he Tulippp wil je vechten whaha wij zijn ook gezellig 1t/m15 jan mama's haha geintje hoor. ik vind de splitsing ook erg jammer hoor.
Haha kom maaaaaaaar op!!! Maar waarom is het dan eigenlijk gesplitst?? Ik ben er pas later bijgekomen, omdat ik vanwege een eerdere mk nog niet durfde.
Een iemand kon het niet aan dat er zoveel mensen waren, en toen waren er ineens topics aangemaakt. Ik weet dat Natascha en ik nog zeiden dat het niet nodig was, maar toen was het al gebeurd! Hahaha! Bij de juni-moeders noooooooit last gehad van teveel mensen e.d. Op den duur schrijven mensen minder vaak mee, en komen mensen helemaal niet meer, dus dat had in mijn ogen nu ook weer helemaal goed gekomen. Maar ja...wie ben ik! Hahaha! Maar ik ben dus 'van 12 januari'. Ik snapte het niet helemaal, en vond het toen jammer. Dus ben ik, koppig als ik kan zijn, meteen helemaal niet meer geweest. Hahaha!
Sara ik zal hier ook wat komen kletsen is wel gezellig hier... maar ik zat ook bij de mei 2010 mama's daar hebben we ook altijd 1 groep gehad.. en dat wou altijd prima hoor... ik vind het persoonlijk leuker om met de hele maand te kletsen mja. het kwaad is al geschied (ofzoiets hahaha)
Hahaha...nou inderdaad! Maar gezellllliggg! Er hoeven hier toch niet perse alleen foto's te staan? Of zijn we dan tegen de regels bezig? Weet ik eigenlijk niet...
nee hoor is niet tegen de regels. anders maar weer nieuw topic openen ALLEEN FOTO"S plaatsen. k had hier in begin daar al een opmerking over gemaakt
Ja of we gaan weer terug naar foto's ed in dit topic en sluiten ons aan bij de bestaande mama's. Ook een beetje suf om nóg een groep te maken he
er is ook een januari 2013 mama's hoor, dus als je een statement wilt maken tegen de splitsing... hahaha. Ik vind het allemaal wel gezellig dus klets nu in alledrie (ben 18-1 uitgerekend). Nadeel is wel als je er een paar dagen niet bent dan moet je niet proberen alles terug te lezen. En het zal langer duren voor je iedereen kent (en sommigen zien mij dus dubbel, he tulip, ach ikke jou ook ) Bij de aug 2011 mama's zijn alle topics (buikjes, die overigens het leukst was ), de ene helft, de andere helft en de aug mama's samengevoegd. En nu wordt er nog maar weinig gekletst, zitten we in een geheim fb groepje mooie foto met die zon zeg, wauw!
De januari 2011 mama's kletsen ook nog maar weinig, wel veel op FB inderdaad maar dat doe je pas als er een kern overblijft Ik ga eens op zoek..
Ik ben van 15 januari en kan dus bij beide mee kletsen hahaha Maar heb me maar gehouden bij 16 t/m 30 Ik kom de andere helft dus ook alleen hier tegen bij de buikjes. Dus tsjaaaaa
Wij hebben met de mei2010 mama"s nog een groep over van ong 15 vrouwen. en daarme hebben we een groepschat op whatssapp haha. dan word je echt gek van het geklets soms
ja nou ik ben wel een juli mama geworden met mn 4 weken te vroeg haha maar daar ken ik niemand en qua ontwikkeling klopt het toch ongeveer met de uitgerekende datum en dat is ook zo. maarre, jij bent dus ook zo lekker rap haha haha melanie, goede keuze, 'wij' van de tweede helft zijn natuurlijk veeeeel leuker! haha enne buikfoto, maak ik altijd op vrijdag. Overmorgen heb ik dan ook n vergelijk foto van de vorige keer. Zal eens kijken of ik dezelfde outfit kan aantrekken en op dezelfde manier kan fotograferen
oh ja dat is wel gekmakend... waarom niet lekker een fb clubje? Dan kan je op verschillende soorten berichten van elkaar reageren, foto's maken, en iedereen heeft tegenwoordig n smartphone (toch? ). Wij zijn met 32 dus op de whatsapp word je gek... oh ja dat is natuurlijk met n smartphone hahaha hoe blond wil je zijn...?
Hallo januari 2013 mama's lijkt me gezellig om mee te kletsen en foto's te plaatsen aangezien ik 22-01 uitgerekend ben (1e kindje)