Ben niet emo, wel soms sago. Zeker als mijn schoonmoeder zich dan ergens mee gaat bemoeien waar ik geen zin in heb zoals gister. Heb het gevoel dat ik binnenkort nog een keertje flink boos ga worden, maar dat geeft niet, kan soms even geen kwaad.
@sorien me hormonen vallen eigenlijk best wel mee ben erg moe en kan niet zo goed tegen de warmte vandaag
Bah ja hier ook en ik kan ook echt niks hebben van niemand!! heb soms echt het gevoel alsof er geen rekening met me wordt gehouden. ze vinden dat IK te fel reageer op dingen, tsja dat zal best maar ze houden ook geen rekening met mij dus vind het niet raar dat ik dan zo reageer! heb ook soms het gevoel alsof ik mezelf in de weg loop, maar dat zullen ook vast de zenuwen enzo zijn.
Ik was al een tikje fel en nu dus nog iets feller . Hier een foto van net, nog niks te zien. 5 weken en 2 dagen. Was hem vergeten te draaien, sorry.
Hi meiden, Hier nog een januari mama Als het goed is, ben ik uitgerekend op mijn eigen verjaardag: 31 januari! Ik ben nog wel heel erg onzeker over of alles wel goed zou gaan en durf er nog niet echt van te genieten. Hebben jullie dat ook? Denk dat ik al gerustgesteld ben als ik het hartje heb zien kloppen. Ik weet dat het dan nog mis kan gaan, maar het zou toch een kleine geruststelling zijn! Ik kom hier graag meekletsen. Ik heb nog geen buikfoto's.. er is nog niet zoveel te zien. Buik staat iets boller door de darmen, maar valt niet echt op..
Mijn 'buikje' is door de beperkte eetlust ineens een stuk zichtbaarder. Het zijn de darmen natuurlijk, maar de rest is een beetje afgevallen, dus die darmen-tummy steekt er gezellig uit... Kan niet wachten tot de darmen plaatsmaken voor die kleine boef.
ik snap het nog niet zo goed. dit is toch het buikjes topic>?? er zijn speciale kletstopics voor de Jan mama's. miss beter idee om hier Alleen foto's te plaatsen??
Ik heb ook ff een foot. Hij is wel in de avond genomen en zeker een darmbuikje..... maar wel geweldig om te voelen dat je lichaam aan het veranderen is..
Is het een idee om hier, of desnoods een nieuw topic te openen, maar dan moet deze titel wel aangepast worden, ALLEEN maar foto's te plaatsen?! Kletsen kan in alle andere kletstopics voor januari mama's toch?! Mij lijkt het fijn wanneer je gewoon veel foto's met buikjes ziet zonder pagina's geklets door te moeten.
Mee eens! Heb voordat ik dit topic las een topic aangemaakt voor als je eind januari bent uitgerekend!!
Hoera! Ik ben ook zwanger, vandaag 5 weken en 3 dagen! Leuk om alles te lezen.. Dit wordt ons tweede kindje, eerste is net 1 jaar!
Hallo allemaal!! Dit is de eerste keer dat ik zwanger ben, vind het alleen zo spannend. Ik ben verder helemaal niet misselijk ofzo. Alleen heb super veel last van me darmen! Niet normaal.. Mijn buik is ook helemaal opgezet.. Is dat wel normaal verder? Ook dat ik verder eigenlijk niet zoveel voel? (Behalve dus me opgezette darmen en beetje moe).. Alvast bedankt voor de reacties! X
Ik mag hier ook schrijven! Ben erg slank, zie zelf wel al een heel klein opgezet buikje maar niemand anders zal het opvallen. Ben benieuwd wanneer het gaat groeien. Allemaal van harte gefeliciteerd trouwens!!!
Joehoee hier nog iemand voor de januari 2013 buikjes.. Ik heb nog geen foto maar dat komt wel.. Nou 3ebaby ik heb daar ook last van hoor.. het lijkt alsof mijn buik in de loop van de dag steeds groter wordt en 's ochtends weer normaal hihi
Mijn buikje, vandaag 9 weken. Denk zelf iets korter vanwege m'n late eisprong maar dat zullen we maandag met de echo zien 'S avonds is ie nog dikker dan is m'n buik heel erg opgezet.
Dank je Sher Ik kan nog niet echt van mn zwangerschap genieten, want ik voel me nog steeds niet zwanger. Gek he? Misschien na maandag na de echo dat ik dat dan pas echt besef. Heb ook nog geen kwaaltjes behalve mn slechte eetlust, nergens geen trek in.
Ik snap het wel, ik was ook heel bang omdat ik amper kwaaltjes heb. En indd niet echt veel zin heb in eten. heb vandaag een 2e echo gehad en alles zit nog steeds goed . Zit bij jou vast ook allemaal goed !!