wie heeft er ook zo een vieze smaak in de mond? ik blijf maar op dropjes en snoepjes zuigen om er een beetje van af te komen, maar dat is ook niet echt oke voor mijn tanden !! xx moi
Hier nog een Januari 2013 mama! Van de week geprobeerd een foto van mijn inimini buikje te maken, helaas nog niet gelukt!
Die van mij ziet er ook al spannend uit hoor wat betreft Striae, voor dat ik zwanger werd ben ik veel aangekomen door het stoppen met roken, mijn buikje vond dat niet leuk, dus dat ziet er nu al uit als een tijger printje.... Snik....
Mooie buikjes komen er weer voorbij zeg! Mijn buikje met 13 + 5 (let niet op mn vieze shirt, kwam net van mn paard ) M'n hoefsmid maakte ook nog een grappige opmerking: Is je buik nu zo bol van t goede eten ofuhhh... ben je zwanger?? Moest wel lachen hij is de eerste die t me vraagd of ik zwanger ben
Ja er zit inderdaad aardig wat verschil in, haha. Het viel me gisteravond in eens op dat je het nu ook al een beetje door mijn kleding begint te zien.
mooie buikjes!! ook ik fotootjes showen hier komen de eerste opmerkingen ook! leuk!! een foto van 5wkn en 5 dagen.. en een foto van 12 weken precies.. inmiddels ben ik 14.2 ,maar nog geen foto van op de pc.. groetjes Rosanne
Nou ik ben beetje jaloers joh! Die van mij is amper uitgezet Haha eerst had ik drang om dun te zijn nu dik hahahahaha Maar wanneer moet ik me zorgen maken als me buikniet groeit want de vlgendeecho (afgezien van de pret echo)ispasmet 20weken!
Mamarosanne Zo wat een mooie buik al! Laat er iemand van jullie toevallig ook eerder dan 20 weken een geslachtsbepaling doen? Ik laat met 16 weken nog een echo maken om te kijken wat het is :d Ben zo nieuwschierig kan niet wachten tot 20 weken
Wij wachten gewoon geduldig af tot de 20 weken echo, haha. Hope87: als je het niet vertrouwd kun je altijd de vk even bellen. Bij mijn dochter had ik ook geen grote buik en duurde het best lang voordat je iets zag.
Mijn buurvrouw was superplat en ook zwanger van de eerste. Pas na 20 weken ging je het echt goed zien. Vertelde ze vanmiddag.nog.
Hier nog één met weinig buik! Na het eten is hij flink opgezet, maar als ik 's ochtends mijn bed uit stap stelt het nog niet veel voor hoor. Ben wel onder de indruk van de buikjes van de dames hierboven. Mooi!
Sommige buikjes gaan echt hard. Bij mij al wel een mini buikje, maar echt hard groeit ie niet. Ik ben wel heel benieuwd wat het wordt! Morgen avond hebben we een afspraak bij de Vk zonder echo (immers vorige week al combinatietest gehad met echo). Dan maken we morgen ook de volgende afspraak weer. Geen idee of dat nog een keer voor de 20 weken echo is.
Heej Meiden, ik wil me ook graag aansluiten hier! Jeetje wat een verschil! vooral bij jou rosanne!! Ik heb van mezelf al een buikje dus bij mij zie je nog niet zoveel! Gelukkig maar want over 6 weken ga ik trouwen en wil nog graag slank in mijn jurk