mijn buik groeit inderdaad behoorlijk snel Is wel leuk maar is erg moeilijk om het zo geheim te houden
en het heeft 1 groot nadeel ik heb echt heel veel striae op mijn buik van de vorige 2 zwangerschappen
Ik zal morgen mijn eerste foto laten maken door mijn man, ben dan 5 weken. Zelf zie ik weinig verschil.
Hallo allemaal! Ook ik hoor hier ben vandaag 4wkn en 1dag Ik zie nog geen verschil dus nog niet echt een foto moment, Haha. vanaf wanneer gaan jullie naar de vk? En wanneer maken jullie afspraak voor 1e echo? Ik mag wel een vervroegde echo omdat het eind feb op 6wkn mis is gegaan, maar ik ga over 2wkn eerst op vakantie en ik denk dat ik dan voor beide een afspraak ga maken...
hey wuppie30, Gefeliciteerd met je zwangerschap Ik heb gister de verloskundige gebeld en mag 13 juni heen Dan word ook de eerste echo gemaakt.... Je kan nu al een afspraak maken, ze zeiden bij mij hoe eerder hoe liever....
Wuppie gefeliciteerd! Ik ga het eerst vanavond mijn man vertellen en verstuur dan morgen het formulier van de website van de verloskundige en dan bel ik maandag (dan ben ik ook vrij).
Ik mag me hier ook melden! Gisteren positief getest en nog heel onwerkelijk! Ben nu volgens mijn berekening 4 weken en 4 dagen. Ik ben bij de dokter geweest en ik moet maandag de verloskundige bellen. Wat spannend allemaal he!
ik kan mij ook melden voor de januari mama's. vindt het weer spannend en ben benieuwd naar alle buiken die voorbij gaan komen.
Ik ook.... Ik ga de mijne nog niet posten, aangezien het eigenlijk nog een afnemende buik is van mijn vorige zwangerschap.... ik denk dat je het bij mij pas over een 10-tal weken ofzo ziet
jeeeh ik meld me ook ben als het goed is ook in jan uitgerekend! gefeliciteerd allemaal en geniet ervan
Wat een leuke topic. En ik schrijf ook graag mee. Zal morgen even een foto maken en plaatsen. Heb al een behoorlijke buik. En ben heel benieuwd of wij er 1 of 2 gaan krijgen. I.V.M de HCG waarden die zo enorm snel stijgen. Zijn jullie ook zooooo extreem moe??? Wel fijn te lezen dat ik niet de enige ben die zo snel groeit. Nu is dit ook niet mijn 1ste zwangerschap. Maar ik heb alle zwangerschap niet 3 maanden stil kunnen houden zo snel groei ik.
Hallo allemaal ! Leuk dat er nu ook een Jan. 2013 topic is. Binnenkort de eerste buikfoto gefeliciteerd allemaal!
Hier mijn eerste foto van mijn buik. Groei erg snel zouden het er toch 2 zijn? We vinden het wel erg spannend. Vorige zwangerschap steeg mijn HCG ook in rap tempo en waren het er 2. Ben toen 1 verloren helaas. Nu stijgt mijn HCG weer heel snel. En mijn buik groeit ook snel. Ben zo benieuwd 4 juni dan mogen we voor echo. Testte ook al heel vroeg positief.
ilja27, hoe meet jij je hcg? je buik is idd snel gegroeid! spannend 4 juni je eerste echo. hoe ver van de voren teste je positief?