Januari 2012 Mama's!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Antares, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    sap semplex??? okee... ik ga het morgen zowiezo ff met mijn vk overleggen... die komt hem morgen weer wegen enzo...

2. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.133
    1.831
    113
    :( ik schaam me dood echt waar.
    Ik heb vorige week bij mijn moeder een ongelukje gehad kreeg heel erge buik pijn dus ik rennen en jawel te laat.
    Vanochtend geen buik pijn til de kleine op en jawel daar ging het weer.
    Ga het echt wel aan kaarten want is gewoon zo vervelend je zou bijna de deur niet uit gaan.
    Heb het ook gehad in de lift voelde dat ik moest en daar ging het weer.

1x oke 2e x hm hoe kan het nu baal ik gewoon als ik voel dat ik moet moet ik gelijk is toch niet normaal:(

3. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    din0 dat is wel heel vervelend inderdaad, dat zou ik wel even aankaarten!

Moi zo spreek je het wel uit, maar of je het ook zo schrijft dat weet ik niet, maar je vk weet vast wel wat id bedoel ;) hopelijk is Lukas snel van de krampjes af, want het is zo zielig als die kleintjes huilen!

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Breekt je hart hè, hier ook. Ze gilt soms echt. Dan kan ik zelf ook wel janken. Hier helpt het ook door goed met 1 hand de voetjes te pakken, en naar het buikje toe te trekken. Knietjes gebogen en dan met je andere hand plat op het buikje lichte druk uitoefenen.

Of indd fietsen met de beentjes, maar dat krijg ik niet voor elkaar als ze heel hard huilt.

Of lekker onder de douche samen dicht tegen je aan.

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ooh, die krampjes, vreselijk! Eliza heeft er ineens veel meer last van dan eerst. Echt hartverscheurend, dat gehuil....
    Wij zijn ook met Infacol begonnen, hopelijk helpt het een beetje!

Dino, dat is inderdaad heel vervelend zeg! Hopelijk is het iets tijdelijks! Anders moet je wat bekkenbodemoefeningen doen, dat schijnt wel iets te helpen...

6. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Din0 zal zeker wat aan doen meid dat is toch niet zo leuk..

Mayd meid ik ben 11 jaar bezig geweest kon niet spontaan zwanger worden 7 icsi behandelingen gedaan en eiceldonatie via mijn zus helaas niet gelukt ik ben weg bij me ex nu bij me nieuwe vriend ben ik spontaan zwanger geworden terwijl dat niet kon.. Nou dus wel ben er zeer blij mee maar ik wacht wel ff met een tweede pas over 2 jaar lukt het niet ook goed ben gezegd met deze meid.

Krampjes is zo zielig ik gebruik ook inflacol en zie dat het nu op is baal de winkels zouden vandaag hier open zijn niet dus dus morgen maar een nieuwe halen.

Ik ben 200 bloedverloren dus valt reuze mee.. Vloeien alleen nu nog een beetje bruinverlies hoop dat het gauw ophouden en dat ik snel ongi word zodat ik met de pil kan beginnen. Zo ik ga eten klaar maken zuurkool met rookworst mmmm zo trek in.

7. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Sab simplex helpt hier wel.heb vandaag nog niet gebruikt gaat goed vandaah

@weet zo ff niet meer wie wat vervelend van dat ongelukjes zou het idd ff aangevrn

8. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Wat houdt dat Sab Simplex eigenlijk in? Hoe en wanneer dien je dat toe? Infacol moet voor elke voeding in elk geval. Is dat anders met Sab Simplex?

9. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    marije nee sab simplex moet ook voor de voeding 7-10druppeltjes en bij hele erge kramp mag het 15 druppels..

svenn heeft zo irritand die krampjes hij huilt ern iet eens bij hij kreunt en steunt en beweegt heel erg met de benen

zo vanmiddag heeft meneer een flinke ruk gemaakt van kwart voor 1 eten toen naar bed om 4 uur eruit gehaald kon hij mooi eten en de visite hem zien maar heeft mooi tot 5 uur nog geslapen op de arm

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ze heeft hier alleen sinds in infacol gebruikt keiharde keutels. Zo zielig ook. Vraag me bijna af of het door dat spul komt. Herkennen jullie dit?
    Geef haar al een klein beetje meer water per voeding, maar het doet niks. Ze vindt het super goor trouwens, moet echt gelijk die fles er in douwen, andérs tuft ze het gelijk weer uit...:)

Hier 500ml bloed verloren, vloeien was na 2 wkn zo goed als over. Heb wel echt heel veel slijm opeens de laatste dagen.

Hier het geluk heel snel zwanger te zijn, maar wil pas over een jaartje of 3 weer eens gaan proberen of het ons gegeven is om nog een kindje te krijgen.

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoeveel eten jullie beebjes nu voor degene die fv geven?
    Eerst at Ziva te weinig en nu ga ik twijfelen of ze niet te veel eet voor haar darmpjes..
    Donderdag gaan we pas naar het cb, dus ben benieuwd hoeveel jullie geven.
    Weet dat het kwa gewicht wel meer mag zijn, maar ze zit nu ruim boven de berekening.
    150x3.1=465cc maar ze haald nu de 600 zeker.
    Ze krijgt 7-8 flessen per dag met 100cc aangeboden, ze drinkt ze niet allemaal helemaal leeg.
    Ik weet dat ze minimaal per dag 465cc moet drinken om aan te gaan komen, maar hoeveel mag ze met haar leeftijd en gewicht max?

12. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @infacol en sab simplex, als ik het goed heb begrepen zitten in allebei hetzelfde "bestandsdeel" alleen zit er in sab simplex meer qua verhouding dan de infacol, ik gebruik ook infacol nu maar heb sab implex wel besteld, je hoort ook wel van andere dat het 1 niet helpt en het andere weer wel, het is zo sneu als ze zo huilen....:(

@curali, devon krijgt nu 6x 100 aangeboden en krijgt denk ik 500 binnen ong. hij woog afgelopen dinsdag 3350 gr.

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @caruli, hier drinkt ze 7 flessen per dag. De ene keer krijgt ze 110cc, maar heeft ze veel honger en de laatste fles geef ik 130 cc.
    Ze drinkt altijd alles op, heeft nog nooit een druppel laten staan.
    Geeft ook nooit wat terug, gewoon kleine vreetzak hier.

Volgens mij krijgt ze iets te veel hier, morgen wegen maar schat haar zo 4200 gram nu.

Heb ooit eens gelezen dat ze max geloof ik 1 liter mogen. Maar aan welk gewicht dat was gekoppeld weet ik niet meer.

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    We gebruiken Infacol pas sinds vandaag, en tot nu heeft ze nog steeds dunne poep. Maar dat zegt natuurlijk nog niet zoveel ;)

TM, fijn dat Svenn zo lekker geslapen heeft. Nu 's nachts nog ;)

15. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Eliza krijgt 5 tot 6 flessen van 150 + 5 schepjes, dus dat wordt dan zo'n 170 cc per fles. Ze dronk ze leeg, maar vandaag laat ze steeds wat staan. Maar voor haar gewicht is het ook te veel....
    1 liter klopt, ze mogen niet meer dan 1 liter. Hangt volgens mij niet samen met een gewicht.

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    goeie nacht!hopelijk houdt ze het vol!

Hmmz...ik denk dat ik ook ongi word....gisteren en vandaag wat rood slijm verlies...en idd de buien moe hihihi. De borstvoeding liep al slecht, maar laatste paar dagen enorm! Dacht echt dit is het...maar asl ik ongi zou worden........dan tsjah duidelijk!

Ik vloei ook al bijna 2 weken niet meer, en daarvoor was het al 2 weken zo af en toe nog een scheutje als ik teveel deed....dus minimaal!

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ahum......jij hebt het makkelijk!

Hier komt hij om de 2,5 a 3 uur idd...een enkele keer om de 4 uur..maar is eerder uitzondering als gewoonte.....vooral snachts heeeeeel lastig hahahaha vermoeiend!

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! lief! :D

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    is toch mooi he die spontane kindjes na een MMM traject!

Hier helaas niet...2 keer MMM van meer als 3 jaar.....:( En een derde wil ik nog steeds niet.....al kriebelt het wel hoor......:) ALs ik me bedenkt..laatste keer...bij alles...laatste keer, komt niet meer terug...doe je niet meer....pffffff.....;)

eigenlijk in mijn hoofd wil ik nog meer kindjes..maar ook in mijn hart....en dan in mijn hoofd is het........moeilijk zwanger worden! moeilijke zwnagerschap! moeilijke bevalling!! :) en dan is het...NEE nooit meer!! :p

volgende week geloof ik moet ik naar de gyn toe voor de controle afspraak......en dan is het conceptie spreken en alles!

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    meis komt idd door de combi..is hier ook...en ik heb een paar dagen alleen fles gegeven en toen was het beter......ik heb wel zoveel mogelijk gekolft toen en nu ben ik weer terug naar alleen borstvoeding, omdat ik zoveel gekolft had en alles bewaard...

Kan je geen tips geven, maar zijn darmen moeten nu aan de bijvoeding wennen...en hij had honger geleden zei je dus dat kan ook dat zijn darmen nu veel meer moeten verwerken en het daarom erger is geworden...

Veel vasthouden!! En gewoon lekker aan toe geven om hem niet weg te leggen...dat helpt....verder kan je weinig meer doen...

Deel Deze Pagina