Januari 2012 Mama's!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Antares, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    je had een totaal ruptuur toch?

Ik zou eens overleggen met je HA, of de fysio eens bellen meis...je moet die spieren trainen voordat het te erg word......en dat zijn geen gewone bekkenspieren helaas...dus zul je naar de fysio moeten.

Ik hoop voor je dat het snel beterd, en voor nu zou je bij de ha eens kunnen vragen of ze je incontinentie materiaal voorschrijven.....voor ongelukjes.....dan schaam je je ook niet zo erg als het in je broek is....

En ik zou zeeeeker even de fysio of je ha bellen hoor!! is heel belangrijk.

Die scheur moet toch genezen..maar incontinentie hoeft eigenlijk niet.....

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ryan drinkt nu alleen bv iut fles, maar dat is 125 tot 140 ml per keer (hij laat wel eens wat staan) en dat om de 3 uur...dus 8 voedingen per dag..soms wel eens 9....:$ en dan soms ook nog bij mij aan de borst een paar slokjes tussendoor ofzo....;)

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Vonnie: mocht het bij ons niet goed lukken ben ik ook erg gezegend met onze Reneé hoor en ik ben enorm blij met haar!

@ Caruli: Reneé drinkt nu 5x 165 per etmaal (dus 5x 150+5) en 1 schepje Nutriton erbij in... Ze komt om de 4 of 5 uur en 's nachts dus wat langer...

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee dat sommige beebjes nu al op 5 flessen per dag zitten zeg..
    Hier denk ik voorlopig nog niet..

Overdag laat ze er 3 soms 4 uur tussen en snachts 2.5 krap 3 uur als we geluk hebben

5. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    MayD Precies meid maar een tweede zou altijd heel erg leuk zijn en ik hoop dat het mag lukken natuurlijk :)

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hier ook hoor...denk dat het met het geboorte gewicht te maken heeft....

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik hoop voor alle meiden die voor een 2de 3de 4de 5de kindje gaan dat het mag lukken zoals en wanneer ze dat graag willen!!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ben ik het helemaal mee eens meid!
    En dat alles goed mag gaan, dat is het belangrijkste.

Ik ben super blij met mijn 3 kids maar blijf toch ons ventje tygo missen..

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    caruli...meer als normaal dat je een kindje blijft missen wat helaas niet in jullie leven kan/mag zijn. Dikke knuffel! Willen jullie alsnog voor een 4de (5de) kindje gaan?

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik merk net op dat ik wat bloed uit mijn hechtingen, hebben jullie dit ook? Of moet ik hiervoor morgen even aan de bel trekken?

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    keizersnede? Dan zou ik ff bellen hoor, is niet goed na bijna 4 weken...

Onderin? Dan toch ook ff bellen...is gewoon niet goed als een wond nog lekt na zo een tijd. (geloof dat bruin bloed slechter is als rood bloed... ivm infectie enz) maar het kan dat het open is gescheurd en daar moet je toch ff naar laten kijken meis.

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ja onderin, de uitwendige hechtingen als ik het goed heb gezien. Het was wel helder rood bloed, niet heel veel. Maar viel wel duidelijk op. Maar indd toch even goed in de gaten houden vannacht. Is het morgen nog bel ik de ha wel even.

Vrijdag nog bij de vk geweest, de knop van de inwendige hechtingen zat er nog in. Foutje, waren ze vergeten eruit te halen..:)

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    auw...dat moet getrokken hebben zeg!

weet je heel zeker dat het uit de hechtingen komt? Zie je iets open staan of echt bloeden?

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmmzz manlief is zo moe...ik heb van hem zaterdag en zondag uit mogen slapen..ik kan er weer een tijd tegen aan zo! Maar hij.....tsjonge....heb nog nooit zulke wallen gezien bij hem.

Dinsdag moeten we naar de school van ons meisje, bespreking van haar ontwikkeling enz...hadden afspraak op 22 december hihi, maar die kon ik niet halen! Dus af moeten zeggen toen, gelukkig kon het snel weer geregeld worden want er moeten 6 personen bij zijn...(therapeuten enz)

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    verveel me een beetje....heb vanmiddag een eind gewandeld met meisje!! (manlief was op bed gaan liggen met de kleine man, toch wel handig dat er een flesje gegeven kan worden....) WE zijn ff bij mijn broer en zijn vriendin langs geweest....had gebeld want hou niet van onaangekondigt langs gaan...maar ze namen niet op. Wou ff babykamertje kijken! Ze zijn uitgeteld in augustus..zo leuk!

En daarna hier gekookt en de kelderkast uitgeruimd....pfff ben zooo blij dat ik weer wat kan doen, zo naar uit gekeken hahaha. stom he!

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0

Hahahaha, ja als een gek. Werd steeds erger. Maar ja wist ik veel. Dacht zal er wel bij horen. Totdat woensdagavond mijn vriend zei, laat mij eens kijken. En hij, joh ik zie zo nog een hechting zitten...:$ hahahaha ok. Nou dat verklaard een hoop.
    Deed ook goed pijn nu toen ze hem eruit haalde..

Nee ik zie geen scheur, wel vind ik het er wat onrustig uitzien. En druk ik er wcpapier op, zit er helder bloed op het papier. Het is echt niet meer van het vloeien dat is echt wel zo goed als voorbij.

Zal morgen even bellen, gewoon voor de zekerheid.

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Antares: ik zou nog wel graag een kindje willen, ben er nog niet klaar mee.
    Maar helaas ben ik tijdens de keizersnede geholpen.. Mag medisch geen kids meer krijgen.
    Heb nu 3 keer een keizersnede gehad en door het verleden met complicaties en de ks mag het niet meer van de gyn.

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    pff bij ons meisje had ik na 8 dagen nog een hechting binnenin die niet los wou komen...en dat trok als een tierelier! Laat staan na meer als 3 weken....ooooeehhhh kan me indenken dat het pijn deed....

idd gewoon ff bellen, better safe than sorry!

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ja ik heb vanmorgen het eerst lachje van pim mogen krijgen...was met hem aan de praat, hij keek me aan en lachte*smelt*

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh wat lief!
    Echt om te smelten dan he :D geniet ervan meid.

Deel Deze Pagina