Ja ik dus ook. Vooral slecht eten. Gister maar naar bed gegaan, want anders had ik de frituur aangegooid haha
Ik moet de VK bellen voor een intake maar durf helemaal nog niet. Het is ook nog zo onwerkelijk. Denk dat ik het maar even uitstel tot na het weekend.
hey meiden.... Hier een foto van mijn buikje Ik had al een beetje een buikje maar hield hem altijd een beetje in maar dat lukt nu ineens niet meer.......
3EBABY WHHHHOOOWWWWLLYY MOOOLLYYY wat een mooi bolletje heb jij al zeg. dit kun je nu al niet meer verborgen houden jeetje mooi
Een flink darmen buikje Jah! Hij is ook al flink puntig Hahaha. Die van mij is echt bol,kan hem niet plaatsen via mijn tel. Moet helaas ook 2dg werken dus Mss zondag!
bij mijn eerste zwangerschap paste ik met 5 weken mijn broeken al niet meer...... Dacht dat dit raar was maar mijn verloskundige zei dat het heel erg scheelt de 1 of de andere zwangerschap.... heb wel een behoorlijk opgeblazen gevoel al dagen..... Vraag me niet stiekum af of ik niet al langer zwanger ben dan ik denk! We zullen het 13 juni weten dan gaan we voor de eerste afspraak naar de vlkundige
Hallo allemaal. Wat leuk, nog meer januari 2013 mama's! Wij hebben ook positief getest en volgens onze eigen berekening, 26 januari 2013 uitgeteld. Ik moet nog een afspraak maken bij de verloskundige. Dit is onze tweede, we hebben al een dochter van nu tien maanden. Ik ben benieuwd hoe het de aankomende tijd zal gaan. Onze dochter rolt alleen nog maar, ze vind het allemaal wel prima, zo kan ze ook overal komen. Dit wordt nog wel even tillen, ben ik bang. Ook ben ik benieuwd hoe ze erop zal reageren, als het zover is. Ook praktische, kamertje herbruiken?! Och, we zien het wel. Waar komen jullie vandaan. Wij wonen in het land van maas en waal. Is er iemand die uit de buurt komt? Ik heb van mezelf al een buikje, dus nu wel een beetje opgezet, maar nog geen foto moment Groetjes Linda.
bij mijn eerste zwangerschap paste ik mijn broek bij 5 weken zwangerschap al niet meer ben die hele zwangerschap 25 kilo gegroeid! Bij mijn tweede zwangerschap was het het zelfde verhaal toen 23 kilo gegroeid!