hallo. Nou volgens mij gaat het wel beter met de voeding. HEb alleen wel een 1 2 3 speen gehaald want 1 ging veel te langzaam en 2 te snel. maar nu gaat het goed. NEt even naar de stad geweest. En me bekken pff wist dat die er zat maar zo haha. Ateres wel fijn dat het nu lekker gaat he die melk fabriek. Ninja dat kleine is meestal wel eng maar me vriend die heeft er nu minder moeite mee. C heeft vanaochtend ook even in kabouter stad (balkon) gezeten met pap En door slapen waneer mag je zeggen dat je kind door slaapt. C had vanacht 12u honger 4 u en half 8. Meestal is 5u laatste voeding en dan 2 uur en 6a7u en dan 11 uur. Maar vanacht dus niet
Hallo dames, zo echt lang geleden maar alles is goed hier heb met de twee dames alleen minder tijd om dingen op de comp te doen dus vandaar dat ik lang niet heb gekletst... Lize doet het geweldig goed, ben helemaal happy met mijn dames! in het begin dronk ze nog wat moeilijk maar dat ik nu ook al heel veel beter! met mij gaat het ook erg goed dus eigenlijk alleen maar gezellig nieuws van deze kant. ik probeer nog wat bij te lezen zo op zijn tijd maar beloof niets, in ieder geval iedereen heeel veel plezier met jullie kleine zonnetjes! xx escal
Goedemorgen! Knuffel voor iedereen die het nodig heeft meiden! Hier heb ik er ook eentje nodig.... Eliza heeft helemaal een rood gezicht met pukkeltjes en het lijkt wel of de berg niet alleen op haar hoofd zit maar ook op haar voorhoofd. Maak me er best zorgen om. MOrgen maar eens naar de ha. Hoop niet dat ze een allergie heeft of zo...
Heb je andere voeding? Kan zijn dat het daardoor kan komen. Onze meid heeft het ook op haar hoofd en wenkbrauwen en slapen. het word wel minder heb ik het idee nu
Dikke knufferl marije hopelijk kan de ha er wat mee Pff vanmorgen echt beetje pissed op me vriend gister uit eten geweest met de hele familie toen we thuis kwamen svenn gegeten en naar bed wij vlak erna ook hebbem we het heel gezellig gehad maar niks afgemaakt waren te moe om drie uur kwam svenn weer daarna heb ik nog gekolft lag om vier uur erin en besloot me vriend dat het wel afgemaakt kon worden,al met al weer uur verder dus afgesproken dat ik uitmocht slapen.om half zeven kwam hij weer dleten gedaan weer in bed maar had hij geen zin in vriend bleef gewoon liggen ben er zelf maar uitgegaan en beneden gaan zitten met hem lkkr tegen me aan viel hij in slaap dus ik met hem in me armen likr op de bank gelegen ik beetje gedommeld.komt meneer om half elf beneden alsof er niks aan de hand was.grr zei wel volgend weekend als ik het nodig heb mag ik eens uitslapen Vanmiddag komt mijn zusje van vijf voor twee nachtjes logeren.mag vanavond svenn in bad doen.en morgen nacht bij mij in het grote bed slapen want dan in me vriend weg voor werk. Pff wat een verhaal
Wat zouden jullie doen? Raporteren als spam of niets doen. Ik heb een kennis die heeft een foto van een baby van 5 maanden geplaatst. Maar het kindje word dus in de lucht gegooid en als je dat zo ziet lijkt het wel dat het niet veel scheelt dat ze het plafond raakt. Ik vind het zelf niet kunnen jullie wel??
Goedemorgen! Ons Joesje heeft vannacht doorgeslapen, maar of dat nou was omdat hij gisteren slecht geslapen heeft overdag..... DinO, wat een raar idee om je kind van 5 maanden in de lucht te gooien. Ik vind het niet kunnen!
Wat fijn dat Joes heeft doorgeslapen!! Eliza heeft ook doorgeslapen, nu werd alleen de oudste al om 5 uur wakker.... Dino, dat is wel raar om een baby zo de lucht in te gooien!
ik heb vannacht ook lukas weer 'geholpen' met poepen.. elke nacht zo rond 5 uur heeft hij heftige buikpijn, perst en perst, maar niks.. probeer het met mijn vinger te stimuleren maar dat lukt niet, dus een klein stukje de thermometer erin, heel minimaal en hoppa... hij heeft een gekke dag en nacht gehad gisteren en vandaag... heel de dag om de 4 uur.. 7 - 11- 15 - en toen om 1830 - 2130 - 0230 - 0630 en nu net ineens om een uur of half 10 al!! ik weet soms ook ff niet wat ik moet doen... pfff
oef....ryan zit denk ik in een sprong moment ofzo...want die wil niet slapen weer niet! Ach vannacht was die om 00.30 knock out (hele avond wakker) en toen kwam die om 4 uur, mooi niet dus...speen erin gerekt tot 5.15....toen gegeten en daarna heeft hij tot lekker 10 uur geslapen. Heb hem wakker moeten maken want ik had een afspraak! Hoop wel dat hij vandaag wat meer slaapt als gisteren hoor...tsjonge, zo een wakker mannetje...wat constant op de arm wil en niets goed vind.. Moet wel zeggen!! de borstvoeding gaat als een tiereleier!!!!!!!! ben zo blij!!!!! Soms voed ik hem nog wel wat bij, en ik kolf naderhand nog ff leeg...want hij kan niet alles eruit krijgen blijkbaar..maar het gaat steeds beter! Hij laat gemiddeld nog wel een enkele keer los...omdat de tepel korter is als de speen floept er sneller uit...hij denkt als ik los laat loopt het nog door (fles soms wel...) maar helaaaas! Hij is pas 1 keer boos geworden omdat er niet meer genoeg kwam....en toen wou hij de andere borst ook niet..maar nu ook al 3 keer dat ik hem nog flesje aan bied naderhand en hij die niet wilt!!! Ben echt super blij. Moi, wat zielig voor lukas zeg..maar als een mini beetje stimuleren hem helpt...hopelijk word het snel beter! anderen! joehoeee hoe is het? tis stilletjes hier hahaha. dino, ik vind dat ook niet echt normaal..... p.s. ryan krampt nu nog eens 10 keer erger....zou het door de borst komen? hij kreeg nutriton voor het spugen mar dat doet hij nu helemaal niet meer...(krijgt dus geen nutriton meer nu met de borst) maar is het poepen weer erger geworden......merk wel dat hij de borst niet helemaal leeg drinkt, dus ook niet echt alle achtermelk krijgt...hij komt ook overdag sneller tussen voedingen. Zou dat de reden zijn, voormelk geeft krampen had ik gelezen....
Hier al 2 ochtenden "uitslapen"... Dame heeft het slapen tot 7.30 uur ontdekt... weer 2 uurtjes erbij voor mij! nu zit er wel ietsje minder tijd tussen de flessen overdag, maar dat geeft niet. Nu zitten we dus op het volgende schema: 7.30 - 12.30 - 17.30 - 22.00 (22.30) nu dus duidelijk op 4x200 (180+6)
helaas komen er geen beschrijvingen mee met de kindjes. De eerste 3 maanden is heel zwaar maar geloof me het word echt beter en dan ga je steeds meer genieten van de kleine! Maar voor nu een dikke knuffel meid. Hopelijk word je wat wijzer bij een oseopaat
Moi wat vervelend zeg hopelijk kan de osteopaat er wat mee want voor Lucas is dit niks maar voor jou ook niet. Mayd wat een lekker schema zeg, svenn komt ene dag om de drie uur andere dag om de vier uur naja bv hè haha Waar is iedereen toch? Of is iedereen vakantie aan het vieren haha Hier mijn zusje twee dagen te logeren heeft gister svenn in bad gedaan en svenn was de hele tijd naar haar aan het lachen en kletsen dat doet hij bij ons zelfs niet zoveel zo leuk om te zien, vandaag naar de kinderboerderij en bos geweest
Antares: super dat het nu weer lukt de bv Moi: fijn dat je met de thermometer er wel poep uit krijgt. Tm: ah leuk een loge, veel plezier
heee ik weet het meissie dat die er niet bij wordt geleverd, maar ik vind het vooral heel zielig voor het manneke...
Hallo allemaal Als jullie het goed vinden wil ik me graag (een beetje verlaat) bij jullie aanschuiven! Ik ben 11 Januari mama geworden van mijn 1e, en sinds kort actief hier op het forum! Een vriendinnetje van mij tipte mij over dit toppic en het lijkt me erg leuk om ervaringen uit te wisselen en samen te kletsen over hoe het met ons kindje gaat! Liefs Risje
Dankjewel Ik kan helaas niet ALLES van jullie gaan terug lezen, maar als ik zo wat berichtjes lees is dit precies wat ik zoek hihihi Jammer dat ik jullie nu pas gevonden heb !