Ik vind het ook heel spannend Ladylupos! Voor ons is het de eerste Zeker als je bedenkt dat ze er over ongeveer 7 weken definitief echt zal zijn! Het gaat zo langzaam en toch ook zo enorm snel! Heerlijk eigenlijk! Ben trouwens wel benieuwd naar de jullie fotoshoots dames! Delen jullie de foto's met ons?
Dankje..is een zwangerschaps maillot..alleen jammer dat hij maar tot aan mijn navel komt en dus niet lang blijft zitten. Dus kan hem niet helemaal ver mijn buik trekken
Ik zal vanavond wel weer aan vriendlief vragen een foto te maken. Gisteren hoogzwangeren avond gehad. Best interessant. Vriendlief keek alleen regelmatig naar de beamer en dan naar m'n buik met grote ogen. Vooral bij de animatie hoe onze kleine eruit gaat en de spildraai maakt.
Ik heb maandag een shoot, prachtige foto hierboven hoor Krijg er helemaal zin in! 33 weken huidige zwangerschap Bekijk bijlage 292828 Bekijk bijlage 292829 (+12 kilo)
33 weken bij mijn zoontje 2 jaar terug: Bekijk bijlage 292831 Bekijk bijlage 292833 Zucht, alleen een zwangerschapsstreep had ik toen en geen vermoeden dat mijn arme huid op knappen stond
Aapje ik ben jaloers op jouw frisse blik trouwens Volgens mij zie je mijn wallen op mijn foto's op mijn schouders hangen