Dag dames, Ik sluit me nog even aan voor de laatste weekjes, wat duren die lang!! :O Ik zal morgen er even een foto opzetten, want dat kan niet via mn telefoon hihi. Ik zie wel hele mooie buiken voorbij komen! Mijn kleine is nog niet volledig ingedaald, verder heb ik nog niet echt last van harde buiken en al helemaal geen voorweeen, hebben nog meer meiden dat?? Fijne avond allemaal, succes met de laatste loodjes en groeize
Ik heb ook nog geen voorweeen gehad, maar mijn buik is al 3 dagen echt hard steeds. Niet dat t komt en gaat maar continue en als ik beweeg dan vervormd ie ook nog is helemaal en voelt t nog vervelender. Volgens de verloskundige zat ik gewoon vol en kon t geen kwaad. T voelt echt heel onprettig en heb t gevoel dat ik knap zo strak staat t steeds daarbij doet t ook nog is pijn vooral als ik lig. Hoop maar dat mn meisjr snel komt...
Zoals het er nu uitziet zou ik nog wel eens een december baby kunnen gaan krijgen. Wordt misschien een dezer dagen ingeleid ivm pre eclampsie... Ben aardig nerveus
Ik ben op 38+1 bevallen van onze prachtige dochter, kon niet slapen en ben die nacht naar het ziekenhuis vertrokken en om 9.26 was ze er.
Mijn buik lijkt op die van JuJu... En hij gaat nu ook steeds lager hangen. De kleine is op iedere wekelijkse controle weer verder ingedaald en dat terwijl hij vrij recentelijk nog als sterrenkijker en dwars lag... Hij/zij heeft er zin in! Ik ben vandaag 37 weken en bij mij sinds een paar dagen stevig gerommel, maar nog erg onregelmatig... ben benieuwd of en hoe het gaat lopen! In ieder gevak straks nog maar even een buikfoto . Je weet maar nooit wanneer het de laatste is!
Bedankt smoothie! Zal zo eens een laatste buikfoto maken, ik zal haar best wel missen met haar gewiebel in mamas buik!
Dankjulliewel!!! Ja we maken het goed . Het is allemaal erg snel gegaan, om 8.00 4 cm en 9.26 was de kleine smurf daar al. Nu genieten, bijkomen, herstellen. Kleine is al aangekomen vanmorgen en produceert al mooie luiers, supertrots. Buikfoto laat ik maar even zitten. Ik zou zeggen, geniet nog even van die mooie ronde buiken met dat getrappel erin!