Ik zie veel mooie buikjes! Natascha, wow je groeit goed! Mooi hoor Hierbij mijn foto van vandaag: 16 wkn
Wowww mooie buikjes al dame's! Hier groeit het ook goed en sinds vandaag merk ik dat het vanaf mijn schaambeen al bOller begint te worden! Ook heb ik het idee dat ik soms de baby al voel,ik weet bija zeker dat het mijn darm niet zijn. Ik heb namelijk een spastische darm en weet het verschil erg goed. Haha
Neujjj.... Ik kwam 17 kilo aan, waarvan wel 9kilo weg na bevalling en de rest 1 kilo per maand er af... Ben nu 1 kilo aangekomen en de vorige keer nu al 4 haha (ik had zo'n hoooongeeeer)... Maarre, mijn buik is er ineens hoor, man! Ik zal morgen even een fotootje maken! Mooie buikjes hoor dames, jaloers!
Mooie buikjes dames, zal mijne vanavond denk ik erop zetten. Iedereen op mijn werk ziet al een bolletje dus die is aardig gegroeid!
Wow Sarah! Wat heb je al een mooie grote buik! Die van mij wil nog niet echt verder groeien, haha, misschien wil ik te graag Heb gister een ZWbroek gekocht. Wat zit dat lekker! En hij past al gewoon, wel iets ruimte in de band over, maar ik hoef iig niet meer de hele dag met knoop los te lopen.
Ik vind het zo'n gek iets dat ik mijn buik met de beste wil van de wereld niet meer in kan houden... Het is echt een bol! Ik heb ook al lekker een positiebroek gekocht... Want die porrende knopen vind ik niks van mijn gewone broeken.
Echt he? Als dit een voorbode is van hoe groot ik op het einde ga zijn.... En lekker he die broeken? Vanaf 7 weken draag ik al niet anders meer. Ik had ze nog van bij Finn. Leggings zijn nog beter! Hahaha!
Ik zou hier ook graag mijn buikjes willen showen. Wat een mooie buiken allemaal hier!! Hier de mijne met 12 weken: Bekijk bijlage 261364