dag dames, ik lig weer ( met mijn eerste dochter bevallen met 26 weken ) in het ziekenhuis. vrijdag met 25 weken mijn weeen begonnen, gelukkig meteen infus met weeen remmers gehad. moet plat liggen morgen komt mijn gyneacoloog en gaat voelen hoe het zit met mijn baarmoederhals ( heb een cerclage). hopelijk mag ik gauw naar huis, lig hier in bed en mag er niet uit helaas. niet leuk, maar goed het is voor het goede doel. veel liefs, Moi
rami, sterkte! wat moet dat ontzettend rot voor jullie zijn zeg, dat je dat eerst met de eerste al meemaakt en nu dan weer.... succes de komende tijd!
Rami wat ontzettend naar voor jou en je gezin . Ik hoop dat het toch een positieve wending voor je krijgt. @Tullip; wat een mooi buikje heb je zeg . @Denise; hoe blijf je zo slank meid? Ik ben jaloers op je en ook jij hebt een mooi buikje
Sterkte Rami! Ik hoop dat de kleine nog even blijft zitten en wat groter en sterker mag groeien voor hij/zij zich definitief aandient. Prachtige buikjes weer ladies! Hier mijn 27 + 2 buik. Baby is helaas weer zo gedraaid dat hij op mijn maag trommelt, met al gevolg verschrikkelijk het zuur!
Sterkte Rami, hopelijk blijft de kleine nog een week of 15 in jouw veilige buik zitten. Succes met de gyn straks, hou je ons op de hoogte?
@rami das schrikken meis duimen dat de kleine nog wel even blijft zitten steek vanaaf even een kaarsje voor je aan
Zal zo ook eens een foto maken. Denk dat mijn buik ook ongeveer zo is. Fijn om te zien dat we een beetje gelijk zitten. Soms zie ik echt grote buiken en dan ben ik soms wel onzeker of mijn buik niet te klein is.