Wat een mooie buikjes weer! Hebben jullie de kleine al gevoeld? Ik net voor de eerste keer Is een heel gek gevoel hihi
oow wat fijn dat jullie het al voelen bij mij zal dat nog even duren placenta lig voor bij me andere 3 kids achter dus is nieuw voor me kan nie wachten tot ik me kereltje voel
Ik voel de kleine al sinds 13 weken, met voorliggende placenta (ligt voor mij aan de linkerkant) dus ik voel haar alleen aan de rechterkant. Sinds vorige week voel ik haar duidelijker en iedere dag Zo gezellig!
Nee hoor Danielle. Bij een 2de zijn de spieren in de buik slapper vertelde de vk en daarom kan het dat ik de beeb al voel. En ook speelt inderdaad mee hoe je baarmoeder ligt. Ik voel nu duidelijk het verschil tussen het darmen gerommel en de schopjes van de beeb. Bij een 2de weet je een beetje waar je op moet letten. Bij zoonlief voelde ik het voor het eerst met 17wk en een paar dagen. En manlief met 20wk. Dus kan bij jou ook echt Ieder moment gebeuren.
Ohjee... Ik heb ineens een buik-groeispurtje. De eerste foto is een week geleden genomen, de tweede zonet! Het voelt ook ineens een stuk 'harder' en zwaarder. Blijf het zo gek en bijzonder vinden... Daar zit iemand in!
Hallo dames hoe gaat het hier met iedereen? Hier beetje minder goede weken gehad. maar oke Gister echo gehad van ukkie en ze konden niet zien wat het werd want hij/zij lag met de rug naar ons toe. wel 2 mooie voetjes en ruggengraat gezien en het hartje de 1e keer gehoord (VL werd even emo ervan en kreeg geen genoeg ervan ) Hier foto van mijn buik(je) op dit moment. @spullen jullie al genoeg gekocht/gekregen? Wij kinderwagen van mijn ouders, maxi cosi van vrienden en vl heeft knuffeltje met speen uitgezocht en gekocht dus we komen ergens http://i182.photobucket.com/albums/x180/danienruud/14weken3.jpg
wauw mamatrix, dat is inderdaad een lekker groeispurtje! mooi buikje hoor! ik voelde ukje vanmorgen toen ik weer eens lag te draaien en niet kon slapen... wat een heerlijk gevoel weer! Bij de eerste voelde ik haar met 16 weken, maar dat waren miniplopjes waarvan ik pas een paar weken later zeker wist dat het ukje was geweest, tot die tijd dacht ik het wel, maar wist het steeds niet zeker. Maar vanmorgen, dat was echt gaaf! Niet eens kleine plopjes, maar echte beweginkjes, heeeerlijk! Zo wil ik wel af en toe wakker liggen
Dit is mijn eerste zwangerschap en voelde haar gister echt schoppen. Echt heel duidelijk net of iemand me van binnen liep te porren. Heb niet echt dat gevoel van een vlindertje in je buik of plopjes gevoeld daar zat ik eigenlijk op te wachten maar mevrouw deed t maar gelijk goed met een paar flinke schopjes. M'n vriend heeft dr ook goed voelen schoppen. Heb dr nu ook nog niet weer gevoeld, misschien vanavond weer.
Jaaaa ik voel uk nu weer! Ik wilde eigenlijk zeggen: ik voel haar nu weer haha, omdat ik al een dochtertje heb, merk ik dat ik nu denk in meisjes...
Ik voel de kleine al bijna 2 weken en die is me toch druk!!! Heel grappig dat het ook steeds rond dezelfde tijden op de dag is
ik voelde kleine nog niet zo heel veel, ondanks dat het de 2e is. Voel hier en daar wel een plopje enzo... maar kan nou niet zeggen dat ik complete bewegingen voel
om toch maar even on-topic te blijven: ik maak iedere 4 weken een foto en vandaag precies 16 dus tadaaa:
Ik krijg nu eindelijk een buik P.s de volgende keer laat ik wel een minder ''intieme'' foto maken door vriendlief
Mooie buikjes weer! Ik voel ook al een week plopjes en een lichte druk op delen van mijn baarmoeder. Vooral links onder mijn navel lijkt het actief .