ook ik kan hier in mee schrijven. na in februari van dit jaar na 39 weken zwangerschap te zijn bevallen van een doodgeboren kindje ben ik door een hel gegaan. maar gelukkig kan ik hier nu mee gaan schrijven want....... IK BEN ZWANGER
@mensje88 is heel normaal als je nog niks tot weinig ziet na 10 weken zwangerschap. maar het zal snel komen en dan kun je er volop van gaan genieten geniet ervan
hallo allemaal, Heb even een vraagje aan de dames hier, ben nu 10 weken zwanger maar heb totaal geen eetlust. In de ochtend eet ik net een cracker, brood gaat er met moeite in echt 1 snee. En om over het avond eten maar niet te spreken. Ik heb ook een heel erg opgeblazen gevoel en een ijzersmaak in mijn mond. Wie heeft er nog meer last van?
Ijzersmaak kan duiden op een te kort aan B12 lees ik op internet. Neem je wel een vitamine preparaat?
ja ik neem dat wel, en wat ik ook drink of eet het komt weer terug Maar volgens mij is het wel een symptoom van de zwangerschap vandaar mijn vraag of er meer vrouwen last van hebben
Ijzersmaak is mij niet bekend als symptoom van een zwangerschap. Ik heb het bij al mijn zwangerschappen niet gehad.
Het staat wel bekend als symptoom voor zwangerschap maar dat komt dus door een B12 te kort. Verlies van eetlust is een symptoom van B12 te kort lees ik. Ik heb het ook nooit gehad hoor. Maar ja, wat wil je als je je gedraagt als een kliko @Oppasje, Je kan natuurlijk even je huisarts vragen en bloed laten prikken. Kan denk ik ook wel bij de vk.
dag dames, alles was in orde, het hartje klopte mooi alleen de baby is voor 02-02-2013 ipv. 25 januari. 3 aug. word ik voor een dag en een nacht opgenomen voor een cerclage. voor de rest is alles oke had wel een lage bloed druk en weeg 55 kg ben benieuwd hoeveel kilo er bij gaat komen. veel liefs, Rami
Rami, fijn om te lezen dat alles goed is. Hierbij mijn 12 weken buik: http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/bevallingslijst-forum/254448d1340211916-1-t-m-15-januari-2013-mamas-12-weken.jpg
wie heeft er nog meer straie van de vorig zwangerschap?? zie alleen maar prachtige egale buikjes, terwijl die van mij er nog uitziet als of de exorcist er gehuisd heeft... :/
Haha! Ik lach je niet uit hoor, vind je opmerking grappig haha.. Ik neem een abbo! hier mijn buikje, klein bolletje!
Mooie buikjes weer, Oppasje ik heb geen striae van de vorige zwangerschap ik had toen heel veel geluk en ben striae loos de zwangerschap doorgekomen,hoop dat het nu weer zo gaat maar ja als er 1 komt dan komt ie, had trouwens wel bij bovenbeen/billen een paar maar die zijn ongeveer onzichtbaar weggetrokken.