goede middag... Nou alles is geregeld we kunnen naar een andere CB. Waarom nou onze meid had veel last van krampen etc, We moesten hun bellen/emailen en zouden hun ons terug bellen/emailen en dat bellen/emailen werd alleen savonds gedaan en dan zijn de meeste winkels dicht mochten we wat moeten halen. En ze hebben alleen donderdag inloop en consulten. En de rest van de dagen doen ze dus wat anders. Er kan dus niet in overleg met de dokter en CB dingen geregeld worden, omdat ze dus alleen overdag op donderdag er zijn. En dat stond ons niet aan. Nu hebben we een gevonden in een stad naast de onze. Eerst was het nee kan niet want nadat we hadden uitgelegd dat we geen vertrouwen hebben in de CB hier. Later op de avond hebben we toch een tel gehad dat de directeur groen ligt heeft gegeven omwille van C. Deze kunnen we dus gewoon overdag etc bellen mocht er wat zijn en hun kunnen ook gewoon in overleg met de dokter dingen regelen. Dus morgen voor het laatst naar die oude om ''afscheid'' te nemen. En dan is dat netjes afgerond. Zo een heel verhaal. En net de kleine huilen en kon haar nu wel trosten en in me armen nemen zonder dat ze zo zit te spartelen en te krijsen nu is ze in me armen in slaap gevallen en ligt ze nu K.O. in bedje. En hoe gaat het met alle kleintjes,
@dino, gelijk hebben jullie hoor! fijn dat het beter gaat nu met jullie meisje! @vonnie, hopelijk slaat de medicatie snel aan, sneu als ze zo last hebben van het zuur! welke hebben jullie gekregen? wij hebben zantac.
Ik heb Omeprazol gekrijgen witte krolletjes zit wel een capsule omheen maar die maak ik kapot doe ik het op een theelepeltje met water en geeft het aan haar 1x per dag vind het niet zo handig maar ja. Minim meid vind het ook jammer hoor maar volg je wel bij de andere hihi.
Dank je wel. Ja het gaat veel beter alleen gisteren even een flinke huil bui. Ze had vanaf donderdag nog geen behoorlijke poep luier gehad. Wel afentoe een flinke scheet met inhoud. Maar gisteren heeft ze dus alles er uit gepoept hihi. Dus ze was een beetje verdrietig met pruil mondje en traantjes, Dus me vriend heeft haar even 20 min in badje gedaan en ze kwam pas om 3u snachts vanaf half 6 smidags, Maar ze begint nu echt te pruilen en te glimlaggen haha heerlijk gewoon, Ze kan ook knipogen (of s het een trekje hihi)
Doet toch goed dat jullie me missen En jullie zijn natuurlijk vrij om mee te lezen op t andere topic. Maar ff snel, met ons gaat t erg goed. Ties doet t super goed. Komt elke 4 uur voor zn fles. Eet goed, slaapt goed, en kan al zo goed lachen!
Mini, leuk om weer eens iets van je te lezen! En nog leuker dat Ties het zo goed doet natuurlijk Hier gaat het redelijk.... Nu twee slechte nachten gehad, hopelijk is de komende wat beter! Het ligt niet aan Eliza in elk geval, die slaapt de afgelopen nachten echt heerlijk! Rond 23 uur ligt ze gevoed en wel in haar bedje en slaapt dan tot 6 uur / half 7. Niks mis mee! Ik lees steeds wel hoor, heb alleen de energie niet om echt te reageren op iedereen....Komt wel weer hoor, ik vind het hier veel te gezellig!
haii Ja het is veel fijner voor ons dat ze nu te trosten is hihi. 7 maart naar de kinderarts en ook aan geven dat het veel minder is met huilen poe hey wat kun je wanhoopig worden als ze zo huilen, Maar zo als ht nu gaat is het te doen. Alleen flesje huilen en huilen om slapen en als er dus een poep dwars zit nu alleen nog het laatste hihi. Trouwens had ik al gezegd dat we gestopt zijn met inbakkeren. Ook dat hielp niet meer moesten hem zo strak doen en nog kwam ze los dat 2 dagen aan gekeken en nu slaapt ze zonder en in pyjama en slaapzak want ook de dekens trapt ze weg. Eigenwijsje en mevrouwtje sliep gewoon . Denk dat het tijd werd dat we stopten met inbakeren
Doen jullie je kindje allemaal inbakeren? Wow svenn heeft vankwart over acht tot kwart voor vijf geslapen heerlijk toch ik was er ook oprijd in maat vriend voetbal ging kijken duik heb een lkkr nachtje gehad Sorry dat ik niet zoveel regeer op iedereen ben heel druk in huis met opruimen van al die kattendarmen heb een week over de zolder gedaan nu moet de rest nog,maar vergeet jullie niet hooi
Hallo allemaal!! Heb tot nu toe nog bijna nooit iets op het forum gedaan, maar heb wel al sinds mijn zwangerschap altijd veel mee zitten lezen, maar vind het toch wel leuk om ook mee te kletsen als jullie het goed vinden Ik ben sinds 14 januari de trotse mama van ons dochtertje Miley, ze is een schatje en doet het super goed!! )
Giedemorgen Tm; ik baker niet in, dat raden ze af bij reflux baby's. Melissa: welkom, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Miley
Goedemorgen! Hier weer redelijk geslapen, de oudste werd alleen om 3 uur wakker en de jongste al om half 6. Uiteindelijk Eliza kunnen laten slapen tot half 8, maar het was wel een gebroken nachtje. Met de paniekaanvallen gaat het redelijk, heb ze wel weer wat meer onder controle. Je kunt je zo machteloos voelen dan, als je lichaam een loopje met je neemt! TM, wij bakeren niet in. We hebben wel de puckababy, maar die gebruiken we eigenlijk ook nooit. Heeft je kat overal zijn behoefte gedaan?? Melissa, welkom! En nog gefeliciteerd met Miley! Dino, lekker eigenwijs dat grietje van jullie! Gelukkig gaat het nu een stuk beter! Hoeveel lachen jullie kindjes? Eliza de ene dag meer dan de andere dag, maar gelukkig wordt het zo langzamerhand meer. Heb steeds zo'n gevoel dat ze verschrikkelijk ontevreden is door het vele huilen. Gelukkig lacht ze nu dus ook wat meer, dan krijg je ook het gevoel dat je het toch goed doet he?!
haha marije nee zie het weer eens verkeerd staan dat stomme toetsenbord van de ipad haha kattendarmen moet kattenharen zijn.
Dankjulliewel en gezellig dat ik ook af en toe mee kan kletsen @ TM, ik had van de kraamhulp gelijk geleerd om Miley in een hydrofiele luier in te bakeren, maar nu las ik gister weer dat je dat echt NIET mag doen... Ga nu maar zo'n inbakerslaapzakje kopen, want met d'r armpjes los is ze constant wakker en ingebakerd slaapt ze van 23.00uur tot 8.00uur door! @ Marije, heerlijk hè die lachjes, Miley gaat ook steeds wat meer lachen! Zo leuk, soms doe je zo je best om d'r aan het lachen te krijgen en dan kan er geen lachje vanaf en het andere moment ligt ze in een deuk als ze naar een kussentje op de bank kijkt En ik vroeg me af of jullie kindjes ook omrollen van buik naar rug? Miley doet het de laatse week bijna altijd als ik haar op haar buikje leg, maar nu zei vandeweek iemand tegen mij dat ze met 6 weken echt nog niet om mogen rollen... Is dat ook echt zo? Want ik kan het toch ook niet tegenhouden...?