Mooi buikje smoothie! En leuk een meisje, kan ik zeggen uit ervaring Mamatrix, you cheater we willen ook n staand buikje zien hoor! Rami, waarom krijg je een cerclage? Is het eerder mis gegaan? Sabrina welkom! En mooi buikje! En lennyt en Cher ook trouwens, ik vind eigenlijk al die beginnende buikjes mooi Ik zal gauw weer n foto maken!
Hier wat foto's van mijn buikje. (in de avond) Moet zeggen dat hij smorgens's iets minder bol is maar wel nog duidelijk ZWAnGeR!!
Ik kan niet wachten tot ik net als jullie zo'n prachtig mooi zwangeren buikje heb. Je ziet hier wel wat, maar voor de buitenwereld lijkt het volgens mij alsof ik gewoon dik ben en een vetrol heb hahaha.
Melanie, moooooi, jaloers!! aaargh de vetrolfase, zoooo fijn als die voorbij is! Ik heb met kleding aan nog amper een buikje maar inderdaad wel 'iets' ja, dus dat zit eerder in de vetrolfase... licht er wel aan wat ik aan heb. Met zwschapskleding ben je al gauw zwangerder dan met een gewone broek Ik ga morgen weer een fotootje maken bij precies 15..
Jahoe, een paar weken geleden plaatste ik nog een foto waarop je echt nog nauwelijks wat zag, maar kijk nu eens! Het gaat echt heel hard ineens. We zijn nu 13 weken zwanger. Deze foto in vanmorgen genomen.
En ja ze zeggen inderdaad dat bij een 2de het buikje al wat sneller gaat groeien. Maar mijn vriendin is bv ook zwanger en broodmager. Ze is vandaag van haar 2de en bij haar zie je haast niets. Ja mensen die haar kennen zouden Mss stilletjes vragen of ze zwanger is maar een buitenstaander zou dat niet eens opmerken. Ik had met 12wk ook al een bolletje,en ik ben gewoon normaal van postuur.
jah me dochtertje is geboren met 26 weken vandaar. ik moet vrijdag 3 aug binnen om 7 uur smorgens en wordt rond 8 uur geholpen. dames mooie buikjes!! xx
hoi hoi ik ben 12 januari uitgeteld van ons onverwachte 4 wondertje wel een buikje maar 4e voldragen zwangerschap als alles goed mag blijven gaan
Hoi dames, Ik ben 30 januarie uitgerekend van mijn eerste kindje en dit is mijn buik met 13 weken en 4 dagen.
Natascha en mamsie, mooie buikjes hoor! Rami, is het wel goed gekomen met je dochtertje? Ik ken iemand die dat twee keer heeft gehad: 1x met 24 en 1x met 22 weken, maar beide kindjes hebben dat niet overleefd..