Hier mijn buik met 30+4... vind hem er van de zijkant toch een stuk groter uitzien dan vanuit het perspectief dat ikzelf van boven heb haha!
Pretty belly's (of is t bellies?) ladies!! Aapje ik herken dat, dat steeds minder aantrekkelijk voelen. Vooral nu ik een beetje een onderkin begin te krijgen wat ik op fotos heel goed kan zien haha. M'n hoofd begint nu toch wat voller te worden, helaas. Achja hoort er bij denk ik dan maar Morgen een zwangerschaps fotoshoot met m'n vriend, heb er zin in
Deze wordt inderdaad op een achter wand gehangen,dus als een soort schilderij. Daarna wordt het geboortekaartje erop geschilderd en hang ik hem op in de slaapkamer heb hem kado gekregen. Diegene van wie ik hem kado heb heeft hem zelf ook en er een lamp van gemaakt...heel mooi!
Mijn moeder en zusje zeiden al vanaf het moment dat ik zwanger was dat ze me in willen gaan gipsen . Dat laat ik ze maar doen! Ik vind het wel bijzonder om een afdruk te hebben, hoewel ik nog niet weet waar ik 'm zal plaatsen... Misschien vind mijn moeder het wel heel bijzonder om dit van haar dochter te hebben . Ik heb trouwens een spurt gehad de laatste dagen. Wat een ellende... alles doet zeer! Ik heb dat een keer in de zoveel weken.
ook ik wil wel eens showen met mijn buik! 33.3 weken zwanger op deze foto... meisjelief ligt al ingedaald! bewerkt: wel de bijlage toevoegen natuurlijk!
Vriendlief heeft gisteren bij 'kaarslicht' een foto van mijn buik gemaakt . Mijn buik is echt rond, maar bloot niet te vergelijken met kleren eroverheen. Het lijkt hier echt een planeet, terwijl hij in kleding minder imposant is. Hij voelt 's avonds wel echt gespannen, als ook mijn maag nog lekker uitgezet is.
Ik zag hem al op facebook! Echt heel gaaf.. Je begint het nu goed te zien. Mijn buik lijkt even stil te staan ofzo. Maar zal volgende week weer een foto spammen.
@Aapje: Ja... die van mij stond ook even 'stil'... Tot vorig weekend. Mijn hemel ik voelde het letterlijk groeien en ben er ook echt een paar dagen naar van geweest! Ik had wat indalings-achtige weeen op vrijdag. Daar had baby niet zo'n zin in en ging als een dolle nog proberen te draaien. Alles in en aan mijn lichaam deed zeer! Poe! Pas gisteren kwam het weer tot rust en was ik zo moe van alle drukte daarbinnen dat ik zo'n beetje heel de dag geslapen heb. Vandaag is het weer alsof er niks aan de hand is . Spurtje dus echt!