@Lennyt: Ik was NV+2 bij 21 weken. Was prima volgens mij, niks over gehoord. Toch die ik er nog steeds uit alsof ik dik ben ipv zwanger haha
Ik voel me soms ook echt dik! Heb best billen met maat 36/38, leuk zou je zeggen, maar echt, flinke kont met flinke buik = dik gezicht haha. En heb nieuwe lovehandels gekregen, niet dat ik zo veel behoefte heb om daar wat mee te doen haha dus ik vind mezelf echt fors. En dan heb je ook nog soms van die zwangerschapsjurkjes die t accent naast op de buik ook op je achterwerk leggen en compleet is de olifanten look hahaha Ik zit op +7 nu, en jullie?
Hahaha dankje,krijg al van meerdere vraag waar ik hem heb gehaald Die heb ik 7jaar geleden gekocht bij Miss etam toen ik zwanger was van zoonlief. Ben ook nooit meer zo een leuke tegen gekomen eigenlijk. Nu zie je veel met teksten of voetjes.
Mooie band Melanie. Hier al 5 kilo aangekomen. Bij mijn dochter was ik binnen 4 weken 5 kilo aangekomen, omdat ik gestopt was met roken en gelijk zwanger werd. Dus het valt me nu nog wel mee allemaal! Ben toen in totaal 10 kilo aangekomen.
Mijn buikje van vandaag.. heb een positiebroek aan, anders zie je helemaal niks. Zonder buikband kan ik mn gewone kleding nog aan en zie je niks...zit op +1,1KG sinds de laatste controle met 20 weken.. dus ben benieuwd volgende week