Hier een fotorij van mijn groeiende buik en de losse foto is van 24 weken, inmiddels alweer 1,5 week geleden
23 weken zwanger, hard gegroeid afgelopen week en ik zie ook spekkies (feestweek gehad ) Bekijk bijlage 277221 Bekijk bijlage 277222
juju, zeker hard gegroeid!! Ben toevallig net een buikfoto aan het uploaden, hier de afgelopen weken weinig gegroeid:
tnx!! juju, nee je ziet bij mij ook dat het niet in hetzelfde tempo blijft gaan. Met een week of 13/14 had ik voor die termijn echt een megabuik, en daar is bijna niks bijgekomen tot nu. Nu is die heel gemiddeld denk ik.
Mijn buik vorige week was kleiner dan die bij mijn zoontje tijdens dezelfde termijn, nu durf ik niet eens te kijken Niet dat ik er wakker van lig verder, heb er alleen een beetje last van af en toe.
Ja inderdaad. Heb ook soms het echt idee dat ik "uitpuil" En dan te bedenken dat ik nog 15wk moet + deze dame gaat nog 15cm groeien en nog +-3kilo aankomen...pffffff
hier de laatste 2 dagen heel veel last, mn buik voelt alsof tie er elk moment af kan vallen alsof ik constant mn handen eronder moet houden...heel raar vervelend gevoel.