Januari 2013 buikje's!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sorien, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    succes mel !

Hopelijk hebben we allemaal snel ons kleintje in onze armen!

Vanmiddag hier ook naar de vk voor de 2e strippoging....
    Vorige week heeft het niets uitgehaald helaas..
    Al 2 dagen met tussenpozen veel harde buiken , slijmverlies en steken maar het zet niet door !!!!
    Grrrr..... Als het vandaag niet gaat werken krijg ik hopelijk voor elkaar dat ze me inleiden met 41 weken....
    Ben het zo zat !

2. mami196

mami196 Actief lid

1 sep 2012
    205
    1
    0

Succes. Aaahhh volgend weekend is je kleine meid er!

3. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    Meiden, ik ben afgelopen zondag na een heftige en moeizame bevalling trotse mama geworden van noa!!
    We maken het goed, noa doet t super en ik moet nog wat herstellen ivm veel bloedverlies en hechtingen...

Ze is zoooo mooi!! (Ik zal snel een foto posten)

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    ik ga proberen weer wat aan te haken..

Dames met babys gefeliciteerd! En de andere damres.. het kan nooit lang meer duren..

5. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ook wij zijn een weekje geleden, precies op de uitgerekende dag ( spontaan gekomen! ), bevallen van een geweldige dochter! We hebben een heftige bevalling achter de rug ( ze zat vast in mijn bekken, eerst met hoofd, toen met schouders...;) ), er moest 2 man aan te pas komen om haar met de Kiwi eruit te trekken..., maar het was het meer dan waard! Na wat ellendige dagen op de neonatologie, waar ze na nacht 1 werd opgenomen op verdenking van een ontsteking in haar bloed, met infuus, hart en zuurstofmonitor e.d., zijn we nu een paar daagjes thuis. Ondanks de onrustige start hebben we een 'chill-baby' en zijn wij minstens zo fris en fruitig als voor haar komst.

Onze Th.irza! En ik al die tijd maar denken dat ik een zoon bij me droeg...:)

Deel Deze Pagina