Hallo meiden, ik meld me ook graag aan hier. Ik ben zwanger van nummer twee en uitgerekend op 18 januari. Mijn dochtertje is bijna 1 en heet Annelynn. Ik zal van de week foto's posten van nog bijna niks haha, mooie buikjes hebben sommigen hier al zeg! Rami, dat van die smaak herken ik van mijn vorige zwangerschap, heb het nu niet, maar eigenlijk is alles anders. Je kan er weinig aan doen... Als het van je maag komt en je misschien ook last hebt van maagzuur, helpt gele vla. Klinkt gek, maar helpt echt! Sterkte verder met die vieze smaak... Hoe is het hier verder met kwaaltjes?
Hier een foto van net. Moet zeggen dat het soms per dag en uur erg kan schelen. Vandaag 11 weken en 6 dagen.
Hoi meiden, Nou, ik mag me hier melden. Eerst was ik 3 feb uitgerekend, maar ik bleek al een paar dagen langer zwanger, dus ik ben nu 31-1-13 uitgerekend! Grappige datum vonden we zelf. Ik ben banjabes, ben 30 jaar en heb een prachtig meisje van 3 jaar. Het afgelopen jaar zijn we al twee keer zwanger geweest, alleen is het hiervoor twee keer mis gegaan. Nu extra controles gehad en afgelopen maandag hadden we een termijnecho waarbij we konden zien dat er een prachtig druk bewegend klein wondertje in mijn buik zit dit keer. Hopeloos gelukkig zijn we. Buikje valt nog mee na al die zwangerschappen. Ik had verwacht dat het allemaal sneller zou gaan. Ik ben nu een halve kilo aangekomen.
prachtige buikjes komen er weer voorbij. leuk al die verschillen.. ik zal mijn buikje ook es plaatsen
tja bij een 2e of 3e gaat het snel zeggen ze, nou bij mij moet dat nog beginnen, hier ben ik 12 weken
Het gaat sneller dan ik had gedacht/gehoopt ... Zelfs mijn vriend is er verbaasd over. Hij zei vanochtend:'Snel... we moeten een foto maken, hij begint echt al te groeien!'. Prachtige buikjes zie ik voorbij komen... En zo verschillend bij dezelfde termijn!
zie hier de mijne vandaag 14 weken vw verkleinen foto rechts lijkt me maag beetje bobbelig maar hoort niet bij mij hahaa PS. leuk panterprintje he hahahahahah!!
Net buikje hoor josjo. Hier ook geen overdreven grote buik. Tja, ik vind het niet heel erg. Komt vanzelf wel joh! Bij mijn eerste zwangerschap had ik precies hetzelfde. Kreeg ook pas heel laat een echte buik. En ik eindigde dus met geen overdreven grote buik (kon alles zelf nog, zelfs mezelf daar scheren. Hihi, heb ik voor de bevalling zelf nog even staan doen) en maar 10 kilo erbij. Voordeel was dat ik binnen no-time weer op mijn oude gewicht was en zelfs nog 9 kilo extra afviel. Had jij dit ook?
Mijn buikje van deze week (vandaag gemaakt), als ik heel eerlijk ben zie ik niet echt veel verschil met mijn vorige buikfoto, maar dat komt natuurlijk nog! Nu ik de 12 weken voorbij ben vind ik de tijd echt heel snel gaan. Woensdag alweer 14 weken!
Nog een leuke foto van mijn vriendin en mij van gisteren. Zij (links) is 20 weken en ik (rechts) vandaag 15 weken. Je ziet goed t verschil dat zij hoog draagt en ik laag. Mijn andere beste vriendin is ook zwanger en is 27 weken. Zo leuk om met zn 3en zwanger te zijn
ik heb nog nooit een zwangerschap van dichtbij mee gemaakt, en heb in me hele leven 1x toen ik 5was een baby vast gehouden en 1x toen ik 13 of 14 was.. dus vind het wel erg spannend enzo!
Mijn buik is echt al enorm! Ik ben 13 januari uitgetekend, maar m'n buik is al net zo groot als bij Finn met 5/6 maanden! Ik voel me ook echt zo zwanger. Slaap al niet lekker meer, kan niet op m'n buik, sex kan in sommige houdingen niet fijn meer en als ik buk zit alles al in de weg. Oh en m'n borsten...jeeeeemig....het lijken wel kanonskogels! Ik ga proberen een foto te plaatsen, maar weet niet of dat kan met m'n telefoon!
hier groeien we ook lekker door gaat ook echt veel harder als bij de eerste was hier 11 weken en 5 dagen.