha

@ din0: ga lekker je eigen gang meis en laat die zeurders maar zeuren! Het is jullie leven!

14. Zeepaardje

MayD. oh ben allang blij dak er 9mnd vanaf was, maar komt omdat ik ook altijd volle week zekers ongi ben en veel menstruatie klachten bleh haha

din0 volg je gevoel meid! niet laar anderen luisteren

nou ik moet nu echt afsluiten haha

15. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    din0 aan dat gezeur heb je inderdaad niets, lekker naast je neerleggen meis!

16. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,
    hier niet zo heel veel bloed verloren volgens mij 50 cc,maar ben nog wel aan het vloeien.

@mayd, je hoort wel vaak dat een 2e dan heel snel kan komen mijn zus had de 2e ook binnen 1,5 jaar, bij de 1e hebben ze er 4 jaar over gedaan...ik hoop het voor je meid!

@tm, hier ook 4 uur tussen de voedingen dag en nacht,wat een prachtig mannetje zeg!!

@ninja, hier slaapt ons mannetje na de nachtvoeding ook bij mij, is zijn bed niet meer in te krijgen dan, de andere hebben dat ook gedaan totdat ze doorsliepen.

@zeepaardje, heerlijk zulke nachten!!

@dino, niets van aantrekken meid, je hebt er altijd ban die zeikers bij zitten,helaas...

hier geen kindjes meer,maar wij zijn gezegend met 4 gezonde kindjes, het is goed zo!;)
    ik moet over 4 weken naar de gyn en dan gaan we even kijken wat ik het beste kan doen, het wordt sowieso iets definitiefs!

ik heb pco en na de 2e zou ik ook niet meer spontaan zwanger kunnen worden volgens de gyn, wij hebben toen besloten om niet de medische molen in te gaan omdat we al 2 kindjes hadden,maar wij mochten toch nog 2 wonders spontaan krijgen!!:D

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    he meiden, lukas heeft zoveel krampjes... en owww wat huilt hij dan zielig en veel... wat doen jullie eraan?? hij heeft al een soortement infacol, alleen dan van hier.... *SNIK*

kan het zijn van de combi fles en kolfmelk??? ben bang dat ie last van de kolfmelk heeft... snachts heb ik namelijk geen kolfmelk (want ik heb gewoon te weinig) en dan huilt ie nauwelijks....

18. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.132
    1.831
    113
    Wij waren ook 2 jaar bezig voor we zwanger waren (miskraam).
    Dat was in feb en in aug was ik zwanger van ons manneke.
    En nu vorig jar feb gestopt en binnen een jaar bevallen slik.

19. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.132
    1.831
    113
    even ''fietsen'' met de beentjes.
    Zachtjes trommelen.
    Of even recht op ''zittent''
    kleine heet ook moeite en als ze in de maxi zit dan heeft ze wel gepoeps ni veel

20. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    moi het schijnt sowieso zo te zijn dat baby's van borstvoeding vaker krampjes krijgen dan van flesvoeding.
    Je zou eventueel sap semplex (weet niet op ik het goed schrijf) kunnen proberen, raadde mijn kraamverzorgster mij aan, omdat Sem in het begin ook veel krampjes had, wat overigens nu al een heel stuk minder is!

Deel Deze Pagina