Mooi hoor dames! Wat gaat het nu alweer hard richting de laatste loodjes he? Ik zal vandaag ook weer even een kiekje schieten van mijn buik. Voor mijn gevoel is hij de laatste twee weken redelijk 'stabiel' gebleven qua groei. Zal wel net voor een spurt zitten ofzo .
ik ben nu 29+6 weken dus morgen de laatste 10 weekjes tegemoet!! wil zo graag ons kleine mannetje vast houden
lang geleden dat ik mn buikje heb gepost volgens mij, dit was met 29 weken en 4 dagen mooie buikjes dames, het is al een hele toeter he
ja sorry, laptop stuk, dus was echt te lang geleden maar belofte maakt schuld dus hier mijn aandeel... alles goed ook met jou Juju?
Mooie buiken weer en het worden idd al mooie grote toeters! Josjo er is met jou figuur niks mis mee hoor jij hebt ook een mooi figuur! Dus niet meer jaloers zijn op de anderen, wees trots op je eigen figuur Vandaag echo gehad voor mn placenta lokalisatie, lag met de 20 weken echo voor de baarmoedermond, maar is mooi opgetrokken dus geen keizersnee door de placenta
Dik en happy Josjo Aangezien mijn laptop nu stuk is komt er met 30 weken ene mooie compilatiefoto van mijn schuddebuik. Smoothie dat is goed nieuws!
Mooie buik!! De kleine kan nog altijd draaien Zoonlief lag ook in stuit en de echo met 35wk was hij gedraaid.
Gisteravond een foto gemaakt door manlief. Ik voel me steeds minder aantrekkelijk haha. Vandaag 30 weken maar gisteren natuurlijk 29 wk en 6 dg Bekijk bijlage 286719 Sorry als ie gedraaid is. Ik plaats hem met me iPhone.
Buikje van vandaag! Sinds vanmiddag ook behoorlijke steken in mn doos dus denk dat de kleine aan het indalen is.
Smoothie ah lief! Thx... Al denk ik altijd dat ie in het echt groter is dan op de foto hoor... Juju jij dik? Hahaha grapje hè Mooie Nelly's dames! Aapje ook mooi hoor, nog heel bescheiden hoor
ook hier ligt de kleine nog steeds in stuit duim er voor dat die van mij en die van de rest op tijd gaat draaien