Wow, mooie buiken hoor weer! Wij moeten nog even geduld hebben. 20 weken echo is nog een paar weekjes van ons verwijderd. Wel spannend hoor altijd. Hopelijk is alles goed.
Ik heb hem dinsdag. We zijn nog even lekker op vakantie geweest. Mijn man heeft op het strand een mooie foto gemakt van mij. Maar die staan nog op zijn computer. Ik zal vanavond even kijken.
wouuw mooie buikjes! ik heb eergisteren de 20 weken echo gehad alles zag er goed uit en we krijgen een meisje
Hier weer een buikfoto van mij is wel weer een wat oudere was hier 16 weken zwanger! (let niet op de vlek in de jurk haha!) Wij weten inmiddels dat we een zoontje verwachten!! we zijn helemaal gelukkig! Wij moeten de 20 weken echo nog krijgen! Hoeveel is iedereen hier eigenlijk gemiddeld aangekomen? ben zelf een aantal kilo`s kwijt.
ohja dat is mooi had net gekeken bij mij dochtertje zat ik rond de 21 weken op +4 nu sta ik op -2 of -3 precies weet ik het niet!
dinsdag op controlle geweest en was 1,2kilo bijgekomen met 19weken precies. vind het zelf heel netjes al heb ik zelf het idee dat ik uit sommige broeken aan het scheuren ben ahahahaha nu woensdag (29-8) de 20weken echo
Ik zit nu nog op -1,5 ongeveer. Ik hoop dat ik vanaf nu niet meer dan 10 kilo ga aankomen, maar we zien het wel! Nou heb ik nog niet naar de foto gekeken...dom..
ange, ik bij 19 weken ook 4 kilo hoor, no worries. Je zit helemaal nog niet gek. tussen de 12 en 16 is heel erg gemiddeld en als je tot 26 weken niet verder zou komen dan 8 dan kan je nog makkelijk op 12 eindigen. Ik kwam in het laatste trimester gemiddeld 0,5 per week aan, dus dat was ongeveer 6,5 nog de laatste maanden...en je moet jezelf niet vergelijken met een paar mensen, maar beter met het gemiddelde, toch?
Ik was bij mijn voige zwangerschap 2 kilo aangekomen bij 20 weken en kwam op totaal +17 uit, echter 21 afgevallen (ondergewicht nu)dus nu wil ik wat extra aankomen
Mooi die serie buikfoto's! Ik ben nog helemaal niets aangekomen, al zou je dat niet zeggen als je m'n buik ziet
Ange, ik ben zelfs al nog meer aangekomen, 6 kilo nu. Hou wel vocht vast maar ik eet niet echt meer dan normaal (wel wat meer qua volume maar kies voor gezondere dingen), beweeg wel minder. Benen worden niet dikker, buik en borsten wel! Hoop eerlijk gezegd niet dat het zo hard blijft gaan maar vind het belangrijkste dat onze uk wel genoeg voedingsstoffen krijgt en vetjes had ik niet echt voor ik zwanger raakte. Probeer je er niet te druk over te maken! Als ik op de computer kan (manlief is bezig) zal ik ook eens foto's spammen! Mooie buikjes!
Ik had afgelopen donderdag de 20 weken echo. Alles was goed met de kleine alleen heb ik zelf een laagliggende placenta en krijg met 32 weken een extra echo om te kijken of het is opgetrokken. Ik ben nu 21 weken en ongeveer 3/4 kilo aangekomen
Mooie buikjes allemaal weer zeg! wij zijn net 2 weken in Toscane geweest dus helemaal uitgerust! Morgen is mijn lief jarig en hebben we ook e 20 weken echo Spannend!!!!!!
Josjo en arual, jullie hebben helemaal gelijk! Ik moet mezelf niet gaan vergelijken met anderen en het is het belangrijkste dat ons kleintje gezond is. Bij mij zit het overigens ook voornamelijk op buik en borsten. En houd wat vocht vast. Mijn benen en billen zijn nog vrijwel hetzelfde. Maar eerlijk gezegd snaai ik ook best veel (schaam), dus dat wil ik wel gaan minderen. Smoothie, wat fijn dat alles goed is! Non, veel succes morgen!