Ik was bij 20 wkn 2 kilo aangekomen sinds het begin. Maar de eerste weken was ik alleen maar afgevallen. Dus sinds een week of 4 ben ik ineens 3,5 kilo aangekomen. In als het voor dit goede doel is maakt het me niet uit of ik nu 2 of 20 kilo aankom. Ik zal mijn best daarna toch doen om weer de 'oude' te worden.
Hoi meiden, Nog niet eerder geweest hier, maar ik ben ook uitgerekend in januari 2013. Gisteren een buikfoto gemaakt: 17+3 Bekijk bijlage 270262 Liefs handbalster
Juju; was aardig groot ja, deze was ik 39 weken: Bekijk bijlage 270302 Dus ik zal nog wel even doorgroeien. Merkte bij deze zwangerschap dat ik al snel een dikkere buik kreeg, maar dat het nu rustig doorgroeit.
Wauw prachtig! Die was zo weer weg denk ik of niet? Dit was ik met 40 weken (ochtend erna was ik mama ) Bekijk bijlage 270318 Ben benieuwd waar het dit keer heen gaat
juju, zo das wel netjes voor 40 weken...ik ben maar tot 38 weken gekomen en voelde mij echt een kamerolifantje. Kwam ook wel omdat het alleen maar van voor zat en ik van mijzelf nogal tenger ben, dus zag er ook ineens mega uit
Haha ja bij mij zag je van achteren ook echt niets, gewoon een megatoeter haah (buurt heeft het er nog steeds over )
wauw meiden, wat een mooie lijntjes en mooie buikjes zeg!! IK heb de 40 nooit gehaald maar was n stuk groter zeg maar hihi ik zal eens kijken of ik daar nog wat van heb...
dit was met 35 weken. Maar wat je niet goed ziet is dat ik ook liters vocht vasthield, ik zag er niet uit whaaa
Helemaal niet groot toch? Mooi bolletje! Bizar dat we dat allemaal weer meezeulen over een paar maandjes
Prachtige buiken weer ik zal ook es 1 spammen van me vorige zwangerschap/.. hier was ik 36 weekjes zwanger en ik hield overal vocht vast zag er niet uit haha onze slaapkamer heeft inmiddels een update gehad haha geen vloerbeddeking meer nette nachtkastjes mooi planken voor me make-up etc haha