Okeeej Heb nog een foto gemaakt van dichtbij zonder piercing. En de streep staat wel degelijk en mijn navel begint nu ook te veranderen. Ohjeeee het is echt!!!! Hahaha Hier zit ik trouwens gewoon op de bank.
whahaha jaaaaaaaaaaaaaaa een echte streep ik heb alleen een lijn van zwarte dons haartjes vreselijk haha..... ik heb me navelpiercing eruit gehaald bij de 1ste en hem er ook niet meer ingedaan
nice! mooie buikjes hoor! irritant he, die gaatjes vd piercing? Je hebt wel speciale zwangerschapspiercings trouwens..? heb zelf ooit kort een piercing gehad en gaatjes zijn niet dicht maar wel heel klein. Als mijn buik straks weer hoogzwanger is kan je die ook weer goed zien haha. En je tatoo, die groeit ook mooi mee volgens mij?
Lenny daar heb je gelijk in, zal vast nog wel een stuk groter worden! Ik heb nooit een streep gehad, ook geen piercing of tattoo trouwens haha.
ik doe graag mee aan deze topic ik ben 22 januari uitgerekend! ik zit wel op een stoel en is gemaakt met 20 weken en 2 dagen
ik heb wel tattoos en piercings maar idd me piercings die zijn af en toe wel aan het irriteren. heb er 1 in me navel neus tong madonnapiercing en gewoon me oorbellen
juju, kan je album niet zien?? melanie, haha die navel...ja het begint echt. Ik heb nu nog een normale maar voor hoelang??? hier nog een buikfoto van mij...bijna 20 weken: Bekijk bijlage 273039