Haha dank je wel, kijk maar eens hoe snel het bij jou gaat straks bij mij is het de 2e dus dat schiet lekker op
Bij 14 weken al. Wow! Spannend vind ik het. Ik zit regelmatig op een rustig moment gewoon in alle stilte met mijn hand op mijn buik in de hoop dat ik wat voel hahahaha.
dat is ook goed, de eerste bewegingkjes zullen ook door contact duidelijk worden, juist als je met je handen contact zoekt...leuk hoor
Oh, dat is fijn om te horen! Ik lig 's avonds op bed vaak met mijn handen op mijn buik. Voelt de kleine dat?
Leuk zeg! Ik voel het ook al. Veeeeeel eerder dan bij Finn, daar was ik 20 weken maar lag de placenta er voor. Ik herkende het meteen!
Leuk zo'n topic! Wil ook wel meekletsen 30 januari verwachten wij onze beeb. Nu dus bijna 13 weekjes zwanger. Ik dacht dat het een eeuwigheid zou duren voordat je eindelijk een buikje gaat zien, maar dat is helemaal niet zo! Natuurlijk wel nog een heel bescheiden buikje.... Ben best wel "petit" dus valt al lekker snel op! Nu maar even heerlijk rondneuzen binnen dit topic! Groetjes!
dag dames, morgen 26 juli heb ik mijn tweede echo. een controle echo 3 augustus krijg ik een cerclage. vind het allemaal een beetje spannend. ik zal een rugge prik krijgen en zal er dus bewust bij zijn, maar de dokter zei dat het niet lang zal duren. ik zal wel een nachtje moeten blijven. kan al niet wachten om morgen ons babytje weer te kunnen zien via echo. veel liefs, O. Rami
Vandaag met 14+4... Ik speel een beetje vals, want ik lig hier op mijn rug... Als ik sta dan zie je al een mooie rond, beginnend buikje. Het begint nu echt te worden! Ik kan niet wachten tot hij nog ronder en groter wordt!
Mijn buikje van vandaag 16+3. Hebben vandaag een geslachtsbepalende echo gehad en we krijgen een meisje
ik ben er wel van overtuigd dat je zo contact kunt maken idd. Ook al is die nog zo klein. Mooie buikjes allemaal hoor