Ik vind het knap hoor als je je kindje kan laten huilen,ik kan dat echt niet ja beetje mekkeren,maar echt huilen dan haal ik hem na 5 min toch wel zijn bedje uit,en dat de andere kids dan minder aandacht krijgen tja dan maar met Elyano op de arm en dan de kinderen aandacht geven,dat is nu niet anders als ze zo klein zijn,en dat maken we later wel weer goed als ze wat groter zijn,ze zijn nu nog zo klein jaa wat ik al zei maja dat is mijn mening ik kan het niet ze lang laten huilen ,ze huilen niet voor niks lijkt mij,
Marije ja die stomme iPad doet dat haha probeer elke keer wel. Na te kijken maar als ik tegelijk met svenn bezig ben vergeet ik dat nog wel eens Grr net sms van me pa of ik vanmorgen thuis ben ja tot na de voeding van elf uur daarna wou ik ff de stad in vraag ik of ze langs willen komen geen reactie zul je zien dat hij gewoon voor de deur staat straks. Maandags zag ik hem ook voor bij lopen dacht doe de deur open was hij al weg had hij mijn moeder gezien. Fijn hè gescheiden ouders. Mijn moeder maakt het niks uit maar pa is te eigenwijs vindt dat heel moeilijk met verjaardagen enzo wil het liefst in 1 ke houden en ook voor svenn straks maar dat kan nooit ivm met hun. Dat is ook een reden dat wij nog lang niet gaan trouwen want ik wil mijn ouders naast elkaar hebben en dat zal niet gebeuren en die spanning die je dan voelt..
Oh leuk nieuws hè over de kinderopvang? Niet zo gek dat ik bang ben voor mijn baan.stomme bezuinigingen
@Nadesy, soms moeten kindjes ook gewoon even huilen.... Ik zei ook al, als ik zeker weet dat er verder niks aan de hand is laat ik haar rustig liggen. En het ligt ook heel erg aan het soort huiltje. Als ze hysterisch is (zoals gister tijdens het koken, natuurlijk ) pak ik haar echt wel op.... @TM, zo irritant die gescheiden ouders! Hoe lang zijn ze gescheiden nu? Mijn ouders zijn al ruim 10 jaar gescheiden en pas sinds een jaar of 2 kan ik ze weer tegelijk uitnodigen voor alles. Verjaardag van kinderen vieren wij echt maar 1 keer, niet 2 keer. Ze bekijken het maar, die ouders, zij zijn zelf gescheiden en wij hoeven daar niet de dupe van te worden! (Ouders van manlief zijn al bijna 20 jaar gescheiden en gunnen elkaar nog steeds niet het licht in de ogen...zucht...)
Mijn ouders zijn denk ook bijna tien jaar gescheiden.soms kan ik me er zo druk over maken zoals nu kan er wel om huilen. Moet misschien mijn vader r eens op aanspreken maar dat durf ik dan weer niet. Ga maar eens aan depoets svenn ligt lekker te slapen in de box kan ik mooi met zijn kamer bezig
Goedemorgen dames, Ben bijna niet meer actief hier lees zo af en toe nog mee, maar zit meer op facebook! Hier gaat het goed! Met Yara gaat het ook super alleen maandag met haar naar het ziekenhuis toe! Ben nu al 3 keer bij de dokter geweest omdat ze zoveel spuugt! Heb haar al dagelijks 3 tot 5 keer moeten verschonen qua kleding en ben er nu klaar mee! Het zijn geen mondjes meer maar hele golven! Ook was het gisteravond zo sneu dat ze zo'n pijn heeft dat ze niet plat kan liggen! Heb onder haar matras een handdoek gelegd en gisteravond heeft ze in de voedingskussen op de bank gelegen omdat ze zo het zuur heeft en loopt te kauwen als ze gespuugd heeft! Ik denk zelf aan reflux en hoop aan de ene kant ook dat dit het is! Pff woensdag weer gaan werken en kijk er best wel heel erg tegenop! Heb toch een half jaar thuis gezeten maar aan de ene kant ben ik blij dat manlief thuis is (contact niet verlengd dus ww) en dat ze gewoon thuis is! Dikke kus Liek en Yara
devon heeft nog heel veel krampjes, dan kan ik hem ook niet alleen laten huilen ook al is hij ontroostbaar,maar als hij verder niets heeft dan lukt het wel om hem even te laten gaan en om de 5 min de speen te geven,maar niet te lang ik heb de babyfoon wel aan maar het geluid uit,zie alleen de lichtjes... @hammelientje, wat vervelend voor je kleintje! hopelijk komen ze er snel achter wat ze heeft,maar lijkt idd reflux. fijn dat je man lekker thuis is als jij werken moet! ga je denk ik toch iets geruster weg...
Suze lief dat je er naar vraagt met Merel gaat het wel door dat ik weer jbm moet gebruiken 2 en halve schepjes komt de voeding niet meer zo erg omhoog kleine mondjes en zo hoort dat alleen later komt het weer iets omhoog dat is maagzuur en ja dat is niet fijn heb daar nu wel medicijnen voor alleen werken die pas over 6 dagen *zucht* dus nu bij elke boer gaat ze al heel erg hard huilen omdat ze bang is dat het weer omhoog komt en dan laat ze een boertje en is ze weer stil zo zielig. Wat zielig dat devon veel krampjes heeft zo zielig is dat ontroostbaar zijn ze dan. Hammelientje klinkt bekend in de oren heb ik ook met merel gehad bij elke voeding schonen kleren en schone bed pffff zo zielig voor hun.. Ik heb van de week weer de KA gebeld omdat het alleen maar erger werd mocht gelijk langs komen en ja moet weer jmb gaan gebruiken nu doe ik wel in het flesje een bedje zonnebloemolie voor het poepen dat mag. En voor de rest kunnen ze weinig doen ja maagzuurremmers krijg je die moet je wel zelf betalen helaas die ik nu heb kost 20 euro echt hoop geld maar ja succes meid. TM dat is wel erg lastig meid en lijkt me ook moeilijk om zoiets tegen je vader tezeggen. Marije wat super meid een lekkere nachtrust gehad.
Soms moeten kids ook even huilen he, ze moeten hun emoties kwijt. En het enige wat ze kunnen is huilen. Als je als moeder weet dat er geen andere dingen aan de hand zijn behalve moe en vechten tegen de slaap enzo dan mag je je kind best even laten huilen
@vonnie, fijn dat de jbpm wel wat werkt, wij gebruiken ook 2,5 schepje op 120 cc water, dat heeft hij ook echt nodig en dan is hij nog aan het slikken en herkauwen... wij hadden zantac en gaan nu over naar nexium, hopelijk gaat het daar dan nog wat beter mee,hij had van de week bij het opboeren "roze melk" normaal zie ik dat niet omdat het eigenlijk altijd tot achter in de keel komt,maar goed dat ik het nu wel zag,want schijnbaar zitten er scheurtjes in zijn slokdarm(ontstoken) waardoor er bloed bij de melk zat... welke medicijnen heb je nu? ja is echt zielig die krampjes, hij huilt veel ontroostbaar...we hadden gisteren gelukkig een goede dag, hopelijk zet dit voort!! sterkte met je meisje, hopelijk slaan de medicijnen snel aan!
Suze, wat akelig zeg! Dat kan toch ook niet anders dan dat het erg veel pijn doet. Hopelijk gaan de medicijnen snel zijn werk doen en gaat het al gauw beter! Vonnie, voor jou het zelfde meid, niets zo erg als een baby die pijn heeft... sterkte dames!
suze ik heb nu losec gehad moet je oplossen in het water en dan in een spuitje doen erg lastig niet echt handig.. Ach wat zielig zeg dan heeft devon ook erg veel pijn gehad en nog ik hoop dat het snel allemaal werkt
Vonnie: hopelijk gaat het werken en word het snel beter. Hier gebruik ik zantac en motilium voor de reflux van Ziva. Zo zie je dat het per arts verschillend is wat ze voorschrijven. Ach ja als het maar werkt he, zodat die kleintjes minder last hebben.
Caruli ja leuk is dat he ook op 6 janauri geboren was Ziva ook te vroeg geboren of niet?? Ik merk dat elke arts is iets voorschrijft maar net wat je zegt als het maar helpt toch.
Hier zit ik vol adrealine ben echt pissig,sorry moest ik ff kwijt pffff somigge denken het altijd beter te begrijpen,terwijl het hier in huis er totaal anders aan toe gaat