Wat apart, want het album staat openbaar en ik kan ook alles zien..... Lukt het ook niet via deze link? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/25993-albums10001.html
Ik kan ook niets zien.. Babbii: ik zie toevallig jou onderschrift.. Jeetje meis, jij hebt ook wat meegemaakt he . Uiteraard wil ik je alle geluk en liefde toewensen en dat je straks mag genieten van je meisje!!
Als het goed is heeft Jan of Lotte een pb verstuurd aan juju en wordt het opgelost! Wel balen dat het niet direct werkt..... Sher dank je wel meis!
Het is wat, mijn buikje gaat straks wel tegenvallen na al die moeite en commotie Dank je wel voor alle moeite! Juffie mooie buik! Nou de mijne nog maar een keer 20 weken Bekijk bijlage 273229 Bekijk bijlage 273230
Mooie buiken meiden! Wat een verschil toch altijd per vrouw hoe hard je buik grpeit! Wij hebben gisteren een goede 20-wkn echo gehad! Zal binnenkort ook weer eens een foto plaatsen. Xx
Wauw Melmel wat een waanzinnige buik al! En geen gram vet erbij volgens mij haha! Angel mooi bolletje hoor!
Dankjewel!! Met Robin ben ik in de zwangerschap 35 kilo aangekomen ( eind gewicht 93 kilo ) en tot nu toe maar 7 kilo. Al Let ik helemaal niet op met wat ik eet ben ik heel blij dat het ( tot nu toe ) nog heel weinig is haha. Met de 20 weken echo bleek dat het een grote jongen is met veel vruchtwater, heb deze keer wel het gevoel dat ikzelf half opgegeten word @ alle meiden : Mooie buiken!!