moeten we niet een nieuw topic starten met 1500 reacties ofzo? gaat redelijk...hij ligt nu al vanaf 11 uur in bedje!! en word nu net wakker denk ik....hij moppert een beetje maar niet echt huilen.
niet echt..ik wikkel een laken om hem heen..hij ligt toch iedere keer weer met zijn handen boven het laken..hoe hij het voor elkaar krijgt!! Maar hij voelt zich dan wel 'warmer'....of zoiets..
Suze, minder drinken? Baby's drinken toch naar behoefte, hoe ga je dat doen? Fijn dat de pacco helpt! Moi, heerlijk zo'n poepbroek! Haha! Dat je daar zo van kunt genieten he! Goed bezig die Lukas van jullie. Antares, haha, heb jij een kleine uitbreker?!
@antares, haha sterk mannetje dus @zondagskind, ik moet nu minder in de fles doen, maar hij is na de fles nu dus helemaal niet tevreden, apart volk af en toe hoor die kinderartsen ik heb morgen weer een telefonische afspraak dus zal het dan wel weer horen...
Oh waar dan ? Hier is de tijd ene keer meer als de andere keer. Maar zoals vaak op een forum blijven er op den duur maar een pasr vaste leden over die blijven posten
Bij de pink mama's. Maakt niets uit hoor maar vind het wel jammer. We hebben lief en leed gedeeld tijdens de zwangerschap, jammer dat er dan een paar "overlopen".
Pink mama's ? Die ken ik niet. Ik zit maar bij 2 topics hihi jan mama's en mijn eigen topic van jan mama's. Maar daar heb ik heel de zw ook meegeschreven en ook een beetje hier
Is idd wel jammer, maar dat is vaak. Heel de zw kletsen en daarna gaat iedereen weer zijn eigen weg. Bij ons jan topic zijn er ook nog maar een paar over.. Maar goed het is niet anders
Ze ligt k.o Ik denk dat ze bij moet komen van gisteren.. Oh nu ik dit typ begint ze te krijsen.. Ik ga weer ff
Dat is idd jammer maar je doet er weinig aan.. Moi meid wat super kan me voorstellen dat je een vreugde dansje heb gedaan. Voor de kleine ook een stuk beter. Anaters ik heb een puckababy gekocht ideaal kan toch wel met haar armen bewegen maar raakt niet de gezicht aan.. Mijn zus had vroeger de pacco dan liggen ze echt als een mummie sommige baby,s hebben dat echt nodig. Suze nou lekker is dat meid schiet dan ook niet echt op hoop dat ze snel bellen. Nou met Merel vanochtend naar de KA geweest in het ziekenhuis ik heb maagzuur remmers gehad voor merel dus kijken of dat helpt want het komt nu steeds omhoog huilen en over het spugen ja het hoort kan over 2 weken minder worden dus word weer op 15 maart gebeld. Ik hoop dat het dan een stuk minder is.. Merel weegt nu ook 4450gram en is 56 cm doet ze goed.
Vonnie: ze is idd goed gegroeid zeg. Wat heb je nu gekregen voor het zuur? Hopelijk gaat het werken, kan wel even een paar dagen duren Wij moeten morgen naar het cb, krijgt ze ook de eerste inentingen.. Ben wel benieuwd wat ze nu weegt.
Jammer dat jullie het zo oppakken. Stamperrtje, Jannie,Wen en ik kennen mekaar uit het zwanger worden forum van de pink ladies. Omdat daar nog niet iedereen zwanger is hebben we de pink mamas geopend zodat onderwerpen aansluiten bij hetgeen wat er leeft. Zo worden onze andere pink ladies ndie nog niet zwanger zijn daar steeds meer geconfronteerd en dat is niet altijd leuk. Bij het andere forum schrijven we vanaf het begin. Daar zijn we altijd fanatieker geweest dan hier. Hier werd er al volop over babys enz gepraat toen ik nog zwanger was en sloten deonderwerpen minder goed aan. Zoals ik toen al aangaf lees ik af en toe nog mee hoe het met jullie is. Voel jullie vooral niet gepasseerd of wat dan ook. Tis niks persoonlijks en 1 topic is voor mij voldoende. Want tijd heb ik inderdaad niet veel met de kleine.
hihi, die handjes komen er hoe dan ook uit he!! ik heb Lukas nu in een slaapzakje, en hij is helemaal in zijn hum
he minim ik moet bekennen dat ik je wel mis hoor, we hebben tegelijk getest etc... en nu zie ik je niet meer.. maar ik begrijp dat je minder tijd hebt met ukkepukkie, en dat wij al over babies babbelden terwijl jij over tijd liep, dat is inderdaad vervelend, als jij aan het wachten bent.. hoe dan ook, ik blijf lekker mee babbelen, of jullie het leuk vinden of niet en ik vind het leuk om met jullie mijn lief en leed te delen... daarom aan iedereen, ook degene die niet meer meeschrijven en wel meelezen, een dikke knuffel
Ik heb van Pacco de Tinynanny slaapzak omdat Ties ook met zn handjes lag te zwaaien. Misschien is dat iets voor jou? Hier werkt ie super! Lekker warm, rustiger slapen en ook langer slapen.