Mooie buiken weer! Melmel wat een grote buik heb je al, mooi hoor! Ik krijg t nog steeds niet voor elkaar om een foto te plaatsen hij doet dan heel vaag. Misschien via mijnalbum.nl proberen. Mijn buik groeit namelijk echt hard ineens, zo'n verschil met 2/3 weken geleden
Mooi Josje! Zal ik dan ook maar weer een bijdage doen? 21 weken deze zwangerschap Bekijk bijlage 274268 21 weken bij mijn zoontje Bekijk bijlage 274269
dan doe ik ook weer even mee met buikje showen vandaag 21 weken en 5 dagen zwanger Bekijk bijlage 274280
Wat een mooie foto's dames! helaas heb ik nog geen volledige ronde buik, door het vele afvallen heb ik nog een soort van 2 delen . Hopen dat ook ik straks nog kan genieten van een mooie ronde buik.
Alle zwangere buiken worden mooi (en daarna nooit weer hahaha) (oh nee ook daar heb je geluksvogels )
even een vraagje voor de mama's dei voor de tweede keer zwanger zijn wie had dat ook dat bij 21 weken de baarmoeder al boven de navel zat volgens de vk loop ik voor op schema
@Lennyt: Hier bijna twee weken geleden een check gehad en toen zat hij precies bij mijn navel. Ik denk dat het bij mij met 21 weken ook zo zal zijn dat hij al iets boven mijn navel zal zitten dus. Wat een prachtige buiken hier. Super mooie foto's meiden!
Mijn vk zei vorige week met 22wk dus dat mijn baarmoeder precies op mijn navel was en dat dit klopt met het termijn! Maar goed,iedere vk zegt toch weer iets anders als ik dat vaker lees hier hahahaha
Lennyt, bij mij zit ie er dik boven maar ze zei afgelopen week dat ik onderin niks heb dus geen grote buik. Ik heb gewoon een hoge baarmoeder hihi. JUJU wauw wat n lijntje meid! Je bent slanker deze zwangerschap he?
Ik had vorige week (met 21 weken) controle en bij mij lag de baarmoeder ook al iets boven mijn navel. Hier nog een buikfoto met 22.3 weken.
Ik ben nu op het gewicht wat ik was toen ik zwanger werd van mijn zoontje. Doe mijn best om harder bij te komen maar zit op 4 kilo en dat is volgens mij gelijk aan toen Maar dank je Hoop dat ik ook nu snel weer terug elastiek en misschien blijft er dit keer een beetje spek plakken, is ook wel fijn (ben ook weer 2 jaar ouder immers )
Mooie buiken weer! Ik zal morgen weer eens een plaatje schieten merk wel dat hij steeds boller wordt!