whooowww ik was echt overal dik ook boven me heupen haha. ik draag me buik nu heel anders. leuk om die vergelijking te zien
Ik ben eigenlijk niet zo heel veel veranderd. Wel vrouwelijker geworden en ben wat voller geworden in mijn gezicht. Heb geen foto's op de pc staan van voor mijn 1ste zwangerschap. Hier wel eentje van 3maandjes na de bevalling (zwart-wit) En eentje van afgelopen januari,toen hadden we dameszitting en 2wk later teste ik positief! (helaas mk) Ohja, daar had ik al de nodige apfelkorntjes op hahaha (zien jullie dat?) Ben nu ook wel weer ietjes veranderd maar ondertussen wel 20wk zwanger hahaha.
Hier mijn foto. Vorige wek op vakantie gemaakt. Hij is niet heel duidelijk door mn badpak, maar ik vind het gewoon een mooie foto! Hahaha!
Mooie foto idd! MissQ jij ook al zo'n flinke buik. Kan me voorstellen dat komende weken spannend blijven, gaat het tot nu toe allemaal goed?
ben wel nieuwschierig als we allemaal zo'n lijstje hebben van verwachte datum bevalling en geslacht: ik ben 11januari uitgerekend en verwacht een jongen mijn buik is nog nouwlijks zichtbaar met 21 weken maar alles is oke! ondanks een kleinigheidje waarvoor de baby onder controle moet blijven gr. Hope
Hmm Hope niets iets om je zorgen over te maken? Volgens mij is er een januari-2013-topic met lijstjes enzo, dit topic is meer voor het delen van foto's (ok, ik spam, I know ) Melanie ik zie ook niet zoveel verschil, maar de foto is net van een andere hoek misschien scheelt dat?
Ja maar dat topic werd door iemand ineens in tweeën gesplitst, waardoor er ineens twee groepen waren. Daarom schrijf ik daar niet meer mee. Leef je een paar weken met elkaar mee, en ineens is het teveel.