Januari 2012 Mama's!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Antares, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    balen moi en suze dat jullie z,n slechte nacht hebben gehad!

Antares super dat hij weer bij je drinkt!!! hopelijk hoef je niet meer te kolven*doet een dansje mee*

@ hier voor de 3de nacht op rij heeft ze in haar bed geslapen! Ze had om 22.30 60 ml op toen voel ze in slaap en niet meer wakker te krijgen en daarna om 4.00 weer 50 ml niet erg veel dus maar ze sliep tot 7.30 dus hier een goede nacht gelukkig!

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    drinkt evy overdag wel grote flessen? Want hier is het iedere fles voortaan maar 80ml op drinken ofzo...en dat 6 keer op een dag nu dus minder vanwege de lange nacht......hij krijgt niet genoeg binnen zo!

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Maar heeerlijk dat ze weer in haar bed heeft geslapen, hopelijk houdt ze het goed vol zo!!

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    overdag drinkt ze 100/120 cc dus wel een stuk meer maar denk dat ze te moe is dan want ze valt dan in slaap en krijg haar niet meer wakker.
    Ze drinkt om de 3 uur nog heel soms laat ze er 4 uur tussen maar niet vaak.
    Ze drinkt nu volledige fv. Ik had pillen van de ha gekregen om de productie te stoppen omdat ik totaal geen energie meer heb. Vind het erg jammer maar nu kan iemand anders het ook doen en ik ben niet alleen met voeden meer bezig. As di komen ze van gezinszorg om mij bij te staan. Mij ha rade me dat aan. Ik zit er helemaal doorheen. Heb ook vaak niet z,n fijne gedachtes naar evy toe als ze weer veel huilt. Daarom heb ik aan de bel getrokken

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja ineens vind het wel zo krijgen we toch meer regelmaat omdat anders ze ook wakker word als mijn vriend uit bed moet naar zijn werk.

6. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Antares, super! wat zal dat een fijn gevoel zijn, houden zo... duim... duim....

Moi, die dunne ontlasting kan ook komen doordat er ergens wel harde zit en de ontlasting die eruit komt hierlangs moet. Dan lijkt het alsof er nergens iets zit maar dat is wel zo. Tenminste zo werkt het bij volwassenen, neem aan bij kinderen ook.
    Het verklaart wel waarom er niets komt, succes ermee!

7. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Ninja, sorry jou vergeten. Super fijn!

8. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Ninja, ik lees net je reactie. Komt goed meid, goed dat je aan de bel hebt getrokken. Hopelijk voel je je snel weer beter.

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh meis toch...sterk van je zeg om hulp te vragen! hopelijk werkt het in je voordeel en voel je je snel beter. Jammer van de BV, maar als het niet gaat meis en je je er slechter door voelt....gewoon stoppen idd! Nu kan je evy ook eens een dagje weg brengen of een avondje iemand op laten passen idd.......

Ryan drinkt trouwens ook nog om de 2,5 a 3 uur hoor...en dan ook minder, zo rond de 100ml soms. Hij word ook zo moe van het drinken, valt alleen niet meteen in slaap.......maar is wel veel wakker! Ach komt wel goed op een keertje dan doen ze het vanzelf meis...maar kan me indenken (heb het zelf ook wel een beetje) dat je er heel erg vermoeid door bent!!

Dikke knuffel!!!!!!!!!

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    als ik lees dat bv sommige kindjes al op 4 flessen zitten en doorslapen dan denk ik wel eens pffff die van mij gaat dat nooit doen volgens mij haha.

met sem was ik ook verwend die sliep met 3 weken door. alleen had wel veel honger overdag.

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    evy is overdag ook veel wakker leg haar wel eens in bed maar dan slaapt ze heel onrustig of niet. in de box valt ze vaak in de wipstoel in slaap

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi, ja alyssa sliep ook al met paar weken snachts door....ging heel snel over op 8 uur ertussen! en tijd later zelfs nog meer......ook verwend denk ik zo! ach komt wel een keertje goed, maar je moet wel eens tot jezelf kunnen komen en goed slapen hoor...dus waarom je kids niet eens uit logeren sturen zodat jij en je man een nachtje door kunnen trekken?

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    denk dat evy en ryan wel wat van elkaar weg hebben! :$ hier exact hetzelfde...hij slaapt alleen in zijn schommel of de maxi cosi...en dan haze slaapjes!! van maximum een 45 min tot 1 uurtje.........gelukkig sinds kort snachts toch wel 4 uur ertussen vaak......maar ja hij is wakker tot 23 uur ongeveer (vannacht tot 1 uur...) en dan veel huilen op het laatst van vermoeidheid maar niet slapen! En dan vaak al om 9 uur klaarwakker weer.....op voor een nieuwe dag! dus uitslapen kan ik ook niet als meisje naar schooltje is......ach ja...van slapen word je alleen maar moe toch? :p

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja nu kan dat maar met die bv niet. ik kwam ook nooit aan kolven toe met 2 kids vind het knap dat jij dat kan..respect hoor

morgen ga ik lekker naar de 9mb en gaat evy naar oma en sem blijft bij papa. papa kan nog niet zo goed met evy overweg *zucht*

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hier ook allen hazeslaapjes overdag!! maarja beter overdag dan in de nacht. evy slaapt vanaf 21.00 0ngeveer op de arm bij mij. gisteren in bed gelegd maar dan gaat ze niet slapen en om 23.00 gaat ze naar bed

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ninja..moet er tijd voor maken..het gaat makkelijker in het weekend als manlief er is...en als dochter op school is..moet er andere dingen voor laten helaas...... En die kolf moet overal mee naar toe....wnat een keer missen is een dip inde productie. Daarom hoop ik zo dat hij dit bij mij drinken vol houdt...dan kolf ik naderhand nog..en hopelijk heeft hij binnenkort en ik ook genoeg kracht en ik genoeg productie!

In het weekend kofl ik om de 2 uur....als dochter thuis is probeer ik er niet mere als 5 uur tussen te laten..en in de avond kolf ik om de 2 uur als ze op bed ligt en man thuis is......voor de productie! En ook snachts helaas pffff...dat is nu man ff 3 dagen weg is wel vermoeiend...maar als hij er is doet hij flesje en ik kolven tegelijk dan duurt het niet zo lang!

kan de papa niet zo goed met evy overweg? oh wt jammer meis....hoe komt het? is hij beetje bang voor zulke kleintjes of? hoe ging dat met sem?

Veel plezier op de beurs!! ik wil ook....maar niemand wil mee.....man heeft geen zin in zegt hij en eigenlijk heb ik ook geen tijd hahaha met mijn pa in het gips en die niet uit bed mag en waar we veel voor doen, mijn ma die verhuisd...mijn opa die op sterven ligt...en het kolven en zorgen tussendoor! pffff......hoezo kraamtijd...heb er niets van gemerkt...veel te druk gehad!

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    dikke knuffel antares!! dat verdien je wel..

Ja mijn vriend vind vdat kleine moeilijk krijgt dr ook niet stil enz vraagt alles aan mij ja dan doe ik het zelf wel bij sem was dat hetzelfde dadelijk na een paar maanden word dat beter. Het is hier dus zo dat hij meer voor sem zorgt naar bed brengen enz en ik met evy aan de gang ben

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Alleen hoe krijg ik dat eruit ... :(

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    antares super zeg!!!! helemaal happy maakt een dansje met je mee :)

hier een etentje met circa 50 man... nu ligt pappa in het ziekenhuis, en onze medewerker is op vakantie... en ik mag nog niet tillen (doe wel rustig aan een blad met bijvoorbeeld 4 glazen) maar toch.. nu zijn er vrienden over uit nederland en die staan in de keuken en helpen uit serveren!!

erg gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!! traan snik, liefff

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Antares: wat goed zeg ;)

Ninja: dikke knuffel, goed dat je optijd aan de bel getrokken hebt.

Moi: wat leuk dat je vrienden komen helpen ;)

Deel Deze Pagina