dankje josjo eigenlijk nog niet zo veel verhalen helaas heb volgende week de 20 weken echo dus dan meer nieuws verder nog steeds erg vermoeid ondaanks het vele sporten en bewegen hoop dat dat nog minder wordt en niet al die tijd zo blijft.... verder wacht ik in spanning af de kleine man voor het eerst te voelen, want dat is nog niet gebeurd!!
Komt vanzelf Moes, gekke is dat sinds ik de 20 weken echo heb gehad maandag ik de kleine ook bewust ben gaan voelen Echt heerlijk! Gefeliciteerd trouwens
Gisteren een hele goede echo gehad! Wat viel er een last van mijn schouders af zeg!!! Het hartje klopt goed en de kleine beweegt heerlijk, bloedonderzoek was ook helemaal top! Nu op naar maandag (termijn is 1 dag nadat Tristan en Kyra geboren zijn), zal wel weer spannend zijn. Week daarna de 20 weken echo en dan gaat manlief mee, dan hopen we ook te weten te komen of we een meidje of een jochie krijgen
Helaas maken we ons nog steeds zorgen over de beeb, hij heeft iets wat niet zo heel veel voorkomt en tot aan de geboorte moet dat gecontroleert blijven, ik baal er wel van maar gelukkig ziet de rest er goed uit
Hope dat lijkt me erg naar, hopelijk valt het mee! Non wat een mooie ronde buik. En Denise die van jou groeit ook goed! Leuk al die verschillende buiken.
Dank jullie wel! Wat lief! Denise die van jou is ook erg mooi! Hier een foto van vandaag, stond echt met verbazing te kijken hoe snel het gaat!