Januari 2013 buikje's!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sorien, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ja dat ga ik ook krijgen. Mijn buikspieren zijn zo uit gelubbert door mijn eerste 2 zwangerschappen dat ik nu helemaal snel groei. Ik wil het nog helemaal niet vertellen tot na de eerste echo. Bij eerste 2 kindjes kreeg ik die met 7 weken maar nu kan het nog wel ff gaan duren, omdat ik niet in het ziekenhuis loop. Beetje jammer, je wil toch eerst weten of wel alles goed gaat daar binnen ;)

2. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    mooie buikjes meiden!!! ik zelf heb nog geen buikje.. ja die heb ik wel, maar is toch echt nog mn eigen buikje!

3. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    Hier zitten al mooie buikjes tussen!

Mijn buik is enorm opgezet. Ik post er later wel een foto van. Ik schrik er eigenlijk iedere keer zelf van. Eigenlijk had ik maar een klein buikje, nu is hij enorm opgeblazen. Gisterenavond zelfs zo erg dat ik er rugpijn van kreeg! Alsof ik megaveel gegeten had. Alles duwde naar boven. Ik had hetzelfde gevoel als na mijn eicelpunctie en toen had ik last van overstimulatie en dus veel vocht in de buik...

Hebben jullie dit ook zo erg?
    Weet iemand of dit terug vermindert?

4. annet03

annet03 Lid

26 jan 2012
    85
    0
    0
    Leuk forum, ik doe ook mee, maar ik heb nog geen foto te plaatsen. Er is nog niks te zien. Wat voelen jullie precies sinds dag 1 dat je weet dat je zwanger bent?!

5. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    eigenlijk nog niet zoveel, alleen aan me borsten merk ik dat ik zwanger ben maar verder helemaal niets :)

6. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
  7. Kiwitje

Kiwitje Lid

30 apr 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 6 weken zwanger en buiten dat mijn borsten gevoelig zijn en meer witverlies heb, heb ik geen enkel ander symptoom, heb nog niet moeten spugen of misselijk geweest... soms vraag ik mij wel af of alles daar binnen wel in orde is :( Nog 2 weken wachten voor mijn eerste echo pffff

8. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ik ben 5 weken en 4 dagen maar voel me ook niet misselijk of niks
    (klopt af op hardhout :D ) een beetje dezelfde symptomen als kiwitje en dat wit verlies maar heel zo nu en dan

9. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Ik heb ook nergens last van alleen doorzichtig slijm verlies en donkere tepels.. mag van mij wel zo blijven :p

10. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Hallo

Wat fijn dat jullie nog nergens last van hebben. Hier erg beroerd sinds 2 dagen. Gister wist ik niet waar ik het moest zoeken. En ontzettend moe lig al om 21:00 op bed ( liefst nog eerder ) dat is niks voor mij. Veel en vaak plassen. En erg gevoelige borsten. En rommelende darmen. Ach hoort er allemaal bij. Morgen mag ik voor echo. Belden ze vanochtend op er was vanmiddag ook wel een plekje vrij. Maar ik kon niet vanmiddag baalde wel enorm, maar ach het is ook zo morgen 10:00. Zoooooo spannend heb er echt heel veel zin in. Wens iedereen een fijn dag toe.

11. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ik ben 7 weken en 6 dagen zwanger en heb zo nu en dan last van misselijkheid. Verder valt het allemaal eigenlijk wel mee. Hopen dat het de hele zwangerschap zo blijft hihi :)

12. Juupje

Juupje Lid

24 mei 2012
    61
    0
    0
    Alkmaar
    Ook ik kom me hier melden.... maar er is nog niets te zien bij mij hoor :)

13. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Zwangere gefeliciteerd!
    Heb 22 juni de eerste echo. Nog steeds niks te zien.

14. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Ik heb 19 juni mijn echo..Spannend he, hoelang ben jij nu zwanger??
    Ik kan niet wachten tot de echo..:D:D#geduldiseenschonezaak...

15. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Oh ja en ik heb vooral s'avonds een buikje, verder niet echt, ik heb wel het idee dat ik meer vet :$ op mijn buik krijg.... Ik heb normaal helemaal haast geen vet, en eten doe ik ook niet overdreven... Het zullen de hormonen wel zijn haha

Ik heb vandaag ook nog ff voor de zekerheid de assistente van de verloskundige gebelt. ff ter geruststelling, voor zover ze dat aan kunnen geven. Het is toch de natuur... Ik ben alleen met vlagen misselijk en ik heb grotere borsten, en lichte pijn uitstraling naar mijn liezen. Meer heb ik eigenlijk geen last...Ook niet van mijn darmen zoals overal wel staat beschreven...Vandaar dat ik er toch ff mee zat en ze gebelt heb...Nog 26 dagen tot de echo :)

16. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    4 weken en 5 dagen.
    Ja ben zo benieuwd!

17. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

@ kwaaltjes, ik heb ook nog helemaal geen kwaaltjes! het enige wat ik heb is minder eetlust, opgezette buik in de avond, veel naar de wc en af en toe krampen/steken.

ik heb 6 juni mijn echo!! kan niet wachten.

18. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Ik wil me ook melden :D Ben momenteel 8 weken en 1 dag zwanger. Ik heb 5 juni mijn eerste echo. Spannend!!

Omdat dit toch een januari-buikjes topic is; hieronder een foto bij 4 weken en 8 weken zwanger.

Liefs

Bijgevoegde bestanden:

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mooie buik Ange84!!

20. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    @ Ange84: Mooi buikje heb je al! Ik zie het verschil wel hoor :D. Is dit je eerste kindje??

Deel Deze Pagina